İçeriğe Yönlendir

Skoda Yeti 1.2 TSI DSG Tavsiye


Levent Güzelkalp

Recommended Posts

Levent Güzelkalp

Kısmetse Bu ay sonu Hanımın aracı olan Meganı Satılığa çıkaracağım şimdi den araç bakmaya başladım yavaş yavaş .

*Evin ikinci aracı olacak yakıt hiç sorun değil ayda en fazla 300 km hanım kullanacak o yüzden otomatik şart Direk benzin li olmalı LPG istemiyorum .

*Borçlanmak istemiyorum Güzel ve yalnız ülkemde ki ekonomik durumdan ötürü o yüzden Bütçe 135 Bin En fazla 145 Bin falan olurum.

*3-4 yıl kullanırız gibi geliyor

* Çevremde kullanan pek yok o yüzden sizlere sormak istedim.

* Bagaj sorun değil şehir dışına hiç çıkmaz muhtemelen 

Sizlere sormak istediğim 1.2 TSI DSG bilişimi iyimdir. Makyajsız kasa bakıyorum nedense bana daha yakışıklı gözüküyor. Kuru tip DSG imiş sizce nasıldı.

Sizce almak mantıklı mı yoksa bulaşmamı dersiniz. 

 

Örnek İlan temsili

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-skoda-w-skoda-yeti-1.2tsi-elegance-dsg-2010-model-150.000-km-de-940848816/detay

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil

Neden olmasın güzel araç. Bagaj falan da öyle dar değil. Ama, bayan arabası olacağından aklıma kırmızı golf geliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Ayhan Asil yazdı:

Neden olmasın güzel araç. Bagaj falan da öyle dar değil. Ama, bayan arabası olacağından aklıma kırmızı golf geliyor.

 

valla abi bagaj stepne çıkınca epey derinleşiyor dediler zaten çok ta lazım değil . Golf değilde Kia Sportage alacam bundan sonra 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Levent Güzelkalp yazdı:

Kuru tip DSG imiş sizce nasıldı.

ıslağı kurusu şöyle oldu tarih içinde: önce ıslak çıktı, çok iyi dediler, sonra kuru 7 geldi, ıslak pek fenyadı dediler, sonra yine ıslak gelince, kuru da neymiş ıslak daha iyi dediler. derler derler bitmez. nesi kuru diye neresi ıslak diye bir sormalı yorum yapanlara

  • Beğen 3
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Çağlar Bayur yazdı:

ıslağı kurusu şöyle oldu tarih içinde: önce ıslak çıktı, çok iyi dediler, sonra kuru 7 geldi, ıslak pek fenyadı dediler, sonra yine ıslak gelince, kuru da neymiş ıslak daha iyi dediler. derler derler bitmez. nesi kuru diye neresi ıslak diye bir sormalı yorum yapanlara

Şehir efsanesi oluyor abi böyle tamlamalar yakıştırmalar . Piyasayı da böyle yakıştırmalar belirliyor  ☺️

Peki abi bu 1.2 TSİ ile DSG nasıldır abi . 

Benim esas merak ettiğim biraz cahilce olacak ama bu dsg yokuşta kaydırma yapar mı?

Şimdiki Megan tam otomatik tork konvektörü yokuşta d bırak kapıdan insen geri kaymıyor.  

Bu DSG Anladığım kadarıyla manuel şanzıman mantığı var birde rabot var balata var senin yerine vites değiştiriyor.

Haliyle biraz karışık sistem patlaması klasik şanzımana göre daha mehilli

Belli Kmden sonra balata falan değişimi gerekiyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Levent Güzelkalp yazdı:

Benim esas merak ettiğim biraz cahilce olacak ama bu dsg yokuşta kaydırma yapar mı?

onu vw fabrikası bile bilmiyor, zira bir modeline hillholder koyuyor diğerine koymuyor, aynı model yılında birisi gaza basmadan yürümüyor, diğeri yürüyor vb.

o  özellik şanzıman ile ilgili değil, hillholder var mı diye satıcıya sorunuz

Levent Güzelkalp yazdı:

Bu DSG Anladığım kadarıyla manuel şanzıman mantığı var birde rabot var balata var senin yerine vites değiştiriyor.

