Tansu Kalafatoğlu 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 (düzenlendi) Ülkemizde teneke muamelesi görse de en güvenli araçlarda japon ve kore markaları üstün farkla yine önde https://www.iihs.org/news/detail/choices-expand-for-safety-conscious-consumers-as-90-vehicles-earn-iihs-awards 27 Şubat 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Hondaların şasi teknolojileri özeldir 1964’ten beri kendileri yapıyor. Çarpışma testlerinde bir modeli mutlaka en üst top safety pick + ödülünü alıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Türkiye'de de aynı kriterlerde üretiliyormu, Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 Mustafa Yanar yazdı: Türkiye'de de aynı kriterlerde üretiliyormu, Her marka için bilemem ama vw’nin çin arabaları testlerde dağılıyordu. Uzakdoğu markaları daha az tavizli bu konuda. Avrupa araçları standart donanımda bir-iki sene önceye kadar 2 hava yastığı veriyordu yani. Evren Erakçora yazdı: Avrupa'ya baksak daha iyi olur. Hepsine bakmak lazım. Avrupa markaları amerika’da da var 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 Dün izmir istanbul otoyolu’nda zincirleme kaza olmuş. Bu olaylarda takdiri ilahi de var tabi. Araç yanlış görmediysem corolla hybrid. İkiye bölünmüş ama içindekiler yara almadan çıkmış. Lastik patlamış olabilir. Sürücü tekerlekler bir şeye takıldı demiş. https://www.manisakulishaber.com/m/asayis/zincirleme-kazada-ikiye-ayrilan-otomobilden-yara-almadan-kurtuldu-h86710.html Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Her marka için bilemem ama vw’nin çin arabaları testlerde dağılıyordu. Uzakdoğu markaları daha az tavizli bu konuda. Avrupa araçları standart donanımda bir-iki sene önceye kadar 2 hava yastığı veriyordu yani. Hepsine bakmak lazım. Avrupa markaları amerika’da da var Bazı donanım ve kalite farkları olabiliyor. VW Avrupa daha kaliteli mesela. Plastik aksam vs daha iyi. ABD'de fiyatlar daha uygun olduğu için de farklı olabilir. Daha çok büyük motor istiyor orada tüketici. Avrupalı gibi çevreci ve az yakan araç talebi o kadar yüksek değildir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 Evren Erakçora yazdı: Bazı donanım ve kalite farkları olabiliyor. VW Avrupa daha kaliteli mesela. Plastik aksam vs daha iyi. ABD'de fiyatlar daha uygun olduğu için de farklı olabilir. Daha çok büyük motor istiyor orada tüketici. Avrupalı gibi çevreci ve az yakan araç talebi o kadar yüksek değildir. Güvenlik testi yav 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Mustafa Yanar yazdı: Türkiye'de de aynı kriterlerde üretiliyormu, Honda, Civic için bildiğim kadarıyla metal malzemeyi İskenderun ya da Karabük Demir Çelik fabrikasından tedarik ediyordu. Mukavemet konusunda aynı testlere tabii mi bilemiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Güvenlik testi yav Aynı araba olmayabilir demek istiyorum. Eski hyundai accentler ABDde ve Avrupada farklı derlerdi. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Ortadan ikiye bölünen birkaç Japon arabası daha görmüştüm. Öndekilere birşey olmuyor. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 Sefa Çelik yazdı: İçindekiler demeyelim de şoför diyelim. Zira arkada başka yolcular, çocuklar falan olsaydı bu kazayı farklı konuşuyor olabilirdik. Şöförü de farklı konuşuyor olabilirdik. Bu tip kazaların sonucunu öngörmek çok zordur. Artık şans ilahi güç vb şeyler söylenebilir. Ama başlığı açmamdaki esas gaye, kaportası zayıf denilip teneke muamelesi yapan algıyla ilgiliydi. Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 (düzenlendi) Aslında ülke standartları önemli burada. ABD mesela kendine göre standartlar oluşturuyor. Japonya her konuda dünyanın koyduğu standartların daha üstü standart koyuyor. Fukuşima santrali belgeselinde o kadar hayranlıkla izledim ki Japonları.. Okyanusa bırakılan normalde Dünya normlarında olan atık suyu bile kendi içlerinde yetersiz güvenlikte bulup bir daha bir daha temizliyorlar.. Ülkemizin de bu konuda normu olmalı. Ülkeye girecek araçlarda özellikler belirlenmeli. Donanım standartı belirlenmeli. Kafasına göre üretici araba sokmamalı diye düşünüyorum. Burada esas sorun dünyaya güvenliği ile nam salmış markaların bu testlerde ön plana çıkamaması.(Volvo hariç) En azından vw 3-4 ödül alsa iyi olurdu en azından Türk halkı biraz rahat ederdi 27 Şubat 2021 tarihinde Tayfun Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Ülkemizde teneke muamelesi görse de en güvenli araçlarda japon ve kore markaları üstün farkla yine önde https://www.iihs.org/news/detail/choices-expand-for-safety-conscious-consumers-as-90-vehicles-earn-iihs-awards Teneke muamelesi görüyor ülkemizde çünkü teneke. Çünkü vergi sistemimiz sağolsun, sadece teneke olanlarını alabiliyoruz. Baktım listeye, toyota'dan camry gördüm. Honda accord. C segmentinde bir tek mazda var. Yani toyota'nın, honda'nın teneke modellerini alabildiğimiz için teneke diyoruz Yani japonlar kötü araba yapmıyor, biz kötü olanlarını alabiliyoruz maalesef. Chevroletin daewoo olanını alabildiğimiz gibi tıpkı. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Mart 2021 Paylaş 2 Mart 2021 S serisine filan para yetmemiş komik bir tablo bence. https://www.iihs.org/ratings/vehicle/lincoln/aviator-4-door-suv/2021 buna da midsize demiş. orta boy. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Mart 2021 Yazar Paylaş 2 Mart 2021 Consumer report’a göre yılın en iyi 10 aracında küçük arabada corolla 1.oldu. Japonlar yine ezici çoğunlukla önde amerika’da. https://www.consumerreports.org/cars-best-cars-top-picks-2021/ Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Mart 2021 Paylaş 2 Mart 2021 Fedai Özoğlu yazdı: Ortadan ikiye bölünen birkaç Japon arabası daha görmüştüm. Öndekilere birşey olmuyor. kuyruğunu bırakıyor işte tehlike anında. 1 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts