Baha Ertan Koçoğlu 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Herkese merhabalar. Aracım 2005 model Peugeot partner 293000 km' de. Sıkıntısı sabahları çok zor çalışması. Ankara'da birkaç tamirciye gittim. Önce bujiler değiştirildi olmadı. Sonra enjektörler temizlendi olmadı.Sonra araçta daha önce orijinal olmayan kızdırma rolesi kullanılmadığı için yapar dediler oda orjinalle değiştirildi ama yine olmadı. Vakvak pompadan dediler oda değişti yine olmadı. Mazot filtresi değişti nafile. Akşam bırak sabah test yapalım dediler bıraktım. Herşey iyi motor kompresörü çok iyi dediler ama yine sabah ilk çalıştırmada sorunlu gün içerisinde hiç bir sıkıntı yok. Mazotu hep Shell VPower alırım. Depom yarım deponun altında hiç olmaz. Valla resmen arabadan soğudum. Ne yapabilirim? Bu sorun neden olur? Ankara'da tavsiye edeceğiniz, güvenilir tamirci,usta veya servis varmı? Yardım edecek siz kıymetli arkadaşlara şimdiden teşekkür edip saygılar sunarım. Yorum bağlantısı
Erkan Işık 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Şamandıra kontrol edildimi depo içinde olan oda sebep olabilir ama orjinal takmak lazım çıkma yedek bir şamandıra bulup test etme imkanız varsa test edin yoksa geriye motor kalıyor, kızdırıcı vs herseye bakılmıs motor komprosyonu iyimi peki Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Yapılanlara bakılırsa hep deneme yanılma yöntemi kullanılmış. Dik bir yokuşa önü aşağıda olacak şekilde park edip sabah deneyin, bence hava yapıyor aracınız.. Ankara'da henüz soğuktan dizel arabanın zor çalışacağı kadar bir soğuk olmadı bana sorarsanız.. 4 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 İvedik 1352.sokakda merkez pompa var. İşinin ehlidir, kesinlikle tavsiye ederim. Başka yere gitmezdim ben. Yorum bağlantısı
Çözüm Selçuk Bakış 14 Aralık 2021 Çözüm Paylaş 14 Aralık 2021 Benzer bir sıkıntıda marş motorum problemli çıkmıştı, normale göre yavaş çevirdiği için geç çalışıyordu aracım. Yorum bağlantısı
Baha Ertan Koçoğlu 14 Aralık 2021 Yazar Paylaş 14 Aralık 2021 Erkan Işık yazdı: Şamandıra kontrol edildimi depo içinde olan oda sebep olabilir ama orjinal takmak lazım çıkma yedek bir şamandıra bulup test etme imkanız varsa test edin yoksa geriye motor kalıyor, kızdırıcı vs herseye bakılmıs motor komprosyonu iyimi peki Motor kompresörü kontrol edildi sıkıntı yokmuş Serkan Toker yazdı: Yapılanlara bakılırsa hep deneme yanılma yöntemi kullanılmış. Dik bir yokuşa önü aşağıda olacak şekilde park edip sabah deneyin, bence hava yapıyor aracınız.. Ankara'da henüz soğuktan dizel arabanın zor çalışacağı kadar bir soğuk olmadı bana sorarsanız.. Vakvak pompa değişmeden önce onlarda sizin gibi park etmemi söylediler. Ben de zaten öyle park ediyorum 😞 Selçuk Bakış yazdı: Benzer bir sıkıntıda marş motorum problemli çıkmıştı, normale göre yavaş çevirdiği için geç çalışıyordu aracım. Ama öyle bi sıkıntı olsa sürekli olmaz mı? Sadece ilk çalıştırmada oluyor sorun. Yorum bağlantısı
Baha Ertan Koçoğlu 14 Aralık 2021 Yazar Paylaş 14 Aralık 2021 Çağlar Bayur yazdı: yıldız pompa mı sistem? Anlamıyorum ki 🤔 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Baha Ertan Koçoğlu yazdı: Motor kompresörü kontrol edildi sıkıntı yokmuş Vakvak pompa değişmeden önce onlarda sizin gibi park etmemi söylediler. Ben de zaten öyle park ediyorum 😞 Ama öyle bi sıkıntı olsa sürekli olmaz mı? Sadece ilk çalıştırmada oluyor sorun. Sadece ilk çalıştırmada oluyordu, özellikle soğuk motorda. