Çağlar Bayur 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1.5 motor hem atkinson hem otto çevrimiyle çalışabiliyor. onu nasıl yapıyor? piston kolu değişken mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: onu nasıl yapıyor? piston kolu değişken mi? Yoo, kam mili teknolojisi. 100 km sabit hızla 4 litre yakan atmosferik motor yapmışlar işte. İsteyince de güç artıyor. Aslında toyota bu motordan daha fazla güç de alırdı ama sabırım emisyon, fazla zorlamamak adına yapmıyor bunu. 122 beygir ile satıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yoo, kam mili teknolojisi. 100 km sabit hızla 4 litre yakan atmosferik motor yapmışlar işte. İsteyince de güç artıyor. Aslında toyota bu motordan daha fazla güç de alırdı ama sabırım emisyon, fazla zorlamamak adına yapmıyor bunu. 122 beygir ile satıyor vvti denir ona? neresi oynak bunun? alttan mı üstten mi? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: vvti denir ona? neresi oynak bunun? alttan mı üstten mi? O eskidi yav. 20 senelik teknoloji. Şimdi vvt-ie var. Otto’dan atkinson’a 1 saniyeden daha kısa geçebiliyor. hem kam mili yapısı, hem valvematik hem de silindir değişti. Silindirler daralıp uzadı ki atkinson’a geçince verim artsın https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Tansu Kalafatoğlu yazdı: O eskidi yav. 20 senelik teknoloji. Şimdi vvt-ie var. Otto’dan atkinson’a 1 saniyeden daha kısa geçebiliyor. hem kam mili yapısı, hem valvematik hem de silindir değişti. Silindirler daralıp uzadı ki atkinson’a geçince verim artsın https://newsroom.toyota.eu/new-15-l-petrol-engine-for-the-yaris/ piston kolunu görelim Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 14 Şubat 2022 Paylaş 14 Şubat 2022 Çağlar Bayur yazdı: piston kolunu görelim kol başlıkları das auto kısmında 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts