İçeriğe Yönlendir

Yol Sakini


Muhittin Kaplan
Çözüme git Servet Aydın tarafından,

Recommended Posts

Muhittin Kaplan

Isparta motofest ten görüntüler. 

Ancak fırsat bulabildim. 

Bu arada motosiklet dinginlik verir, sinirlendirme gergin olmaz ☺

IMG_20250726_194417.jpg

IMG_20250726_181246.jpg

IMG_20250726_123056.jpg

IMG_20250726_143839.jpg

IMG_20250726_091010.jpg

IMG_20250726_202051.jpg

IMG_20250726_213134.jpg

IMG_20250725_181255.jpg

IMG_20250725_163615.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emin Önal

Muhittin abi, bize 800DE ile 1050XT farkını anlat. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Muhittin Kaplan yazdı:

Her değişen motosiklet, yeni dinamikler demek. Onun için kapalı alanda biraz ter dökmek lazım. 

 

 

Bir de en yavaş gidenin kazandığı bir yarış parkuru vardı. sizin eğitim pistinde yok mu?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bir de en yavaş gidenin kazandığı bir yarış parkuru vardı. sizin eğitim pistinde yok mu?

Ben sinava kendi motorumla hazirlanmistim. Fazladan agirlik koyup slalom calisiyordum. Sinavda pizza motoru verdiler, ayakta filan salalom yapip döndüm. 98 verdi adam. Niye dedim, kiskanc p., Gozunun ustunde kasin var dediydi. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)
Emin Önal yazdı:

Muhittin abi, bize 800DE ile 1050XT farkını anlat. 

800DE: 

Daha arazi odaklı %70 diyebilirim. TubeType lastik, ön 21 ve telli bir jantı olması münasebetiyle (ağırlığını gözardı edersek 240kg)arazide problem yaşaması zor bir motor. Geniş gidon ile kontrolü kolay. Yüksek bir motosiklet. Tek parça sele yeterince yumuşak. Beni üzmedi.

Asfalt ta ise kimseyi üzmez. Sıralı çift silindir ile 800cc işte. 84hp. (V blok değil yani), 6000dd lada peg lerde bir titreşim var. 

Manuel ayarlı amortisörler var.

QS var ve debriyajı unutuyorsunuz bir müddet sonra.

Yakıt 4.5 5.5 arasında.

 

1050XT:

Bu tam tersi %80 yol odaklı bir motosiklet. En fazla köy yolları hadi bilemedin düzgün patika. Fazlası olmaz. Ön 19 tubeless telli jant a sahip. Dolayısıyla virajlarda performansı daha iyi. Alçak bir motor. Çift parça sele konfor sunuyor. Ama ben artistlik olsun diye koyun postu attım.

90derece V twin bir bloga sahip 107Hp güç sunuyor. Vtwin olması sebebiyle depoyla selenin birleştiği yerde (ancak böyle yazabilirim :) )bir titreşim var. 160+ hızlarda 7-8 yakar. 120-130 4.5  ila 5 civarlarında. Amortisörleri manuel ayarlı. XT de QS yok ama CC var. Güzel bir yol özelliği, ki zaten yol odaklı olmasını buradan da anlıyoruz.

Bunda extra olarak "yokuş kalkış desteği" var. Tek marş ile çalışma,Suzuki Intelligent Ride System(S.I.R.S) ,Eğim Bağımlı Fren Kontrol Sistemi gibi özelliklerde var ama onlar nedir neden ihtiyaç duyulmuş bilmiyorum.

 

tracer900 tam yol du, 800DE arazi
bu tam ortasında ve muhtemelen uzun süre kullanacağım bu motosikleti.

 

 

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Bir de en yavaş gidenin kazandığı bir yarış parkuru vardı. sizin eğitim pistinde yok mu?

Yavaş sürüş parkurları var abi. 5km altında jiroskop etkisi altında olmayan motosikletin dengesini sağlamak için çalışılıyor.

Yavaş slalom,

Yavaş dar geçit

yavaş 8

yavaş dönüş

 

ama yarış yok.

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...