İsa Bağ 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Mk3 mondeonun kızdırma lambası sürekli yanıp sönüyor araba sabahları zor çalışıyor giderken ani stop ediyor kontagı aç kapa yapıyorum çalışıyor biraz sonra yine stop ediyor hava on derecenin üzerindeyse stop etmiyor enjektörleri yaptırdım pompayı yaptırdım pompa basınç müşürünü degiştirdim sonuç yok aylardır kafayı yedirecek bana lütfen yardım bilgisayar basınç düşük diyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Aslında sorunuz ve cevabınız iç içe. Kimse kızdırma bujilerine bakmadı mı? 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Sani Gerşon yazdı: Aslında sorunuz ve cevabınız iç içe. Kimse kızdırma bujilerine bakmadı mı? Şani hocam, giderken çalışan aracın stop etmesine sebep olur mu kızdırma bujileri? Yani zaten o esnada görev yapmıyorlar, zor çalışma sebebi olabilir ama, sanki giderken stop etme ile alakaları yoktur diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: Şani hocam, giderken çalışan aracın stop etmesine sebep olur mu kızdırma bujileri? Yani zaten o esnada görev yapmıyorlar Şu bilgiyi bir netleştiremedik "Eski dizellerde öyle idi, yenilerde ateşlemeye yardımcı olmak için belirli koşullarda devreye giriyorlar. Özellikle de performanslı kullanımda. " Şeklinde bir bilgi var Yorum bağlantısı
Murat Sahın 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Ü.Emre Kartal yazdı: Şu bilgiyi bir netleştiremedik "Eski dizellerde öyle idi, yenilerde ateşlemeye yardımcı olmak için belirli koşullarda devreye giriyorlar. Özellikle de performanslı kullanımda. " Şeklinde bir bilgi var Ama şimdi kontağı açtığımızda kızdırma bujileri devreye giriyor, bu esnada gösterge panelinde bildirim ışığı yanıyor. Bujiler devreden çıkınca sönüyor, bir daha yanmıyor. Teknik olarak sürüş esnasında da devreye girse, ışığın yanması gerekmez mi? Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 8 Şubat 2021 Paylaş 8 Şubat 2021 Murat Sahın yazdı: Ama şimdi kontağı açtığımızda kızdırma bujileri devreye giriyor, bu esnada gösterge panelinde bildirim ışığı yanıyor. Bujiler devreden çıkınca sönüyor, bir daha yanmıyor. Teknik olarak sürüş esnasında da devreye girse, ışığın yanması gerekmez mi? O sadece ilk çalıştırmada geçerli, aracı bilgisayara bağlayınca göstergede uyarı olmamasına rağmen çalıştığı görülüyor. Bildiğim kadarı ile bazı araçlarda 3000 deviri geçmeme, belirli hızı geçmeme gibi şeylere de neden olabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 9 Şubat 2021 Paylaş 9 Şubat 2021 (düzenlendi) Marka farklı olmasına karşın belki işinize yarar, bir göz atmanızı tavsiye ederim. 9 Şubat 2021 tarihinde Ahmet Ekici tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 9 Şubat 2021 Paylaş 9 Şubat 2021 krank konum sensoru genelde buna sebebiyet verebilir. kizdirma bujisi lambasi bazen turbo bazende bu sebebtende yanabilir sizi aldatmasin 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 10 Şubat 2021 Paylaş 10 Şubat 2021 Kızdırma bujilerinin fişini çıkarıp akü den kablo ile elektrik verin çıt diye kıvılcım çıkartır ise çalışıyordur. Sırayla deneyin. Yada söküp + elektrik - şase verin kızarıyormu bakın. Accord 2.2 dizel de başıma geldi yan sanayi kızdırma bujisi taktım takar takmaz patlattı. Orjinalini taktım sorunsuz kullanıyorum. Araba geç çalışıyordu kızdırma bujisi patlamış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2021 Paylaş 12 Şubat 2021 İsa Bağ yazdı: Mk3 mondeonun kızdırma lambası sürekli yanıp sönüyor araba sabahları zor çalışıyor giderken ani stop ediyor kontagı aç kapa yapıyorum çalışıyor biraz sonra yine stop ediyor hava on derecenin üzerindeyse stop etmiyor enjektörleri yaptırdım pompayı yaptırdım pompa basınç müşürünü degiştirdim sonuç yok aylardır kafayı yedirecek bana lütfen yardım bilgisayar basınç düşük diyor. buji ikaz lambası yanarken sizi pompa yaptırmaya kim ikna etti? Yorum bağlantısı
Ali Yıldırım00 6 Mart 2021 Paylaş 6 Mart 2021 Aynı şey benim araçtata oldu sonuç güneş pompada buji valflerini değiştirmişlerdi güzel takımca bir temizlik yapıldı ve düzelmişti Yorum bağlantısı
Recommended Posts