Fatih Keskin 11 Haziran 2022 Paylaş 11 Haziran 2022 Günüme bakarım bi aracı zaten en fazla 2 sene kullanıyorum bugün pilli yarın dizel sonra buharlı hangisi ekonomik olursa o Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Haziran 2022 Paylaş 11 Haziran 2022 Fatih Keskin yazdı: hangisi ekonomik olursa o 4x4 lpg candır 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz arabaların bataryaları yarı ömrüne inse değiştirilir. ama bazı enerji santralleri yarı ömürlü pilleri alarak veri merkezinde kullanmaya devam ediyormuş. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz 60kwh batarya yarıya inse 30kwh deli gibi. evsel kullanımı oluyor biliyorum. Tesla bunu teklif ediyordu. Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz model y 1. nesil batarya 390 bin tl 2. nesil juniper 340 bin tl liste fiyatı var ama sadece batarya al tak olmuyormuş bms ve pms de değişecekmiş maliyet toplamda 550 600 bin civarı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Aynı kapasite olursa modüler değişim yok. Sadece pil değişimi günümüzde çok ekonomik içten yanmalıya göre Yorum bağlantısı
Cem Işık 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Skoda ile 7 senede 167.000 km yaptım, güncel yakıt fiyatıyla tüketimim 584,800 tl . Bu sürüşü tesla ile yapsam (evden şarjla) tüketimim 43,350 tl olacakmış. 7 senede yaptığım kar ile batarya değişimi bedavaya gelecek bu hesapla. Dolayısla benzinli ile elektrikli arasında ekonomik olarak fark yok mudur? (Matematiğim zayıftır:) elektrikliyi sıfır alıp, 3-4 sene sonra satarsam batarya maliyeti olmayacak tabi bu mantıkla. 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Cem Işık yazdı: Skoda ile 7 senede 167.000 km yaptım, güncel yakıt fiyatıyla tüketimim 584,800 tl . Bu sürüşü tesla ile yapsam (evden şarjla) tüketimim 43,350 tl olacakmış. 7 senede yaptığım kar ile batarya değişimi bedavaya gelecek bu hesapla. Dolayısla benzinli ile elektrikli arasında ekonomik olarak fark yok mudur? (Matematiğim zayıftır:) elektrikliyi sıfır alıp, 3-4 sene sonra satarsam batarya maliyeti olmayacak tabi bu mantıkla. batarya ömrü daha uzun. 15 sene değişim gereği olmayacak. bir de içten yanmalı 10 sene sonra maliyetler çıkarmaya başlayacak. bunlar hesap edilince elektrikli çok ucuza geliyor abi 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Cem Işık yazdı: Skoda ile 7 senede 167.000 km yaptım, güncel yakıt fiyatıyla tüketimim 584,800 tl . Bu sürüşü tesla ile yapsam (evden şarjla) tüketimim 43,350 tl olacakmış. 7 senede yaptığım kar ile batarya değişimi bedavaya gelecek bu hesapla. Dolayısla benzinli ile elektrikli arasında ekonomik olarak fark yok mudur? (Matematiğim zayıftır:) elektrikliyi sıfır alıp, 3-4 sene sonra satarsam batarya maliyeti olmayacak tabi bu mantıkla. Sana ne len, taycani olanlar düşünsun sjdjdkdk Macan miydi Tansu Kalafatoğlu yazdı: arabaların bataryaları yarı ömrüne inse değiştirilir. ama bazı enerji santralleri yarı ömürlü pilleri alarak veri merkezinde kullanmaya devam ediyormuş. Ben eve bi tane zoe ya da fluence bataryasi almayi dusunuyorum. 25 kw mi ne onlar. 10 kw depolasa bana yeter. Benim evdeki inverter min 200V batarya istiyor, bms i de kendi icinde var zaten. Uyumlu olan fronius, lg ve byd bataryalar var onlarin 6kw olanlari 4k usd falan. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 9 Temmuz Paylaş 9 Temmuz Mertol Kip yazdı: Sana ne len, taycani olanlar düşünsun sjdjdkdk Macan miydi Ben eve bi tane zoe ya da fluence bataryasi almayi dusunuyorum. 25 kw mi ne onlar. 10 kw depolasa bana yeter. Benim evdeki inverter min 200V batarya istiyor, bms i de kendi icinde var zaten. Uyumlu olan fronius, lg ve byd bataryalar var onlarin 6kw olanlari 4k usd falan. servis için pili yok etmek sıkıntı. şimdi santraller bitik pilleri almak istesin. Kıymete biner Yorum bağlantısı
Recommended Posts