İçeriğe Yönlendir

Aracım 160'ı Geçmiyor


Cengizhan Bekir BAYRAM

Recommended Posts

Cengizhan Bekir BAYRAM

Hayırlı günleriniz olsun inşaallah.

 

2009 model Leon aracım var 1.6 Benzin LPG 102 hp manuel , STYLE paket  . Aracımda herhangi bir hız sınırlama özelliği olmamasına rağmen 160 kadar gayet iyi çıkarken bir anda 160 tan sonra oynamıyor ibre. Ufaktan bakımları geldi aracın . Bujileri aldım alalı hiç değiştirmedim 40 bin km oldu . Bu tip araçlarda sübap ayarı yapılıyor mu ? Kendisi otomatik mi ayarlıyor . 160ta çakılıp kalmasının sebebi ne olabilir. ? 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Hayırlı günler, periyodik bakımlarınızı oem parçalarla yapın, bujinizi de değiştirin sonra başka sorun aramaya başlayın bence.

160'a kadar olan hızlanma nasıl? Önceden kaça kadar çıkıyordu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengizhan Bekir BAYRAM
Selim Bilgin yazdı:

Hayırlı günler, periyodik bakımlarınızı oem parçalarla yapın, bujinizi de değiştirin sonra başka sorun aramaya başlayın bence.

160'a kadar olan hızlanma nasıl? Önceden kaça kadar çıkıyordu?

ilk işim buji zaten ama aldıgımda da aynı sorun vardı. geçmiyordu.  Bazen yokuş aşagı denk gelirse 200 ü gördügü oldu . 

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

katalitik konvertör, egzos susturucusu filan tıkanıyordur.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Erdem Bozkurt

akaryakıt zammından sonra 160km gayet hızlı bir rakam bencede yeterli :) 160dan önceki performansı çekişi iyise dert etmeyin..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

Kimse yazmamış hayret ben yazayım. 160 tehlikeli hızlar, hız yapmayın 😀

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Baskı balata ile alakalı olabilir, km durumu önemli.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Kutluay Selçuk

triger değişimi sonrası sente ayarı yapılmamış olabilir,youtube da bunla ilgili bir video vardı.

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Bakım ekipmanları kalitesi önemli..

Halbuki tam istekli sayılabilecek seviyeler.. Bir ara bakım yapılabilir.. Parcaları kaliteli secmeye özen gösterin bakalım fark olacakmı?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cengizhan Bekir BAYRAM
Erdem Bozkurt yazdı:

akaryakıt zammından sonra 160km gayet hızlı bir rakam bencede yeterli :) 160dan önceki performansı çekişi iyise dert etmeyin..

Genelde o süratlere çıkmıyorum zaten . Ama bazen lazım oluyor :) çekiş yönünden pek sorunum yok .

 

Metin Uzunoğlu yazdı:

Baskı balata ile alakalı olabilir, km durumu önemli.

Baskı balata ortalama 80 bin civarında olması lazım . 160 bin de değişmiş şu an da araç 245 binde

 

Servet Aydın yazdı:

Şayet lpg varsa motor kompresyonu düştü muhtemelen.

bu hiç aklıma gelmemişti . ölçüm yaptırıp pistonları kontrol etmek şart. İnşallah segman atılması lazım demezler. 

Kutluay Selçuk yazdı:

triger değişimi sonrası sente ayarı yapılmamış olabilir,youtube da bunla ilgili bir video vardı.

 

 

 

Arslan ustayı hayranlıkla takip ediyorum . Triger yeni degişti öyle bir problem görülmemişti. 

 

Alpay Sumer yazdı:

Bakım ekipmanları kalitesi önemli..

Halbuki tam istekli sayılabilecek seviyeler.. Bir ara bakım yapılabilir.. Parcaları kaliteli secmeye özen gösterin bakalım fark olacakmı?

Bakımları zmanı geldiginde eğer param fazla yoksa bi süre daha bekleyip tüm malzemeleri mann almaya çalışıyorum . yağ ise motul specific 5-30 kullanıyorm . 

Yorum bağlantısı
Cengizhan Bekir BAYRAM
Yasin Şimşek yazdı:

Benzinde de mi aynı?

Aynen benzinde de aynı değişen birşey olmuyor. 

Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

Lastikler ne durumda? Lastik 160 tan sonra yolu kavrayamıyor da olabilir.

Yorum bağlantısı
Cengizhan Bekir BAYRAM
Tufan Caliskan yazdı:

Lastikler ne durumda? Lastik 160 tan sonra yolu kavrayamıyor da olabilir.

Lastiklerin diş oranları fena degil  .  2019 lastikleri ortalama 40 bin km oldu . 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...