İçeriğe Yönlendir

Focus 2 Vites Kutusu Milinde Yağ Sızıntısı


Emre Akbas

Recommended Posts

Emre Akbas

Geçen gün yağ bakımı yaptırırken vites halatlarının bağlı olduğu  bir siyah kutu var bizim araçların altında biliyorsunuz şanzıman yağı doldurulup boşaltıldığı yer. Burda kapak dışında bir yağ sızıntısı gördüm ustaya söyledim burada herhangi bir bağlantı yeri yok nasıl yağ sızıntısı olabilir diye açıp bakalım dedim resimde işaretlediğim keçenin tam dibinden çok hafif yağ veriyodu şanzıman yağında herhangi bir eksiklikte yoktu ustaya sordum komple şanzıman inmesi lazım olabilir dedi 😀 sadece yağ değişimi yapan bir ustaydı neyse bakalım yağda eksiklik yok zaten takip ederiz dedim çıktım. Yurtdışı sitelerinde araştırdığımda bu şekilde çok sorunla karşılaşan gördüm keçe değişimiyle çözüldüğü yazılmış bu sorunla karşılaşıp sorununu çözen oldumu hiç?

 

[url=https://www.hizliresim.com/evobp6w][img]https://i.hizliresim.com/evobp6w.jpg[/img][/url]

 

[url=https://www.hizliresim.com/kh4p46p][img]https://i.hizliresim.com/kh4p46p.jpg[/img][/url]

IMG_20220806_192314.jpg

Screenshot_2022-08-06-19-12-03-951_com.android.chrome.jpg

Yorum bağlantısı
Enes Ayan
(düzenlendi)

Merhaba ben bu sorunla karşılaştım kendim çözdüm. Söz konusu parçanın bir orjinali bir de skt yan sanayisi var ben yan sanayi olanı aldım ama açıkçası pişman oldum. Orjinalini almanızı tavsiye ederim. Oralar çıkıyor vitesi ikiye alıp mili kısaltıp uzun lokma ile keceyi sıkıca çakmak gerekiyor ben bunu 4. viteste yaptım mil uzun geldi lokma ile yeterince cakamadigim için yerinden çıktı tekrar. Bir daha sökmek zorunda kaldım. Tavsiyem lift ile kolayca yapılır. Ustam banada şanzıman inecek  demişti. İyi bir usta için yarım saatlik iş ihmal etmeyin yağ bir süre sonra her yere dağılıyor.IMG_20220806_222242.jpg.bf3a370991f47ed770245c9f5264bd4d.jpg

IMG_20220806_222220.jpg.f1f6e9f52f1fe6651b4e5d011cb6236b.jpg

tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emre Akbas
Enes Ayan yazdı:

Merhaba ben bu sorunla karşılaştım kendim çözdüm. Söz konusu parçanın bir orjinali bir de skt yan sanayisi var ben yan sanayi olanı aldım ama açıkçası pişman oldum. Orjinalini almanızı tavsiye ederim. Oralar çıkıyor vitesi ikiye alıp mili kısaltıp uzun lokma ile keceyi sıkıca çakmak gerekiyor ben bunu 4. viteste yaptım mil uzun geldi lokma ile yeterince cakamadigim için yerinden çıktı tekrar. Bir daha sökmek zorunda kaldım. Tavsiyem lift ile kolayca yapılır. Ustam banada şanzıman inecek  demişti. İyi bir usta için yarım saatlik iş ihmal etmeyin yağ bir süre sonra her yere dağılıyor.IMG_20220806_222242.jpg.bf3a370991f47ed770245c9f5264bd4d.jpg

IMG_20220806_222220.jpg.f1f6e9f52f1fe6651b4e5d011cb6236b.jpg

 

Keçenin haricinde milin etrafinda bir conta var örnek değişim videosunun 4:24 saniyesinde oldugu gibi milin etrafında bir conta asıl ordan kaçırıyor zaten onuda değiştinizmi yoksa sadece körük şeklinde olan plastiğimi değiştirdiniz.

 

 

Yorum bağlantısı
Enes Ayan
(düzenlendi)

Körük ve geçtiği keçe (conta) birlikte satılıyor zaten önemli olan o körüğün geçtiği conta yada keçe her neyse. Dikkatli cakilmalı. Şimdi milin etrafından yavaş yavaş sızıyor. Düzgün çakılmaz ise yerinden çıkıyor ve damla damla aktıyor yani uzun yolda şanzımanın yağsız kalmasına bile sebep olabilir. Ben ikisini de değiştim. Videoda anahtar kullanılmış çakmak için uzun lokma aynı anda her yere basacağı için daha iyi olacaktır 

tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...