İçeriğe Yönlendir

Yaz Dizimiz Başladı Golf 7


Alparslan Coban

Recommended Posts

Tuluhan Şıpka

Araciniz hayii olsun

Ayni araci 7 senedir kullaniyorum.Benimki 2016model ve 110bg.  2015 sonu ve sonrasi 110 bg olmasi gerekir. Ayrica 110 luk comfortline larda tape de bluetooth mevcuttur.

 

Kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanmaniz dilegiyle...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Metin Akbal yazdı:

105 HP den 115 HP arabaya geçtim değişen birşey olmadı 5 beygiri hissedecek kaç usta şoför var burda yahu emoji28.png Mevzu 5 HP den başka işe onu bilemem.

İki araç farklı. Ea211 105 de olabilir önemli olan 211 olması. 110 dediğimiz o

image.jpeg.f7ae6b97909e629b2833e39a17b95f47.jpeg

Bu 1.4 için ama mesele aynı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Maden

Vw'nin sırasıyla  1.6 mpi, 1.2 tsi ve 1.5 tsi motorlu araçlarını kullandım. 17 yıldır bujiyide sarf sayarsak sadece 1 kere termostat degistirdigimi hatırlıyorum. Bakımları zamanında yapmak önemli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Ben şöyle diyeyim. Bizde model yılı trafiğe çıkış tarihi baz alınıyor.

Benim arabam ise ruhsatta 2014 ama şasi noya göre 2015. Muhtemelen bu araçta öyle olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Maden

Bu araçan aynı tarihte bende aldım. Tartışmasız 105 beygirlik olan. Rusatta da yazar kaç ps olduğu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Alparslan Coban yazdı:

CJZ5761.. şeklinde yani servis raporlarinda 105 hp olarak geçiyor motor yeni tip16v, triger kayış bildiklerim bunlar ama bakınca nerden ayırt ediliyor onu ben de bilmiyorum 

sagolsun eklemis tevfik bey motor kodlarına göre farkları. İlk dört hane motor tipini ayırt etmeye yarıyor.. ama gariptirki sizde 3 hane ve sayı..🤔 

Tevfik Işık yazdı:

Ea211 diye geciyor bu unite. 

105ligi de var 110lugu da. Hatta 86 ve 90hp olanlari da var.

1.2 TSI 63 kW
63 kW (86 PS; 84 bhp) at 4,800 rpm; 160 N⋅m (118 lb⋅ft) at 1,400–3,200 rpm (CJZB)
63 kW (86 PS; 84 bhp) at 4,300-5,300 rpm; 160 N⋅m (118 lb⋅ft) at 1,400–3,500 rpm (CYVA)
1.2 TSI 66 kW
66 kW (90 PS; 89 bhp) at 4,400–5,400 rpm; 160 N⋅m (118 lb⋅ft) at 1,400–3,500 rpm (CJZC, CYVA)
1.2 TSI 77 kW
77 kW (105 PS; 103 bhp) at 4,500–5,000 rpm; 175 N⋅m (129 lb⋅ft) at 1,400–3,500 rpm (CJZA)
1.2 TSI 81 kW
81 kW (110 PS; 109 bhp) at 4,600–5,600 rpm; 175 N⋅m (129 lb⋅ft) at 1,400–4,000 rpm (CYVB,CJZD)

burda detay belirtilmis..

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Serkan Maden yazdı:

Bu araçan aynı tarihte bende aldım. Tartışmasız 105 beygirlik olan. Rusatta da yazar kaç ps olduğu.

Ruhsata hiçbir zaman güvenmeyin. Burda asıl soru ea211 mi 111 mi sorusu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alparslan Coban
Tuluhan Şıpka yazdı:

Araciniz hayii olsun

Ayni araci 7 senedir kullaniyorum.Benimki 2016model ve 110bg.  2015 sonu ve sonrasi 110 bg olmasi gerekir. Ayrica 110 luk comfortline larda tape de bluetooth mevcuttur.

 

Kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanmaniz dilegiyle...

Teşekkürler eksik olmayın. Ben de sizin gibi biliyorum 2016 net 110 ama 2015 in bir kismi Bluetooth da ayırıcı özellik paketden bağımsız gelior. Ama motordan gosteremem belki sadece yazilimsal bir guncellemedir. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan

Hayırlı olsun. Bayon’dan sonra performans olarak çok memnun etmiştir :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alparslan Coban
Ceyhan Karacabey yazdı:

Hayırlı olsun. 🧿

Teşekkürler Hocam

Mustafa Arıkan yazdı:

Hayırlı olsun. Bayon’dan sonra performans olarak çok memnun etmiştir :) 

Sağolun valla şimdilik çok memnunum, segment değişikliği, performans ve yakıt kendini hissettiriyor tabi 0 km araç yerine 100 bin km de bir araç alıyoruz :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak

7 yıl golf 7 kullandım :) İlk golfüm 105 lik düz vitesti. İkinci golfüm 110 luk dsg. 105 lik daha az yakmakla birlikte araç sıfır olmasına rağmen ilk yağ bakımı gelmeden araç yağ eksiltmişti. Servis normal dedi bu işe. Kitapçıkta da buna benzer birşey yazıyor zaten.. Az yakmasının sebebi sanırım yağ yakması olabilir. Bunların dışında 10 numara araçtır. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sorması ayıp kaça almıştınız? Bizim Golf6'yı 7'ye çıkarmayı düşünüyorum ben de bu aralar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alparslan Coban
Mehmet Taner Kadak yazdı:

7 yıl golf 7 kullandım :) İlk golfüm 105 lik düz vitesti. İkinci golfüm 110 luk dsg. 105 lik daha az yakmakla birlikte araç sıfır olmasına rağmen ilk yağ bakımı gelmeden araç yağ eksiltmişti. Servis normal dedi bu işe. Kitapçıkta da buna benzer birşey yazıyor zaten.. Az yakmasının sebebi sanırım yağ yakması olabilir. Bunların dışında 10 numara araçtır. 

Golf 7 için geç kaldık aslında 2013 de cıkınca 5 seneye kalmaz kasa değiştirir diye golf 6 (2011) da kaldım uzun süre, sonra araya bir sürü başka araba girdi golf de inatla 7 de devam etti tabi şu durumda 8 almak başka bir seviye 7 ile devam ediyoruz sonuç olarak şimdilik iyi gidiyoruz :) 

Selim Bilgin yazdı:

Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sorması ayıp kaça almıştınız? Bizim Golf6'yı 7'ye çıkarmayı düşünüyorum ben de bu aralar.

Teşekkür ederim sağolun. valla aldığım fiyat şuan ki piyasa için fikir vermez malesef çünkü 2 haftada çok başka yerlere gelmiş ben alırken 380-400 bandındaydı nispeten düşük km ve  kazasız araçlar

Öte yandan 468 bin tl satılan aracım Hyundai Bayonun emsalleri şuan 550-560 bin arası ilanda ben arabaların bu kadar kısa sürede bu kadar yükseldiği başka bir dönem görmedim şaşırma duyumu da kaybettim malesef.

Yorum bağlantısı
  • 11 ay sonra...
Alparslan Coban

Severek bindiğim aracımı model yükseltmek, 130 bin olan km yi düşürmek sebebi ile satmaya karar verdim sonradan pişman oldum evet:(ama söz ağızdan çıktı geri dönemedik ellerimden uçtu gitti arkasından bakakaldık. Çok keyif alarak kullandım harika bir araba wv de donanım çok önemli aracın dolu ve ekstra paketlerinin olması araca bağlıyor bir yerde de ticari olan bu durum sinir bozucu tabi  hayaller golf 8 hadi olmadı 7.5 du fakat hayatlar bakalım nereye sürükleyecek. Zamanlama da efsane oldu ülkedeki belirsizlik daha ilk günden 50 şer 100 er bin olarak yansıdı  gözler sarı siteden kan çanağı oldu gözümü kapatınca kocaman bir S harfi görüyorum sarı fonda:shok:. İnşallah kısa süre içinde yeni arabamın konusunu açarım

  • Beğen 1
  • Şaşkın 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan

Hayırlısı olsun.

İnşallah daha iyileri gelir yerine.

 

O "S" satarken iyi gibi görünse de alırken anlaşma konusunda zorluk çekiyoruz kendileriyle 

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Alparslan Coban

Piyasada iki türlü fiyat var; bir alışverişi mümkün kılan rakamlar bir de malum silikonlu olanlar.  Herkes farkında bence bu durumun. Makul fiyatlı temiz araçlar 24 saat bile kalmıyor diğerleri  haftalardır ilanda 

Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek

o site ve uygulama maalesef bağımlılık yapıyor :D

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celal Maraşlıoğlu

Hayırlısı olsun 1.2 sanırım kullandiginiz araç çekiş konusunda nasıldı ve ne kadara gitti 

Yorum bağlantısı
Alparslan Coban
Celal Maraşlıoğlu yazdı:

Hayırlısı olsun 1.2 sanırım kullandiginiz araç çekiş konusunda nasıldı ve ne kadara gitti 

Teşekkürler 105 beygir 1.2 tsi turbo motor dsg 7 ileri bence çekiş konusunda başarılı ikili beni üzmedi Fiyat fikir vermez şuan sanırım ben anlaşalı 2 hafta oldu satış sonradan gerçekleşti 750 bin tl vermiştim sonra kendi aracımı alamayacak kadar yükseldi hatta bir ara arkadaşa bir miktar fazla teklif edip aracıma  tekrar talip olmayı düşündüm:)

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Alparslan Coban

Aranan kan bulundu Fizan a gittim desem yeridir :) nasibimiz Kars ta çıktı 30 sene önce ilkokula başladığım yere bu vesile ile dönmek güzel oldu resimleri çeker çekmez aracın fotolarını ve kimliğini yeni konuyla birlikte açacağım :) loading...

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...