otomatik debriyajlı manuel dişlisi olan bir şanzıman.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Çağlar Bayur yazdı:

onu vw fabrikası bile bilmiyor, zira bir modeline hillholder koyuyor diğerine koymuyor, aynı model yılında birisi gaza basmadan yürümüyor, diğeri yürüyor vb.

o  özellik şanzıman ile ilgili değil, hillholder var mı diye satıcıya sorunuz

otomatik debriyajlı manuel dişlisi olan bir şanzıman.

teşekkür ederim abicim . İlan temsili idi 2-3 ay sonra alacam kısmetse şimdi araştırma yapıyorum o zaman bakarken hilllholder sorarım abi olmadı almak için gittiğimde geri kaydırma varmı diye bakarım ☺️

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva
Levent Güzelkalp yazdı:

Kısmetse Bu ay sonu Hanımın aracı olan Meganı Satılığa çıkaracağım şimdi den araç bakmaya başladım yavaş yavaş .

*Evin ikinci aracı olacak yakıt hiç sorun değil ayda en fazla 300 km hanım kullanacak o yüzden otomatik şart Direk benzin li olmalı LPG istemiyorum .

*Borçlanmak istemiyorum Güzel ve yalnız ülkemde ki ekonomik durumdan ötürü o yüzden Bütçe 135 Bin En fazla 145 Bin falan olurum.

*3-4 yıl kullanırız gibi geliyor

* Çevremde kullanan pek yok o yüzden sizlere sormak istedim.

* Bagaj sorun değil şehir dışına hiç çıkmaz muhtemelen 

Sizlere sormak istediğim 1.2 TSI DSG bilişimi iyimdir. Makyajsız kasa bakıyorum nedense bana daha yakışıklı gözüküyor. Kuru tip DSG imiş sizce nasıldı.

Sizce almak mantıklı mı yoksa bulaşmamı dersiniz. 

 

Örnek İlan temsili

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-skoda-w-skoda-yeti-1.2tsi-elegance-dsg-2010-model-150.000-km-de-940848816/detay

 

 

 

 

1.2 TSI motor, güç anlamında, ihtiyacınızı karşılayacaktır.

 

Makyajsız kasaları ben de çok beğeniyorum. Ancak, motor, şanzıman ve süspansiyon ayarları yönünden yeni kasayı tavsiye ederim.

 

Motor yönünden önermemin sebebi, yeni kasalarda Euro 6 normlarına uygun ve tamamen farklı bir motor olmasıdır. Emisyon, tüketim ve arıza istatistikleri, daha düşüktür.

 

Şanzıman yönünden önermemin sebebi, 2009 lansmanından sonra, pekçok revizyon görmüş olmasıdır. Her iki kasada da DQ200 kuru kavrama mevcut olmasına rağmen, lansmandan sonraki üretim döneminde, aktarma yağı, yazılım, kavrama ünitesi, vb. noktalarda, sürekli iyileştirmeler yapıldı.

 

Konu dışı ilave: 2016 da Yeti üretimden kalktı, ama DQ200 iyileştirmeleri hala devam ediyor :) 

Kuru kavramaları, çoklu diskten müteşekkil olarak üretiyorlar artık..

 

Süspansiyon yönünden önermemin sebebi de, konfor ve yol tutuş yönünde yapılan iyileştirmelerdir.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Kerem Kurluva yazdı:

 

1.2 TSI motor, güç anlamında, ihtiyacınızı karşılayacaktır.

 

Makyajsız kasaları ben de çok beğeniyorum. Ancak, motor, şanzıman ve süspansiyon ayarları yönünden yeni kasayı tavsiye ederim.

 

Motor yönünden önermemin sebebi, yeni kasalarda Euro 6 normlarına uygun ve tamamen farklı bir motor olmasıdır. Emisyon, tüketim ve arıza istatistikleri, daha düşüktür.

 

Şanzıman yönünden önermemin sebebi, 2009 lansmanından sonra, pekçok revizyon görmüş olmasıdır. Her iki kasada da DQ200 kuru kavrama mevcut olmasına rağmen, lansmandan sonraki üretim döneminde, aktarma yağı, yazılım, kavrama ünitesi, vb. noktalarda, sürekli iyileştirmeler yapıldı.

 

Konu dışı ilave: 2016 da Yeti üretimden kalktı, ama DQ200 iyileştirmeleri hala devam ediyor :) 

Kuru kavramaları, çoklu diskten müteşekkil olarak üretiyorlar artık..

 

Süspansiyon yönünden önermemin sebebi de, konfor ve yol tutuş yönünde yapılan iyileştirmelerdir.

 

Cevabınız için teşekkür ederim . Hocam Bütçemi de biraz yukarı çıkarabilirsem Makyajlı kasada bakarım ben biraz dış görünüşe bakmıştım motorun değiştiğini sayenizde öğrendim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva
Levent Güzelkalp yazdı:

 

Cevabınız için teşekkür ederim . Hocam Bütçemi de biraz yukarı çıkarabilirsem Makyajlı kasada bakarım ben biraz dış görünüşe bakmıştım motorun değiştiğini sayenizde öğrendim.

Örnek seçtiğiniz araçta, görünümün yanısıra, donanım seviyesi de cazip. Jantlar ve marşpiyel kaplamaları da, ekstra olarak, iyiler.

Ancak, kapı değişimleri, bence, soru işareti.

Daha düşük bir donanım seviyesi ile, yeni kasa aynı bütçelere alınabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Dogan Arsiray yazdı:

ben olsam vw yerine clio alırdım turbo olanlardan.

Pek içime sinmedi abi clio 

Kerem Kurluva yazdı:

Örnek seçtiğiniz araçta, görünümün yanısıra, donanım seviyesi de cazip. Jantlar ve marşpiyel kaplamaları da, ekstra olarak, iyiler.

Ancak, kapı değişimleri, bence, soru işareti.

Daha düşük bir donanım seviyesi ile, yeni kasa aynı bütçelere alınabilir.

İlanı öylesine attım abi ,

Donanım benim için önemli değil rakamlarım şekillensin alt donanım ile makyajlı kasada alabilirim . Eski motor zincili imiş yeni motor daha sorunsuz kayışlı imiş bu bilgi cezbetti 

Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva
Levent Güzelkalp yazdı:

Pek içime sinmedi abi clio 

İlanı öylesine attım abi ,

Donanım benim için önemli değil rakamlarım şekillensin alt donanım ile makyajlı kasada alabilirim . Eski motor zincili imiş yeni motor daha sorunsuz kayışlı imiş bu bilgi cezbetti 

Doğrudur. Zincir uzaması olabiliyordu ilk çıkanlarda..
Ayrıca, ateşleme sistemleri de, yalıtım nedeniyle, nispeten daha narindir.
Tek tek mukayese edilirse, daha pekçok fark yazılabilir.

Bunlar eski motorların daha kötü olduğunu göstermez tabii..

Yenilerde dayanıklılık, emisyon, vb. gibi pekçok alanda iyileştirmeler var demek, daha doğru olur.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Muhammet Ali Deli

Bence Suzuki Swift 1.2 çok daha iyi ve sorunsuz.

Gücünüz yeterse ki bu fiyat aralığında bulursunuz turbo benzinli Clio otomatikte olur. 

 

Fiesta 1.25ler de fena değil.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Bence Suzuki Swift 1.2 çok daha iyi ve sorunsuz.
Gücünüz yeterse ki bu fiyat aralığında bulursunuz turbo benzinli Clio otomatikte olur. 
 
Fiesta 1.25ler de fena değil.
 
2006 dan bu yana fiesta var abi daha da 5 sene bizimle kismetse . Swift bencede guzel ama megandan sonra kucuk gelebilir simdilik rota yetiden yana aklimda olan bir araç 19 da bir abimde var inceleyecegim bakalim hanim begenecek mi begenmezse o zaman alternatiflere bakacam aslinda o meganla memnun ama biraz daha guncel bir arac olsum istiyorum.
Yorum bağlantısı
Hayrettin Gücin
Kısmetse Bu ay sonu Hanımın aracı olan Meganı Satılığa çıkaracağım şimdi den araç bakmaya başladım yavaş yavaş .
*Evin ikinci aracı olacak yakıt hiç sorun değil ayda en fazla 300 km hanım kullanacak o yüzden otomatik şart Direk benzin li olmalı LPG istemiyorum .
*Borçlanmak istemiyorum Güzel ve yalnız ülkemde ki ekonomik durumdan ötürü o yüzden Bütçe 135 Bin En fazla 145 Bin falan olurum.
*3-4 yıl kullanırız gibi geliyor
* Çevremde kullanan pek yok o yüzden sizlere sormak istedim.
* Bagaj sorun değil şehir dışına hiç çıkmaz muhtemelen 
Sizlere sormak istediğim 1.2 TSI DSG bilişimi iyimdir. Makyajsız kasa bakıyorum nedense bana daha yakışıklı gözüküyor. Kuru tip DSG imiş sizce nasıldı.
Sizce almak mantıklı mı yoksa bulaşmamı dersiniz. 
 
Örnek İlan temsili
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-skoda-w-skoda-yeti-1.2tsi-elegance-dsg-2010-model-150.000-km-de-940848816/detay
 
 
 
2014 de 2012 1.2 tfs dsg yeti aldım. Bindiğim araçlarda ilk kez gaza basınca onda sırtım koltuğa yapıştı. Ve zevkle kullandım öyle bir zevk ki 2016 da 2015 dizel yeti aldım daha çok gezebileyim diye. Yeti eşinizi üzmez. Tek sıkıntınız şu olur kullanım kayıt hafızası var ve 2 kişi değişken kullanımında kayıtlardan ötürü (konfor beyninde) sıkıntı olduğunu (dertsiz tabii ) teknik öğretmen bir kardeşimiz MEB nın projesi ile çek ya da skoda fabrk sına gittiğinde, öğrenmiş oda eşine başka araç alınca aracım rahatladı derdi. 2017 de üretim bitti şuan yetş üretiliyor olsa idi ben kamiq yerine 3. Yeti yi almış olurdum. Düşünmeden.
Dsg ye gelince çift kavramalılarda en az sıkıntılı olandır dsg. Ama kullanım tarzı çok önemli o konuda bilgilendirme taleb ederseniz. Aldıgınızda acizane bilgi aktatımı yaparım. Gidişi çok dengelidir, kayma yanılgısı verir kesinlikle kaymaz. Şehirdışı yolculuğu rahattır bağaj 410 lt bana hiç yetmezlik yapmadı. Her sömestirde 180 kg zeytin yağı götürürüm ist a. 1.2 tfs ın lastijleri 1.6 dizele göre daha yüksek yanaklıdır. Bu arada şunu da aktarayım mart ayında kamiq aldığımda tek baktığım husus bagaj ve kabin iç hacmi Yeti ile aynı olmasıdır. Yeti C sınıfı Kamiq B sınıfı. Benim için yeti artık mihenk gibi oldu.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
2014 de 2012 1.2 tfs dsg yeti aldım. Bindiğim araçlarda ilk kez gaza basınca onda sırtım koltuğa yapıştı. Ve zevkle kullandım öyle bir zevk ki 2016 da 2015 dizel yeti aldım daha çok gezebileyim diye. Yeti eşinizi üzmez. Tek sıkıntınız şu olur kullanım kayıt hafızası var ve 2 kişi değişken kullanımında kayıtlardan ötürü (konfor beyninde) sıkıntı olduğunu (dertsiz tabii ) teknik öğretmen bir kardeşimiz MEB nın projesi ile çek ya da skoda fabrk sına gittiğinde, öğrenmiş oda eşine başka araç alınca aracım rahatladı derdi. 2017 de üretim bitti şuan yetş üretiliyor olsa idi ben kamiq yerine 3. Yeti yi almış olurdum. Düşünmeden.
Dsg ye gelince çift kavramalılarda en az sıkıntılı olandır dsg. Ama kullanım tarzı çok önemli o konuda bilgilendirme taleb ederseniz. Aldıgınızda acizane bilgi aktatımı yaparım. Gidişi çok dengelidir, kayma yanılgısı verir kesinlikle kaymaz. Şehirdışı yolculuğu rahattır bağaj 410 lt bana hiç yetmezlik yapmadı. Her sömestirde 180 kg zeytin yağı götürürüm ist a. 1.2 tfs ın lastijleri 1.6 dizele göre daha yüksek yanaklıdır. Bu arada şunu da aktarayım mart ayında kamiq aldığımda tek baktığım husus bagaj ve kabin iç hacmi Yeti ile aynı olmasıdır. Yeti C sınıfı Kamiq B sınıfı. Benim için yeti artık mihenk gibi oldu.
Verdiğiniz bilgiler icin cok tesekkur ederim. Tek kullanici kullanacak onunda soforlugu maksimum 1 yillik [emoji3] bagaj pek sorun degil zaten sehir icinde market okull avm falan kisa mesafe gidecek arac arayisim tahmini 2 ay sonra olur o zaman bu baslik altina sizlere yazarim cok tessekkur ederim.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Levent Güzelkalp

Yeni Bİr Başlık açmadan buradan sorayım dedim malum araç arayışımız yakında başlayacak kısmetse şimdiden araştırmaya başaldım ;

İlk planda YETİ Düşünüyorduk şimdi Eski Kasa 3008 de olabilir mi fikri doğdu 

Sizce Yeti Mi Yoksa 3008 mi Önceliğimiz otomatik olması 

Benzin Dizel Fark etmez. Şehir içi Kısa Mesafe hanım tarafından kullanılacak . Yılda Maksimum 5 Bin km yapar

3008 Temsili ilan

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-peugeot-2011-3008-allure-946584385/detay

 

Yeti Temsili İlan

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pickup-skoda-w-skoda-yeti-1.2tsi-elegance-dsg-2010-model-150.000-km-de-940848816/detay

 

Siz olsanız hangisini alırdınız.  

Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva

3008 mk1 kendim kullanmadım, ama kullanan bir arkadaşım vardı ve memnundu.

 

Kullananların yanısıra, kullanılmış araç incelemesi yayınlayan sitelerden bilgi alabilirsiniz. Örneğin, whatcar.com sitesinin böyle bir bölümü var,
https://www.whatcar.com/peugeot/3008/estate/used-review/n537/advice

https://www.whatcar.com/skoda/yeti/estate/used-review/n621

 

Yine İngiltere' de, Auto Express dergisinin, tüketici oyları ile hazırladığı bir anketi var; ismi, driver power.
Dayanıklılık, güvenilirlik, vb. çeşitli kategorilerde, kullananlardan gelen oylara göre oluşan sıralamaları yayınlıyorlar.
Lansmanını takip eden yıllarda, Yeti orada uzun süre ön sıralarda olmuştu (2012 2013 ve 2014 sonuçlarını linkledim).

Listelerde Pejo markasına pek rastlanmasa da, bunda, ingiltere' de pek tutulmamış olmasının da etkisi vardır muhtemelen..
 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Kerem Kurluva yazdı:

3008 mk1 kendim kullanmadım, ama kullanan bir arkadaşım vardı ve memnundu.

 

Kullananların yanısıra, kullanılmış araç incelemesi yayınlayan sitelerden bilgi alabilirsiniz. Örneğin, whatcar.com sitesinin böyle bir bölümü var,
https://www.whatcar.com/peugeot/3008/estate/used-review/n537/advice

https://www.whatcar.com/skoda/yeti/estate/used-review/n621

 

Yine İngiltere' de, Auto Express dergisinin, tüketici oyları ile hazırladığı bir anketi var; ismi, driver power.
Dayanıklılık, güvenilirlik, vb. çeşitli kategorilerde, kullananlardan gelen oylara göre oluşan sıralamaları yayınlıyorlar.
Lansmanını takip eden yıllarda, Yeti orada uzun süre ön sıralarda olmuştu (2012 2013 ve 2014 sonuçlarını linkledim).

Listelerde Pejo markasına pek rastlanmasa da, bunda, ingiltere' de pek tutulmamış olmasının da etkisi vardır muhtemelen..
 

Cevabınız için teşekkür ederim. verdiğiniz linkeri inceleyeceğim 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

Zamanında Yeti kullanmış biri olartak tercihim Yeti olur tabii ki. Zaten 3008 ile aynı kategori bile değiller bence. 3008 ve Citroen Cactus kullandım (yurt dışı tatilimde kiralamıştım. Ne günlerdi 🤔 ). Ama Yeti'yi kullanırken aldığım konforu ve rahatlığı alamadım. Bir diğer konu da aracı eşiniz kullanacaksa, Yeti daha hakim olunabilir bir araç, her tarafına rahatça ulaşılabilir, görülebilir bir araç. 3008 o yönden biraz handikapa sahip, kamera gerekir.

