Mustafa Uludağlı 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Merhabalar yaklaşık iki ay önce ford flair 1.25 2000 model lpgli araç satın aldım. Araçta son zamanlarda artan sorunlar öeydana gelmeye başladı araç boştayken veya geri viteste manevra yaparken aniden rolanti düşmesi yaşayıp stop ediyor ayrıca tes geçişlerinde gaz verirken tekleme ve hava patlaması gibi sesler oluyor tekleme için ateşleme problem olabilir dediler ama rolanti düşmesi kaynaklı stop etmeyi anlayamadılar konyada yaşıyorum sorun ne kaynaklı olabilir cvplarınız için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 İnan Çınar yazdı: Lpg filtresi kirlenmiş olabilir mi? Onada baktıklarını söylediler benzinde çalışırkende aynı sorunu yapıyor bazen vites geçişlerinden hemen sonra gazlanmadaki tekleme için ateşleme bozuk bunlarda kronik buji bobin ve birşeye daha bakacaz dediler sorunun bukadar fazla olmasını anlayamadım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Tesisat sorununa benziyor.. Motor üstündeki ve özellikle lpg hattındaki tüm tesisatı kontrol edilmeli. Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 27 Şubat 2021 Yazar Paylaş 27 Şubat 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Tesisat sorununa benziyor.. Motor üstündeki ve özellikle log hattındaki tüm tesisatı kontrol edilmeli. Teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2021 Paylaş 27 Şubat 2021 Mustafa Uludağlı yazdı: araç boştayken veya geri viteste manevra yaparken aniden rolanti düşmesi yaşayıp stop ediyor boşta stop derken, tekerler dönerken boşa atınca devir düşüp stop mu ediyor? ışığa yaklaşırken boşa alıp yavaşalrız mesela, o sırada mı stop etmekte Yorum bağlantısı
Vedat Kildiric 13 Mart 2021 Paylaş 13 Mart 2021 Mustafa Uludağlı yazdı: Merhabalar yaklaşık iki ay önce ford flair 1.25 2000 model lpgli araç satın aldım. Araçta son zamanlarda artan sorunlar öeydana gelmeye başladı araç boştayken veya geri viteste manevra yaparken aniden rolanti düşmesi yaşayıp stop ediyor ayrıca tes geçişlerinde gaz verirken tekleme ve hava patlaması gibi sesler oluyor tekleme için ateşleme problem olabilir dediler ama rolanti düşmesi kaynaklı stop etmeyi anlayamadılar konyada yaşıyorum sorun ne kaynaklı olabilir cvplarınız için teşekkür ederim Maf sensoru oksijen sensörünü temizletirin elektirikcilerde devre temizleyici sipreyle temizlenirse rölanti düşmesini önlersiniz Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 15 Mart 2021 Yazar Paylaş 15 Mart 2021 Teşekkür ederim arabayı yemin ederim balyozlar parçalayacam şimdide yolda giserken teklemeye başladı ford flair sayesinde arabadan soğudum Vedat Kildiric yazdı: Maf sensoru oksijen sensörünü temizletirin elektirikcilerde devre temizleyici sipreyle temizlenirse rölanti düşmesini önlersiniz Teşekkür ederim arabayı yemin ederim balyozlar parçalayacam şimdide yolda giserken teklemeye başladı ford flair sayesinde arabadan soğudum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2021 Paylaş 15 Mart 2021 bobin %90 ihtimal her benzinli arabada olur 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 15 Mart 2021 Yazar Paylaş 15 Mart 2021 Çağlar Bayur yazdı: bobin %90 ihtimal her benzinli arabada olur Geçen yazdığımdan spnra buji bobin ve buji kabloları değişti işcilikle beraber 85ü tl para ödedim bugün aynı sorun olınca ustaya götürdüm rölanti valfinle boğaz kelebeği bizim yaptıklarımızla alakası yok dedi çıktı abi yani nerde neyi yanlış yapıyorum anlamadım para verip sorun çözülsün diye sanayiye götürüyoruö araba pat bi aorunla daha geliyor önüme Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 15 Mart 2021 Paylaş 15 Mart 2021 Mustafa Uludağlı yazdı: 85ü tl Konya da ustalık ne pahalıymış arkadaş 😕 Boğaz kelebeği hareket halinde de Stop etme yapar. Vites geçişleri esnasında Stop etmeye meyilleniyorsa Maf sensörü veya Rolanti Motoru. Rolantide Stop ediyorsa Boğaz Kelebeği - EGR türevleri ancak sizin böyle bir sıkıntınızın olmaması gerek zaten işlemi yapmışsınız. Yine bence MAF Sensör temizliğine girmek en iyisi. Devre temizlik spreyleri veya Balata Spreyini sıkıp uçmasını bekleyecek şekilde temizleyin bakalım ne diyecek. Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 15 Mart 2021 Yazar Paylaş 15 Mart 2021 Çağrı Alaf yazdı: Konya da ustalık ne pahalıymış arkadaş 😕 Boğaz kelebeği hareket halinde de Stop etme yapar. Vites geçişleri esnasında Stop etmeye meyilleniyorsa Maf sensörü veya Rolanti Motoru. Rolantide Stop ediyorsa Boğaz Kelebeği - EGR türevleri ancak sizin böyle bir sıkıntınızın olmaması gerek zaten işlemi yapmışsınız. Yine bence MAF Sensör temizliğine girmek en iyisi. Devre temizlik spreyleri veya Balata Spreyini sıkıp uçmasını bekleyecek şekilde temizleyin bakalım ne diyecek. Hiç sorma işcilik adı altında kan emiyolar resmen konya sanayisine düştünmü Allah yardımcı olsun maf sensör temizliğini nasıl yapabilirim forumda daha önce tarif edildimi yada youtube da video varmı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2021 Paylaş 15 Mart 2021 Mustafa Uludağlı yazdı: bobin bobine giren tesisata bakılmalı öncelikli olarak Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 15 Mart 2021 Paylaş 15 Mart 2021 (düzenlendi) Mustafa Uludağlı yazdı: iç sorma işcilik adı altında kan emiyolar resmen Ben bulunduğum yörede EGR - MAF Temizlettim Alt takım kontrol edildi Hidrolik Yağını merkezlerden değiştirttim Tüm sıvı ölçümlerini yaptık Şanzıman karteli indi çapak temizliği yapıldı Sıvı conta ile kapattırdım tekrar Şanzıman yağı da doldurttum 120 lira verdim Allah bereket versin. Öyle Youtube'da şovmenler gibi de iş yapmıyorlar. Tertemiz. Mustafa Uludağlı yazdı: maf sensör temizliğini nasıl yapabilirim forumda daha önce tarif edildimi yada youtube da video varmı Hava Filtre kutusundan emme manifolduna giden borunun üzerinde olur debiölçer görürsün zaten orada bir çıkıntı gibi kablolar gider. Onu incitmeden kibarca çıkarıp araç kapalı Kontak takılı değilken balata spreyi ile iyice temizle spreyin uçmasını bekle tak bir deneyelim körün taşı belki bize değer ucuza hallederiz oradansa. İnternette mevcuttur illa nasıl temizlendiği. 15 Mart 2021 tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Uludağlı 15 Mart 2021 Yazar Paylaş 15 Mart 2021 Çağrı Alaf yazdı: Ben bulunduğum yörede EGR - MAF Temizlettim Alt takım kontrol edildi Hidrolik Yağını merkezlerden değiştirttim Tüm sıvı ölçümlerini yaptık Şanzıman karteli indi çapak temizliği yapıldı Sıvı conta ile kapattırdım tekrar Şanzıman yağı da doldurttum 120 lira verdim Allah bereket versin. Öyle Youtube'da şovmenler gibi de iş yapmıyorlar. Tertemiz. Hava Filtre kutusundan emme manifolduna giden borunun üzerinde olur debiölçer görürsün zaten orada bir çıkıntı gibi kablolar gider. Onu incitmeden kibarca çıkarıp araç kapalı Kontak takılı değilken balata spreyi ile iyice temizle spreyin uçmasını bekle tak bir deneyelim körün taşı belki bize değer ucuza hallederiz oradansa. İnternette mevcuttur illa nasıl temizlendiği. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun burda baskı balatanın değişimi için sadece işcilik 750 tl diyolar 🤣 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts