İçeriğe Yönlendir

Aisin mi DSG mi ?


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Murat Öngür

WW grubu amerikada tutulmuyor önceki sorunlardan ve dsg yüzünden bence, keza aynı olay ingiltere içinde geçerli , bana görede aisin çok daha iyi ve konforlu bir şanzıman, en ufak bir sorunda aracı 2. vites de kaldırmaya çalışmıyor :) 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Ali Cihangiroğlu yazdı:

bugatti olsa benzinliğe yanaşsak fulle desek :)

 

Evren Erakçora yazdı:

Periyodik bakım Clio parası

21 bin dolarmış.

Yağı filtreyi internetten alsak, kendimiz değişsek olmaz mı :crazy:

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Evren Erakçora yazdı:

5 bin km dayansa yeter.

 

Nehre atarız kaskodan parasını alırız en fazla :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Aynen. Mesela kibrit :) şanzıman da yok :) 

petrol yakıtıda olmayacak hemde hiç :tongue:

Önder Özcan yazdı:

 

Yağı filtreyi internetten alsak, kendimiz değişsek olmaz mı :crazy:

bal gibi olur, garanti ayağına 1 kez gideceğim ondan sonra kendim hallederim, yarın uğrayacağım, bakalım kullandıkları yağ bu araca uyuyormu, Castrol kullanıyorlar ve Castrol Tr ye sordum, uygun yağ TR envanterinde yoktur dediler, bakalım nelere olacak yarın :D

Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt
bal gibi olur, garanti ayağına 1 kez gideceğim ondan sonra kendim hallederim, yarın uğrayacağım, bakalım kullandıkları yağ bu araca uyuyormu, Castrol kullanıyorlar ve Castrol Tr ye sordum, uygun yağ TR envanterinde yoktur dediler, bakalım nelere olacak yarın [emoji3]
Uydurmuslardir kılıfına. Keşke castrolden yazılı alsaydiniz. İleride sorun olursa servise cokerdiniz.
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Ali Cihangiroğlu yazdı:

petrol yakıtıda olmayacak hemde hiç :tongue:

bal gibi olur, garanti ayağına 1 kez gideceğim ondan sonra kendim hallederim, yarın uğrayacağım, bakalım kullandıkları yağ bu araca uyuyormu, Castrol kullanıyorlar ve Castrol Tr ye sordum, uygun yağ TR envanterinde yoktur dediler, bakalım nelere olacak yarın :D

Bugattiyi kastetmiştim ama olsun. Aynı sınıf pireminyum araçlar neticede Bugatti vs Clio5 :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Önder Özcan yazdı:

Bugattiyi kastetmiştim ama olsun. Aynı sınıf pireminyum araçlar neticede Bugatti vs Clio5 :)

yok değiller, kilyo daha az yakıyor ve motor baba, diğerinin motor büyük baba :)

Hacı Şenyurt yazdı:
Ali Cihangiroğlu yazdı:
bal gibi olur, garanti ayağına 1 kez gideceğim ondan sonra kendim hallederim, yarın uğrayacağım, bakalım kullandıkları yağ bu araca uyuyormu, Castrol kullanıyorlar ve Castrol Tr ye sordum, uygun yağ TR envanterinde yoktur dediler, bakalım nelere olacak yarın emoji3.png

Uydurmuslardir kılıfına. Keşke castrolden yazılı alsaydiniz. İleride sorun olursa servise cokerdiniz.

İnstagramda  duruyor mesajları :) olur sanırım...  aslında yağ var ama Renonun istediği sepclerin bir altı, yine Reno ama yetmiyor tam, RN0720 var buda tam olarak uygun değil, RN 17 olacak...

 

şu yağ

dbbd46a4de384f5dc03d0e19702f99f833a33eae

 

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Önder Özcan yazdı:

 

Yağı filtreyi internetten alsak, kendimiz değişsek olmaz mı :crazy:

Altta kapak falan varmış onu çıkartıyorlar vs, bir yeri kırarsak ayvayı yeriz. :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Cihangiroğlu yazdı:

petrol yakıtıda olmayacak hemde hiç :tongue:

bal gibi olur, garanti ayağına 1 kez gideceğim ondan sonra kendim hallederim, yarın uğrayacağım, bakalım kullandıkları yağ bu araca uyuyormu, Castrol kullanıyorlar ve Castrol Tr ye sordum, uygun yağ TR envanterinde yoktur dediler, bakalım nelere olacak yarın :D

bişicik olmaz, rönoğğ Türkiye onaylı derler

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Çağlar Bayur yazdı:

bişicik olmaz, rönoğğ Türkiye onaylı derler

banada öyle geliyor :D

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
Ali Cihangiroğlu yazdı:

kuruysa kavraman öyledir, ıslaksa ve son nesilse baskı ömrüne 400 bin km der getrag :)

zaten esas sorunu hep makatronikti, ön yargı değil tasarım hatası deriz buna, bu şanzımanın ana derdi zaten hep buydu, mekanik arızaları başka onları halletmeleri yine kurtarmaz ki birde bu konu var, vites değişim gücünü hidrolik güçten aldığı sürece yani kullandığı mekatronikten değişen birşey olmayacak, dsg = düzgün ve keyifli kullanımı olan ama bozulmaya mahkum tasarım hatalı şanzıman tipi...

Benim Focus dizel dolayısyla ıslak tip. Ayrıca 400 giden PWS daha ne gördüm ne duydum. En iyi kullanım şartlarında 180 bin gördüm kavraması değişmemiş. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Şimdi bu plazma kırılırsa sebebi yağ mıymış


bahane de hemen hazır hee :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Hakan Gürsu yazdı:

Benim Focus dizel dolayısyla ıslak tip. Ayrıca 400 giden PWS daha ne gördüm ne duydum. En iyi kullanım şartlarında 180 bin gördüm kavraması değişmemiş. 

valla bilmem, bende 7 dış ve iç tasta küçük 7 daha 14 den fazla kavarama vardı galiba tam hatırlayamadım, acaip birşey, sizin araçlarda kullanılandan farklı, 180 binde bitiyorsa at o şanzımanı, gidermi gitmezmi bilmem ama diyen firma, bu arada bendeki şanzımanda vites geçişi yapan 2 adet elektro motor ve şanzımanın dışında, hadi bozuldu 3 vidası var ve dıştan değişiyorsun, şanzıman indir yok, gayet basit yapmışlar, neyse bakalım göreceğiz kaç km gidecek, 180 binde zaten 10 sene çoktan geçmiş benim için, hiç sorun değil, 10 seneye bırak şanızmanı araba değişirim zaten :)

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Şimdi bu plazma kırılırsa sebebi yağ mıymış


bahane de hemen hazır hee :)

kırılmaz anca aşınır oda olmaz segman aşınır ondan önce :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan

Benim favorim ZF8. Hız olarak DSG'yi aratmıyor. Saçma sapan yarım kavrama kerkinme olayları yok. Kafası karışık değil, bir an önce üst vitese atmaya çalışmıyor. Sanki sabit bir devri var üst veya alt vitese geçmek için. Bu yüzden kararlı. Performansı törpülemiyor. Geçişler yumuşak, genel olarak konforlu. Ha artık pek bir önemi kalmıyor. 3-5 seneye hibrit ve elektrikli şanzımansız araçlar yaygınlaşacak :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...