Emre Akbas 6 Ağustos 2022 Paylaş 6 Ağustos 2022 Geçen gün yağ bakımı yaptırırken vites halatlarının bağlı olduğu bir siyah kutu var bizim araçların altında biliyorsunuz şanzıman yağı doldurulup boşaltıldığı yer. Burda kapak dışında bir yağ sızıntısı gördüm ustaya söyledim burada herhangi bir bağlantı yeri yok nasıl yağ sızıntısı olabilir diye açıp bakalım dedim resimde işaretlediğim keçenin tam dibinden çok hafif yağ veriyodu şanzıman yağında herhangi bir eksiklikte yoktu ustaya sordum komple şanzıman inmesi lazım olabilir dedi 😀 sadece yağ değişimi yapan bir ustaydı neyse bakalım yağda eksiklik yok zaten takip ederiz dedim çıktım. Yurtdışı sitelerinde araştırdığımda bu şekilde çok sorunla karşılaşan gördüm keçe değişimiyle çözüldüğü yazılmış bu sorunla karşılaşıp sorununu çözen oldumu hiç? [url=https://www.hizliresim.com/evobp6w][img]https://i.hizliresim.com/evobp6w.jpg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/kh4p46p][img]https://i.hizliresim.com/kh4p46p.jpg[/img][/url] Yorum bağlantısı
Enes Ayan 6 Ağustos 2022 Paylaş 6 Ağustos 2022 (düzenlendi) Merhaba ben bu sorunla karşılaştım kendim çözdüm. Söz konusu parçanın bir orjinali bir de skt yan sanayisi var ben yan sanayi olanı aldım ama açıkçası pişman oldum. Orjinalini almanızı tavsiye ederim. Oralar çıkıyor vitesi ikiye alıp mili kısaltıp uzun lokma ile keceyi sıkıca çakmak gerekiyor ben bunu 4. viteste yaptım mil uzun geldi lokma ile yeterince cakamadigim için yerinden çıktı tekrar. Bir daha sökmek zorunda kaldım. Tavsiyem lift ile kolayca yapılır. Ustam banada şanzıman inecek demişti. İyi bir usta için yarım saatlik iş ihmal etmeyin yağ bir süre sonra her yere dağılıyor. 6 Ağustos 2022 tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Akbas 6 Ağustos 2022 Yazar Paylaş 6 Ağustos 2022 Enes Ayan yazdı: Merhaba ben bu sorunla karşılaştım kendim çözdüm. Söz konusu parçanın bir orjinali bir de skt yan sanayisi var ben yan sanayi olanı aldım ama açıkçası pişman oldum. Orjinalini almanızı tavsiye ederim. Oralar çıkıyor vitesi ikiye alıp mili kısaltıp uzun lokma ile keceyi sıkıca çakmak gerekiyor ben bunu 4. viteste yaptım mil uzun geldi lokma ile yeterince cakamadigim için yerinden çıktı tekrar. Bir daha sökmek zorunda kaldım. Tavsiyem lift ile kolayca yapılır. Ustam banada şanzıman inecek demişti. İyi bir usta için yarım saatlik iş ihmal etmeyin yağ bir süre sonra her yere dağılıyor. Keçenin haricinde milin etrafinda bir conta var örnek değişim videosunun 4:24 saniyesinde oldugu gibi milin etrafında bir conta asıl ordan kaçırıyor zaten onuda değiştinizmi yoksa sadece körük şeklinde olan plastiğimi değiştirdiniz. Yorum bağlantısı
Enes Ayan 6 Ağustos 2022 Paylaş 6 Ağustos 2022 (düzenlendi) Körük ve geçtiği keçe (conta) birlikte satılıyor zaten önemli olan o körüğün geçtiği conta yada keçe her neyse. Dikkatli cakilmalı. Şimdi milin etrafından yavaş yavaş sızıyor. Düzgün çakılmaz ise yerinden çıkıyor ve damla damla aktıyor yani uzun yolda şanzımanın yağsız kalmasına bile sebep olabilir. Ben ikisini de değiştim. Videoda anahtar kullanılmış çakmak için uzun lokma aynı anda her yere basacağı için daha iyi olacaktır 6 Ağustos 2022 tarihinde Enes Ayan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts