İçeriğe Yönlendir

Düz Yolda Düşük Beygir Nasıl Daha Hızlı Olur


Fatih Karaa

Recommended Posts

İlkay Başaran
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


haziran’a kadar kullanın. 2022 tarifesi devam. Sonra fişek galiba

Sonra bezle gezeceğiz zaten. 

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Selim Bilgin yazdı:

, 160-170 ile, sağından geçip sapladık yazıyorlar. :) 

Keşke bir gün bariyerlere saplasa.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hamit inan

Kendine çok güvenen biri ise geçmem 200 ile tamponunda gider kmlerce sinir krizi yasatirim. Kuş serilerini ise arkama alırım arayı açmam km lerde aynadan izlerim :)

 

Bu arada 100 beygir 150 beygiri geçebilir. İhtimal dahilinde. Nasıl

150 beygir 2000 kg 

100 beygir 1250 kg olursa :)

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Koray Demir yazdı:

Keşke bir gün bariyerlere saplasa.

Bariyer kaç para haberin yok

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Asil
Serkan Toker yazdı:

BMW sürücüsünün olaydan haberi yokmuş bence.

+1

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
Çağlar Bayur yazdı:

olur böyle şeyler, mesela ben kalkışta hiç bi hundayi geçemedim, bir de şu avr arkamda kalırsa fren felan lazım olursa, gelip patlar

Mustang harici hiçbir Ford 0-100 veya kapışma aracı değil. Ford'da güç hep kısıtlıdır, stok haliyle sınırları zorlamaz. En azından benim bindiklerim öyle.

Fordun bende bıraktığı etki, yüksek süratlerde verdiği direksiyon hakimiyeti, direksiyonu sağa sola kırmaktan korkmadığın bir sürüş dinamiği :)

2008 model fiesta ile otobanda 140 bandında giderken direksiyonu tek elle korkmadan tutabilmek bir başarı bence abi :nargile:

O modelde, o segmentte bir fiat,hyundai, reno gibi araçları düşünemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Fatih Karaa yazdı:

Kazan Ankara yolunda rahat yapılıyor oradan çevre yoluna çıkıncada Sincan ayrımındaki radara kadar basılırsa 210 felan görülüyor.

Çok tatlı radar tuzakliyorlar Kazan yoluna. Benden uyarması :)

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Celal Aydın yazdı:

Mustang harici hiçbir Ford 0-100 veya kapışma aracı değil. Ford'da güç hep kısıtlıdır, stok haliyle sınırları zorlamaz. En azından benim bindiklerim öyle.

Fordun bende bıraktığı etki, yüksek süratlerde verdiği direksiyon hakimiyeti, direksiyonu sağa sola kırmaktan korkmadığın bir sürüş dinamiği :)

2008 model fiesta ile otobanda 140 bandında giderken direksiyonu tek elle korkmadan tutabilmek bir başarı bence abi :nargile:

O modelde, o segmentte bir fiat,hyundai, reno gibi araçları düşünemiyorum.

2.3 RS focuslar ne olacak? :) 

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
Murat Sahın yazdı:

2.3 RS focuslar ne olacak? :) 

Adı üstünde RS :D

Yırtıl diyor, o meclisten dışarı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök

geçen bende navarayla  s500 mercedesi geçtim demek bundanmış :D 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

Uçak pistinde binmeyecez, virajda napcan bununla? :unsure2:

 

 

Doğru 2000 senesinden beri düz yolda kullanıldı bunlar hep :d

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

O kadar da öldürmemek lazım slalomda en son çuvalladı da geyik testi ve ful pist değerleri iyi. 3,30 a dikkat almanların da hiç acıması yok listede
porsche 911 gt3 19,61 sn
audi s3 20,24
bmw z3 2,8 20,68
clio 1,6 21,55

saxo vts 20,67

Yorum bağlantısı
Emre Demir
Murat Sahın yazdı:

 

Uçak pistinde binmeyecez, virajda napcan bununla? :unsure2:

 

 

motor ortada olandan alsak 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Emre Demir yazdı:

motor ortada olandan alsak 

Çok elzem değil ama olabilir. Ama 2000 cc 6 silindir motoru olan clio ile hız yapmak istemezdim. Sonuçta hep düz gitmiyoruz  :) 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

Çok elzem değil ama olabilir. Ama 2000 cc 6 silindir motoru olan clio ile hız yapmak istemezdim. Sonuçta hep düz gitmiyoruz  :) 


Aynı güçteki golften daha çok yola tutunur ama ;) fransızlar süspansiyon sisteminin profesörüdür

Yorum bağlantısı
Murat Sahın
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


Aynı güçteki golften daha çok yola tutunur ama ;) fransızlar süspansiyon sisteminin profesörüdür

O fransız röno değil citroen canım. Röno dediğinin en yeni C segmenti bile halen 140'dan sonra geziyor yolda. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Şanzıman farklarını da göz önüne almak lazım bu konuda.

1.5 182 hp Civic ile 1.3 Tce 140 hp Megane kafa kafaya gidiyorlar.

Teknik olarak 40 hp fark ile mantıken en az 4-5 boy fark açması gerekirdi

Videoyu buraya koyayım.

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Murat Sahın yazdı:

O fransız röno değil citroen canım. Röno dediğinin en yeni C segmenti bile halen 140'dan sonra geziyor yolda. 

Oooooo @Ali Cihangiroğlu ben çekiliyorum :) 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Şanzıman farklarını da göz önüne almak lazım bu konuda.

1.5 182 hp Civic ile 1.3 Tce 140 hp Megane kafa kafaya gidiyorlar.

Teknik olarak 40 hp fark ile mantıken en az 4-5 boy fark açması gerekirdi

Videoyu buraya koyayım.

 

 

Megane ne ya reno r9 dan ibaret değil miydi :crazy:

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Şanzıman farklarını da göz önüne almak lazım bu konuda.

1.5 182 hp Civic ile 1.3 Tce 140 hp Megane kafa kafaya gidiyorlar.

Teknik olarak 40 hp fark ile mantıken en az 4-5 boy fark açması gerekirdi

Videoyu buraya koyayım.

 

 


 

Bildiğimiz honda işte yani. Beklenti büyük ama… :) 

 

tork konvertörü epey güç emiyor. Megane’de tork fazla. Kalkışta bu sayede öne atladı. Hız yükseldikçe civic yakalayıp geçerdi. 60 beygirlik pikabın çektiği yükü 150 beygirlik araba çekemeye bilir sonuçta. 
 

ama binek arabalarda hızlanmadan ziyade, bakım, arıza, dayanıklılık ve şikayet olayları çok daha önemli bence. Hızlanma bunlar arasında son kriterim olurdu 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

O fransız röno değil citroen canım. Röno dediğinin en yeni C segmenti bile halen 140'dan sonra geziyor yolda. 

Brodway brodway brodway

 

 

Kesin ip var

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Sahın
İlkay Başaran yazdı:

Kesin ip var

 

Rönoya binip alışınca alman arabalarında ip araman normal. Şaşırmadık yani. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Murat Sahın yazdı:

 

Rönoya binip alışınca alman arabalarında ip araman normal. Şaşırmadık yani. 

Eytden gelen yıpranmamla das auto alacam

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...