 

DSG: Mümkünse 2014 ve sonrası çıkan Yeti'lerden almaya çalışın. Eğer bunu yapamıyorsanız aldığınız aracın DSG için ağır bakımının yapıldığından emin olun. Tüm ağır bakımları yapılan 2012 model 1.2 benzinli (çift renk) bir Yeti arkadaşıma aldırdım 2 sene önce ve hala sorunsuz kullanıyor.

DSG "hill holder" desteği olmasına rağmen tam otomatik vites gibi bir destek vermez. Yani yokuşta beklerken gaza basmazsanız bir süre sonra kaydırmaya başlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp
Cihat Küçükay yazdı:

Zamanında Yeti kullanmış biri olartak tercihim Yeti olur tabii ki. Zaten 3008 ile aynı kategori bile değiller bence. 3008 ve Citroen Cactus kullandım (yurt dışı tatilimde kiralamıştım. Ne günlerdi 🤔 ). Ama Yeti'yi kullanırken aldığım konforu ve rahatlığı alamadım. Bir diğer konu da aracı eşiniz kullanacaksa, Yeti daha hakim olunabilir bir araç, her tarafına rahatça ulaşılabilir, görülebilir bir araç. 3008 o yönden biraz handikapa sahip, kamera gerekir.

 

DSG: Mümkünse 2014 ve sonrası çıkan Yeti'lerden almaya çalışın. Eğer bunu yapamıyorsanız aldığınız aracın DSG için ağır bakımının yapıldığından emin olun. Tüm ağır bakımları yapılan 2012 model 1.2 benzinli (çift renk) bir Yeti arkadaşıma aldırdım 2 sene önce ve hala sorunsuz kullanıyor.

DSG "hill holder" desteği olmasına rağmen tam otomatik vites gibi bir destek vermez. Yani yokuşta beklerken gaza basmazsanız bir süre sonra kaydırmaya başlar.

Cevabınız için teşekkür derim abicim bizimde gönlümüz yetiden yana aslında daha kara tasarım benim hoşuma gidiyor ;

Şu an kullandığı araç hanımın megan 2 tam otomatik yokuşta kapıya açıp inseniz bile geri gitmiyor..:nazar: 

DSG özellikle uzun süre gaz vermeden bırakırsanız geri kaçırmaya başlıyor ama frenden gaza basana kadar geçen sürede geri kaymadan durabiliyor benim anladığım bu özellik bizim için yeterli.

DSG in ağır bakımı dediğiniz ne oluyor abicim ( Şanzıman Balata yağ değişimi Gibi Bir Şey mi ) takribi ne kadar tutar acaba ikinci el alacağımız için bilgi gerçekçi olmaz yaptırdım der yalan çıkar Şansımıza . Aslında bu bakımı arıza olarak görmemek lazım sonuçta preriyodik bir bakım . Triger gibi Fren diski gibi görmek lazım 

 

Benim DSG Den anladığım patlarsa En az 10 Bin En Faz 15 Bin gider ama bir şekilde tamir edilebilir.  

Aslında korkulması gereken şey para harcasanda tamir olamayacak parçası bulunmayacak düzen tutmayacak tarz araçlar.

Piyasda dünya kadar DSG ile gezen otomobiller var bu da bana biraz güven veriyor. Psikolojik 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

1.2 tsi motorda ciddi yağ eksiltme sorunu duyuyorum sıkça, bu husus da araştırılmalı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Maden
Cem Işık yazdı:

1.2 tsi motorda ciddi yağ eksiltme sorunu duyuyorum sıkça, bu husus da araştırılmalı.

Zamanında bakım yapılmayan araçlarda olmasi muhtemel.1.2 tsi kullandım 6 yıl eksiltme olmadı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay

DSG 2014 öncesi kuru kavrama ile çalıştığı için kavramaların aşınanları değiştiriliyor diye biliyorum. Bu da nereden baksanız 7000-10000 TL arasında çıkar diye tahmin ediyorum.

 

Yağ eksiltme şikayetleri VW grubunda vardı ama Skoda'da hiç duymadım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...