Ramazan Alptekin 29 Haziran 2021 Paylaş 29 Haziran 2021 Selamün aleyküm. Aracın sol ön amortisör den yağ akmış 25 yıldır hiç değişmeyen malzeme değişsemi iyi olur yoksa tamir edilirsemi ? Yorum bağlantısı
Deniz Kom 30 Haziran 2021 Paylaş 30 Haziran 2021 Tamir olmaz artık. Zaten bu parçaların mekanik ömrü 10 sene civarı ve pahalı parçalar değil. Sağ sol her iki amortisörü de değiştirmeniz gerekiyor. Biri yeni biri eski olduğunda yayık ayranı gibi gidersiniz. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 30 Haziran 2021 Paylaş 30 Haziran 2021 Tamir yerine yeni alsanız daha uzun ömürlü olacaktır. Tamir edince işçilik vereceksiniz. Bir daha bozulacak bir daha işçilik vereceksiniz gerek yok bence. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 30 Haziran 2021 Paylaş 30 Haziran 2021 tabiki yenisini alsanız daha iyi olacaktır iki adet olarak satın alın sağ sol olarak bildik kaliteli bir marka yada orj parça tercih ederseniz sizde farkı göreceksiniz çünkü 25 yıldır arıza yapmasada amortisörler artık konforunu özelliğini kaybetmiştir Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 30 Haziran 2021 Yazar Paylaş 30 Haziran 2021 Murat Öngür yazdı: tabiki yenisini alsanız daha iyi olacaktır iki adet olarak satın alın sağ sol olarak bildik kaliteli bir marka yada orj parça tercih ederseniz sizde farkı göreceksiniz çünkü 25 yıldır arıza yapmasada amortisörler artık konforunu özelliğini kaybetmiştir Hocam yayında değişmesi gerekiyormu ? Yorum bağlantısı
Murat Öngür 30 Haziran 2021 Paylaş 30 Haziran 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Hocam yayında değişmesi gerekiyormu ? Tabiki tek amortisör değişir ise sıkıntı olur birisi sert birisi yumuşak kalır. Yol tutuş ve konfor için ikisinde değişmeli Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 30 Haziran 2021 Yazar Paylaş 30 Haziran 2021 Murat Öngür yazdı: Tabiki tek amortisör değişir ise sıkıntı olur birisi sert birisi yumuşak kalır. Yol tutuş ve konfor için ikisinde değişmeli Başka nelerin değişmesi gerekiyor o bölgede Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 30 Haziran 2021 Paylaş 30 Haziran 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Hocam yayında değişmesi gerekiyormu ? Şayet pısma yoksa, yayların değişmesine gerek olduğunu sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 1 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2021 Ersin Gökdemir yazdı: Şayet pısma yoksa, yayların değişmesine gerek olduğunu sanmıyorum. Yok yaylara hiç dokunmadım. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 Temmuz 2021 Paylaş 1 Temmuz 2021 Ramazan kardeşim amortisörleri değiştir, mümkünse (bütçe elveriyorsa) 4 ünü de değiştir. Helezonlar kontrol edilip sorun yoksa kullanılabilir. Alt takım için bir rot balansçıya gidip genel kontrol yaptırabilirsin. Yürüyen takımda nelerde sorun var hepsini söylerler, amortisörleri değiştirmek için söktürmüşken onları da halledersin. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 1 Temmuz 2021 Paylaş 1 Temmuz 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Başka nelerin değişmesi gerekiyor o bölgede Amortisör takozlarını da kontrol ettirmekte fayda o kadar sene değişmedi ise illaki kötü durumdalardır yada ses yapmaya başlamışlardır. amortisör ve takozlar değişince baya bir fark eder sürüş Ramazan Alptekin yazdı: Başka nelerin değişmesi gerekiyor o bölgede Amortisör takozlarını da kontrol ettirmekte fayda o kadar sene değişmedi ise illaki kötü durumdalardır yada ses yapmaya başlamışlardır. amortisör ve takozlar değişince baya bir fark eder sürüş. Bu arada yaylarda önceden herhangi bir işlem yok ise değişmesine gerek yok yaylar hemen hemen ömürlüktür Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 1 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 1 Temmuz 2021 Murat Sahın yazdı: Ramazan kardeşim amortisörleri değiştir, mümkünse (bütçe elveriyorsa) 4 ünü de değiştir. Helezonlar kontrol edilip sorun yoksa kullanılabilir. Alt takım için bir rot balansçıya gidip genel kontrol yaptırabilirsin. Yürüyen takımda nelerde sorun var hepsini söylerler, amortisörleri değiştirmek için söktürmüşken onları da halledersin. Ön takım sıfır abi. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Murat Sahın yazdı: Ramazan kardeşim amortisörleri değiştir, mümkünse (bütçe elveriyorsa) 4 ünü de değiştir. Helezonlar kontrol edilip sorun yoksa kullanılabilir. Alt takım için bir rot balansçıya gidip genel kontrol yaptırabilirsin. Yürüyen takımda nelerde sorun var hepsini söylerler, amortisörleri değiştirmek için söktürmüşken onları da halledersin. Murat abi sachs nasıl abi. Fomoco,motorcraft bulamadım. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Murat abi sachs nasıl abi. Fomoco,motorcraft bulamadım. İyidir, eskiden kullandım, memnundum. Hafif sertti, yol tutuşu iyi etkiliyordu. Sanırım en iyi cevabı @Çağlar Bayur abi verir. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Çağlar abiden duyduğum ve rot balans ustamin teyit ettiği bilgi şu, sacsh yerli üretim olduğu için sert ve konforsuz... takarsan arabayı satarsın dedi ustam bende şuan yay ve spor amortisör olmasına rağmen. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 2 Temmuz 2021 Paylaş 2 Temmuz 2021 Yerli üretimler o kadar kötü ise yerine yeni marka bulmak gerekecek gibi. Yorum bağlantısı
Ramazan Alptekin 2 Temmuz 2021 Yazar Paylaş 2 Temmuz 2021 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Çağlar abiden duyduğum ve rot balans ustamin teyit ettiği bilgi şu, sacsh yerli üretim olduğu için sert ve konforsuz... takarsan arabayı satarsın dedi ustam bende şuan yay ve spor amortisör olmasına rağmen. Ne alacaz abi Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 3 Temmuz 2021 Paylaş 3 Temmuz 2021 Ramazan Alptekin yazdı: Ne alacaz abi Ankara da yaşıyorsun zaten. Parça konusunda her türlü imkana sahip olan bir yer. Parçacıların fikrini de alabilirsin. Maysan markayı da tavsiye eden arkadaşlar var. Araştırabilirsin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts