İçeriğe Yönlendir

Atmosferik Araç Kat ve Son Susturucu İptali


Ramazan Alptekin

Recommended Posts

Ramazan Alptekin

Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Düşük devire torkun düşer, devirli kullanmak zorunda kalırsın. Yazık olur arabana . Yüksek devirde , düşük vitesde kullanmanında bazı sakıncaları ortaya çıkar, erken rotların bozulması ve debriyajın erken tükenmesi gibi. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Ramazan Alptekin yazdı:

Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ?

katalitik çıkarsa alt devir ölür. böyle bir nissan xtrailim vardı alt devirde leş gibiydi.

Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu

Bu durumda iki susturucudan biri kalsada düşük devirde tork düşer mi? Ben susturucunun biri delinmişti sesi bozuyordu , hem ses hemde araba rahatlar diye susturucunun birini iptal ettim. Ne gibi bir sorun olur.

Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat
Fedai Özoğlu yazdı:

Bu durumda iki susturucudan biri kalsada düşük devirde tork düşer mi? Ben susturucunun biri delinmişti sesi bozuyordu , hem ses hemde araba rahatlar diye susturucunun birini iptal ettim. Ne gibi bir sorun olur.

 

araç dizelse hiç bir sorun olmaz aksine gayet güzel olur, benzinliyse ve çekiş düşüklüğü yaşarsanız daha küçük bir susturucu takılabilir yada boru çapı ile oynanabilir

Ramazan Alptekin yazdı:

Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ?

 

katalizör yerine katalizör görünümlü içi minik susturucular var, onlardan takıp hem muayene sorunu olmaz hem flow değeri artar, ama son susturucu iptali ile birlikte ikisi olması için motora içine ciddi girilmesi gerekir yoksa araç kadranı bitirmez yüksek hızlarda duvar sorunu yaşarsınız, belli bir hızı aşamaz hale gelir, bu aracın jant çapıyla falan niye oynamıyorsunuz amaç nedir? 0-100 mü yoksa rolling mi daha çok?

Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin
Bahadır Taşpolat yazdı:

 

araç dizelse hiç bir sorun olmaz aksine gayet güzel olur, benzinliyse ve çekiş düşüklüğü yaşarsanız daha küçük bir susturucu takılabilir yada boru çapı ile oynanabilir

 

katalizör yerine katalizör görünümlü içi minik susturucular var, onlardan takıp hem muayene sorunu olmaz hem flow değeri artar, ama son susturucu iptali ile birlikte ikisi olması için motora içine ciddi girilmesi gerekir yoksa araç kadranı bitirmez yüksek hızlarda duvar sorunu yaşarsınız, belli bir hızı aşamaz hale gelir, bu aracın jant çapıyla falan niye oynamıyorsunuz amaç nedir? 0-100 mü yoksa rolling mi daha çok?

roll.

Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat

rollse olmaz küçük jant olayı, yada hafif jant olabilir çap aynı kalıp

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...