Ramazan Alptekin 3 Mart 2021 Paylaş 3 Mart 2021 Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Mart 2021 Paylaş 3 Mart 2021 (düzenlendi) Düşük devire torkun düşer, devirli kullanmak zorunda kalırsın. Yazık olur arabana . Yüksek devirde , düşük vitesde kullanmanında bazı sakıncaları ortaya çıkar, erken rotların bozulması ve debriyajın erken tükenmesi gibi. 3 Mart 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Mart 2021 Paylaş 3 Mart 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ? katalitik çıkarsa alt devir ölür. böyle bir nissan xtrailim vardı alt devirde leş gibiydi. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 3 Mart 2021 Paylaş 3 Mart 2021 Bu durumda iki susturucudan biri kalsada düşük devirde tork düşer mi? Ben susturucunun biri delinmişti sesi bozuyordu , hem ses hemde araba rahatlar diye susturucunun birini iptal ettim. Ne gibi bir sorun olur. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 4 Mart 2021 Paylaş 4 Mart 2021 Fedai Özoğlu yazdı: Bu durumda iki susturucudan biri kalsada düşük devirde tork düşer mi? Ben susturucunun biri delinmişti sesi bozuyordu , hem ses hemde araba rahatlar diye susturucunun birini iptal ettim. Ne gibi bir sorun olur. araç dizelse hiç bir sorun olmaz aksine gayet güzel olur, benzinliyse ve çekiş düşüklüğü yaşarsanız daha küçük bir susturucu takılabilir yada boru çapı ile oynanabilir Ramazan Alptekin yazdı: Selamün aleyküm ustalarım. Son susturucuyu iptal edince back pressure varmış herhalde. İptal etmenin dezavantajları nelerdir ? katalizör yerine katalizör görünümlü içi minik susturucular var, onlardan takıp hem muayene sorunu olmaz hem flow değeri artar, ama son susturucu iptali ile birlikte ikisi olması için motora içine ciddi girilmesi gerekir yoksa araç kadranı bitirmez yüksek hızlarda duvar sorunu yaşarsınız, belli bir hızı aşamaz hale gelir, bu aracın jant çapıyla falan niye oynamıyorsunuz amaç nedir? 0-100 mü yoksa rolling mi daha çok? Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 5 Mart 2021 Yazar Paylaş 5 Mart 2021 Bahadır Taşpolat yazdı: araç dizelse hiç bir sorun olmaz aksine gayet güzel olur, benzinliyse ve çekiş düşüklüğü yaşarsanız daha küçük bir susturucu takılabilir yada boru çapı ile oynanabilir katalizör yerine katalizör görünümlü içi minik susturucular var, onlardan takıp hem muayene sorunu olmaz hem flow değeri artar, ama son susturucu iptali ile birlikte ikisi olması için motora içine ciddi girilmesi gerekir yoksa araç kadranı bitirmez yüksek hızlarda duvar sorunu yaşarsınız, belli bir hızı aşamaz hale gelir, bu aracın jant çapıyla falan niye oynamıyorsunuz amaç nedir? 0-100 mü yoksa rolling mi daha çok? roll. Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat 5 Mart 2021 Paylaş 5 Mart 2021 rollse olmaz küçük jant olayı, yada hafif jant olabilir çap aynı kalıp Yorum bağlantısı
Recommended Posts