İçeriğe Yönlendir

Mondeo MK3 Çalışmama ve Su Eksiltme Sorunu


Mücahit Erdem

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Mücahit Erdem yazdı:

enjektörler teste gitti sorun görülmedi.

bence sorun burada, sorun görülmemiş olması, enjektörler geir takılırken kodlandı mı mesela?

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Çağlar Bayur yazdı:

bence sorun burada, sorun görülmemiş olması, enjektörler geir takılırken kodlandı mı mesela?

Kodlandı abi. Araç çalıştıktan sonra bi anormallik görünmüyor 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mücahit Erdem yazdı:

Kodlandı abi. Araç çalıştıktan sonra bi anormallik görünmüyor 

marş alma aşamasında devir saati garip

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Çağlar Bayur yazdı:

marş alma aşamasında devir saati garip

Su eksiltmesi de devam ediyor. Nerden yapabilir abi nereyi kontrol edelim. Düşünmekten kafayı sıyıracam

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

o kadar yere girilip çıkılıp hiçbir değişlik olmayınca genelde yapılan işlerden birinde gözden kaçan bir yer vardır, genelde.

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Çağlar Bayur yazdı:

o kadar yere girilip çıkılıp hiçbir değişlik olmayınca genelde yapılan işlerden birinde gözden kaçan bir yer vardır, genelde.

Basit birşey gibi geliyor bana da bulunamıyor bir türlü

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mücahit Erdem yazdı:

Basit birşey gibi geliyor bana da bulunamıyor bir türlü

bu tip durumlarda, maalesef kestirme çözüm olmaz, usta/teknisyen değiştirip sıfırdan arızayı anlatıp kenara çekilip bulması umut edilir

Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

EGR soğutucusu kontrol edildi mi.

Yorum bağlantısı
Mücahit Erdem
Harun Kocaçalışkan yazdı:

EGR soğutucusu kontrol edildi mi.

Egr sistemi tamamen iptal edilmiş durumda. Su girmiyor içine 

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Mücahit Erdem

Bir ay kadar önce araba marş basmaz oldu motor sıkıştı kaldı bu sefer. En son marş dinamosunun dişlisi bozuldu ki çok şükür bozulmuş değilse piston kolunu eğermişiz, o şekilde çekici ile ustaya götürdüm, direk emme manifoldunu söktüler ve gözün birinden su aktı. Sonuç olarak üst kapakta çatlak varmış, önceki kapakçı görememiş, kapak sökülüp takılınca heralde çatlak büyüdü ve komple suyu motora verdi. Çıkma düzgün kapak bulduk, tüm contalar oringler tekrar değişti, masraf epey oldu ama netice itibariyle sorunu çözmüş olduk. Üç haftadır 1000 km civarında yol yaptım şu anlık sıkıntı görünmüyor. Başına benzer bir sorun gelen olursa kapağı çok iyi kontrol ettirsin gerekirse farklı kapakcilara götürün

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...