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Selçuk Bakış yazdı: Sadece ilk çalıştırmada oluyordu, özellikle soğuk motorda. Yavaş basan marş, düşük kompresyon yapar. Bu da dizelin çalışma mantığı gereği tam sıkışıp ısınamayan yanma hücresi demek. Soğuktan katılaşmış motor yağı da cabası.. 1 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Serkan Toker yazdı: Yavaş basan marş, düşük kompresyon yapar. Bu da dizelin çalışma mantığı gereği tam sıkışıp ısınamayan yanma hücresi demek. Soğuktan katılaşmış motor yağı da cabası.. Marş motoru zamanla yavaşladığı için fark edilmiyor da 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 bu olabilir mi? " Air getting into fuel line. Check all fuel line connections. During the night time as air is able to get into fuel system the diesel is syphoned back to tank using gravity. Then when you go to start it the fuel takes a while to pressurise and has air in it hence smoke. Common fault it's usually the piece by the fuel filter. Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 14 Aralık 2021 Paylaş 14 Aralık 2021 Pompa basıncı olabilir mi ? Anladığında değil seçenek olsun deeyü. Belki de Marş motoru çarkının dişleri körlemiştir Yorum bağlantısı
Baha Ertan Koçoğlu 15 Aralık 2021 Yazar Paylaş 15 Aralık 2021 Servet Aydın yazdı: Aküye kimse bakmadı mı? Aküye bakmadık çünkü akü henüz 6 aylık ve amperi yüksek Mehmet Göktürk yazdı: bu olabilir mi? " Air getting into fuel line. Check all fuel line connections. During the night time as air is able to get into fuel system the diesel is syphoned back to tank using gravity. Then when you go to start it the fuel takes a while to pressurise and has air in it hence smoke. Common fault it's usually the piece by the fuel filter. Evet bakıldı. Vakvak pompası değiştirildi. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 15 Aralık 2021 Paylaş 15 Aralık 2021 Baha Ertan Koçoğlu yazdı: Aküye bakmadık çünkü akü henüz 6 aylık ve amperi yüksek Evet bakıldı. Vakvak pompası değiştirildi. hortumlar kelepçeler filtre vs..delik olabilir mi ki? Yorum bağlantısı
Baha Ertan Koçoğlu 16 Aralık 2021 Yazar Paylaş 16 Aralık 2021 Serkan Toker yazdı: Yavaş basan marş, düşük kompresyon yapar. Bu da dizelin çalışma mantığı gereği tam sıkışıp ısınamayan yanma hücresi demek. Soğuktan katılaşmış motor yağı da cabası.. Arkadaşlar ikinize de çok teşekkür ederim. Fikirlerinizi okuduktan sonra elektrikçiye gittim. Daha önce marşa bakan hiç olmamıştı. Marş yavaş basıyormuş tabi ben bilmiyordum. kW si düşük çıktı oda düşük kompresyon yapıyor bu nedenle de sabahları zor çalışıyormuş. Dinamo değişti arabam şimdi düzeldi. Boşu boşuna daha önce o kadar masraf yaptım ki😔😔😔. Neyse zararın neresinden dönersek kardır. Tekrar size ve size ulaşmak için bize fırsat veren otoclubturkiye.com 'a çok teşekkür ediyorum.🙏🙏🙏 3 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 16 Aralık 2021 Paylaş 16 Aralık 2021 Bahane ile arabana iyibir bakım yapmış olmussun seni en 100-150 bın km götürü Yorum bağlantısı
Serkan Toker 17 Aralık 2021 Paylaş 17 Aralık 2021 Baha Ertan Koçoğlu yazdı: Arkadaşlar ikinize de çok teşekkür ederim. Fikirlerinizi okuduktan sonra elektrikçiye gittim. Daha önce marşa bakan hiç olmamıştı. Marş yavaş basıyormuş tabi ben bilmiyordum. kW si düşük çıktı oda düşük kompresyon yapıyor bu nedenle de sabahları zor çalışıyormuş. Dinamo değişti arabam şimdi düzeldi. Boşu boşuna daha önce o kadar masraf yaptım ki😔😔😔. Neyse zararın neresinden dönersek kardır. Tekrar size ve size ulaşmak için bize fırsat veren otoclubturkiye.com 'a çok teşekkür ediyorum.🙏🙏🙏 Faydamız olduysa ne mutlu, arabanızı güle güle kullanın.. 2 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts