Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 Merhaba Site yönetiminde kullandığımız bir bilgisayar ve yazıcımız var. Bilgisayardan pek anlamayan bir abimiz sürekli altta çıkan windosw 11e yükseltin uyarısına tıklamış. Windows 11e geçtiğinden sonra yazıcımız sağlıklı çalışmamaya başaldı. 11e göre driver bulamadım. Bilgisayarı her açtığımda yazıcıyı yeniden yüklemek zorunda kalıyorum. Yazıcı ekleme butonundan ekliyorum, herhangi bir driver kullanmadan. Yine de sağlıklı çalışmıyor. Belki defalarca kaldırıp yüklemek zorunda kalıyorum. Çıktı için gönderilen belge sürekli hataya düşüyor. Ben inanıyorum ki bir üyemiz bana windows 11 için bu yazıcının driverını bulacak Ben bulamadım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 Şunu dener misiniz? https://ftp.hp.com/pub/softlib/software13/printers/COL56399/HPEasyStart_13_4_8.exe 1 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 Merhaba Buradan gerekli güncellemeleri yaparak scan doctor programını kurun. Güncel driver varsa o yükleyecektir. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Yazar Paylaş 29 Kasım 2021 Teşekkür ederim. Akşam eve dönünce bakacağım mutlaka bunlara. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 Yazıcının ethernet veya wifi si varsa yazıcıya IP adresi ile web tabanlı bağlanın. Çoğu zaman web tabanlı arabirimde driver indirme linki oluyor. HP zaman ilerledikçe eski yazıcılara destek vermeyip yeni modelle değiştirmeye zorluyor. Yorum bağlantısı
Yılmaz Gökçe 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 https://support.hp.com/tr-tr/drivers/selfservice/hp-laser-mfp-130-printer-series/24494378/model/24494379 Bu adreste en altta yazıcı firmware güncellemesini indirip ürün yazılımını güncelleyin Büyük ihtimalle ürün yazılımı güncellemesinden sonra sorun çözülecektir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 dün akşam benim pc de güncellemede 11 e geçti inşalah sıkıntı çıkmaz 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Yazar Paylaş 29 Kasım 2021 Erhan Doruk yazdı: Yazıcının ethernet veya wifi si varsa yazıcıya IP adresi ile web tabanlı bağlanın. Çoğu zaman web tabanlı arabirimde driver indirme linki oluyor. HP zaman ilerledikçe eski yazıcılara destek vermeyip yeni modelle değiştirmeye zorluyor. Cihaz daha yeni mayısta aldık. Modeli eski mi bilmiyorum ama. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 Oğuzkan Erışık yazdı: Cihaz daha yeni mayısta aldık. Modeli eski mi bilmiyorum ama. https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-laser-mfp-130-printer-series/24494378/model/24494379 buradakini denediniz mi? Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Yazar Paylaş 29 Kasım 2021 Erhan Doruk yazdı: https://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/hp-laser-mfp-130-printer-series/24494378/model/24494379 buradakini denediniz mi? Akşam hepaini deneyeceğim Erhan abi. Bilgisayar yanımda değil. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Yazar Paylaş 29 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: 10 geri dönüş tıklayın Tekrar sistem yüklememiz gerekiyor Çağlar abi. Tıklamayla olsa keşke 😃 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Kasım 2021 Paylaş 29 Kasım 2021 geri dönüş yok mu 10 a? old windows diye kayıt etmemişmi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 29 Kasım 2021 Yazar Paylaş 29 Kasım 2021 Çağlar Bayur yazdı: geri dönüş yok mu 10 a? old windows diye kayıt etmemişmi Geri dönüş pasif. 10 günü geçti. Sistem üzerinden son güncelleştirmeyi de denedim ama malesef geri dönmedi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts