Alp Kandemir 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Herkese selamlar, Clio 2000 otomatik araç var.Liqy Moly şanzıman yağı katkısı eklemek istiyorum.Şanzıman yağı ekleme yeri bu araçta nerede?Videolardan kesin bir cevap bulamadım.Bir videoda sol ön lastiği söküp plastik kapağa ulaştı başka videoda kaputtan kapağa ulaştı.Ama bunlar Clio 2 değil farklı Clio modelleriydi.Clio 2 için biri yardımcı olursa minnetkar olurum.Çok mecbur kalmadıkça tamircilere gitmiyorum kendim yapmaya çalışıyorum. Teşekkürler Yorum bağlantısı
Behlül Baş 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Neden öyle bir katkı eklemek istiyorsunuz? 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Şanzımanınızda sorun yoksa içine yağ dışında bir şey eklemeyin. Sorun varsa da eklemeyin. 3 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Aracın şanzıman yağı hiç değişmemiş şu an 104 bin kmde.Bazen durduğumda ve tekrar hareket etmek istediğimde d konumunda araba hareket etmiyor mecburen gaz verince ani fırlama yapıyor,sanki patlama hissi gibi.Bu sorunu yağ değiştirerek veya bu katkıyı ekleyerek çözenler var.Araç ısındığında bu sorunu bazen yapıyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Yağı değiş, asla katkı kullanma, aman diyim...Benimkinde yağ değişimi yok diyor firma, ama şanzıman ureticisi galiba 60 yada 80 bin km idi, değişim yazmış yanlış hatırlamıyorsam, ben yaklasinca bu km ler yağını degisecegim, neyse dediğim gibi katkidan uzak dur bence... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Alp Kandemir yazdı: Aracın şanzıman yağı hiç değişmemiş şu an 104 bin kmde.Bazen durduğumda ve tekrar hareket etmek istediğimde d konumunda araba hareket etmiyor mecburen gaz verince ani fırlama yapıyor,sanki patlama hissi gibi.Bu sorunu yağ değiştirerek veya bu katkıyı ekleyerek çözenler var.Araç ısındığında bu sorunu bazen yapıyor. Bahsettiğiniz şey eksik yağdan dolayı olabilir. 104 bin km 20 yaşında bir araç için oldukça düşük bir km. Eğer şanzımana dokunmak istiyorsanız (burası önemli) bir otomatik şanzımancıda makineyle değiştirin yağını, doğru miktarda doğru yağ konulduğundan emin olun. 104 bin km'deki aracın tork konvertöründe vs. sorun olmaması lazım. Ama bu tür şanzımanlarda bir kez ellediğinizde eğer sorun varsa tam halletmeden toplayamazsınız, başlamadan önce bunu göze almanız lazım. 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Seviyesi kontrol edildi mi ? Yağ çubuğu filan görünmüyor,seviye nasıl kontrol edilir bilmiyorum. Selim Bilgin yazdı: Bahsettiğiniz şey eksik yağdan dolayı olabilir. 104 bin km 20 yaşında bir araç için oldukça düşük bir km. Eğer şanzımana dokunmak istiyorsanız (burası önemli) bir otomatik şanzımancıda makineyle değiştirin yağını, doğru miktarda doğru yağ konulduğundan emin olun. 104 bin km'deki aracın tork konvertöründe vs. sorun olmaması lazım. Ama bu tür şanzımanlarda bir kez ellediğinizde eğer sorun varsa tam halletmeden toplayamazsınız, başlamadan önce bunu göze almanız lazım. Ben 99 binde aldım az kullanılmıştı,kendimde az kullandım aldığımdan beri.Km orjinal, ekspertiz yapılmıştı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Mart 2021 Paylaş 20 Mart 2021 Bir şanzımancıya gidin siz. her hangi bir katkı koymayın. Önce bi bakılsın. 2 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 20 Mart 2021 Yazar Paylaş 20 Mart 2021 (düzenlendi) Cevaplar için teşekkürler.Katkı koymayacağım ama yağını en azından kendim değiştirmek isterim.Yağ girişi nerede bilen varsa memnun olurum.Bir de lastik değiştirme krikolarına güvenip aracın altına girilir mi? 20 Mart 2021 tarihinde Alp Kandemir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Behlül Baş 20 Mart 2021 Paylaş 20 Mart 2021 Alp Kandemir yazdı: Cevaplar için teşekkürler.Katkı koymayacağım ama yağını en azından kendim değiştirmek isterim.Yağ girişi nerede bilen varsa memnun olurum.Bir de lastik değiştirme krikolarına güvenip aracın altına girilir mi? Ben girdim kolay kolay bir şey olmaz ama krikoda ciddi paslanma yoksa sıkıntı olmaz fakat sizin kendi güvenliğiniz için arabayı kaldırınca marşpiyelin altına güvenlik amaçlı bir şeyler koyun bir kütük gibi. Normalde lastiği sökseniz o konur da şimdi ne koyarsınız size kalmış. 1 Yorum bağlantısı
Alp Kandemir 20 Mart 2021 Yazar Paylaş 20 Mart 2021 Eren Babayiiğit yazdı: https://youtu.be/B0x8ZRY90Gg Teşekkürler videoda aküyü çıkartıyor,akünün altına bakayim bende.Clio 2 otomatik için de belki aynıdır. Behlül Baş yazdı: Ben girdim kolay kolay bir şey olmaz ama krikoda ciddi paslanma yoksa sıkıntı olmaz fakat sizin kendi güvenliğiniz için arabayı kaldırınca marşpiyelin altına güvenlik amaçlı bir şeyler koyun bir kütük gibi. Normalde lastiği sökseniz o konur da şimdi ne koyarsınız size kalmış. Kriko sağlam gibi duruyor bagajdaki. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Mart 2021 Paylaş 21 Mart 2021 Alp Kandemir yazdı: Bir de lastik değiştirme krikolarına güvenip aracın altına girilir mi? Girilmez hiç bir şartta hiç bir krikonun altına girilmez. Takoz şart. Kriko sağlamdır, bir gelir çarpar.. 5 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 Mart 2021 Paylaş 21 Mart 2021 Otomatik şanzıman yağı karterden boşalt üstten doldur şeklinde değişmez. Prosedürü net bilmiyorsanız girmeyin bence. Örneğin seviye kontrolü için bile yağın belli derecede olması lazım. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Mart 2021 Paylaş 21 Mart 2021 nadir dşük km deki bir araca siz müdahele etmeyin derim. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts