Hami Hacısalihoğlu 8 Temmuz 2013 Paylaş 8 Temmuz 2013 Bugün sol farım kısa konumunda yanmadı.Uzunlarda ve parklarda yanıyodu.Ampüle baktım kısa far teli kesmiş.Gittim yenisini alıp değiştirdim.Çalıştı.Bir süre sonra bu seferde 2 farda kısa konumunda yanmadı.Uzunlar ve parklar yanıyodu.Hep uzunlarla gelmek zorunda kaldım.Sigortalarda problem yok.Baktım yine 2 farında ampülünde kısalar kesmiş.Arabayı alalı 2 yılı aşkın bir süredir hiç böyle bir sorunlar karşılaşmamıştım.(Aracım R19 1.4Rl)Neden olabilir ?Yarın elektrikçiye göstericem fakat bilgisi olan bu durumla daha önce karşılaşmış olan varsa yazarsa memnun olurum.Birde taktığım ledlerden bu sorun olabilir mi acaba.Ben bütün tesisatı parklardan çekmiştim ama içimede bir kurt düştü. Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 8 Temmuz 2013 Paylaş 8 Temmuz 2013 Kullanılan ampul ile ilgili bir sorun var elektrik tesisatında olsa sigortalar atardı.Ledler de aynı şekilde en fazla yanlış bağlantıda sigorta attırır... Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 8 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 8 Temmuz 2013 Kullanılan ampul ile ilgili bir sorun var elektrik tesisatında olsa sigortalar atardı.Ledler de aynı şekilde en fazla yanlış bağlantıda sigorta attırır...Ama 2 yıldır aynı ampülü kullanıyordum bir sorun olmamıştı.Başka bir nedeni olabilir mi? Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 13 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2013 Araç voltajı ölçüldü mü ?Ölçüldü aküde sorun yok.Ampülleri takarken cam kısmına tutmamam gerekiyormuş bunu bilmiyordum.Tutup takınca aşırı ısınmadan kesmiş.Elektrikçi doğru yöntemle taktı artık sorun yok. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 14 Temmuz 2013 Paylaş 14 Temmuz 2013 Geçmiş olsun.Umarım sorun çıkmaz.Lakin Akü'yü değil Şarj dinamosu kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 14 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2013 Geçmiş olsun.Umarım sorun çıkmaz.Lakin Akü'yü değil Şarj dinamosu kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederim.Teşekkürler.Kaç gündür hiç sorun olmadı.İnşallahta olmaz.Şarj dinamosunuda göstereyim o zaman.Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Temmuz 2013 Paylaş 14 Temmuz 2013 Araç çalışırken akü ölçülürse bu şarj dinamosunun durumunu gösterir..Voltaj dalgalanması var mı, voltaj yüksek mi görülür. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 15 Temmuz 2013 Paylaş 15 Temmuz 2013 (düzenlendi) Bazı elektirikciler sadece akü testi yapıyor.Araç çalışmaz iken far yakıyorlara yada direk test cihazı ile bakıyorlar.Aracı çalıştırıp bakma işlemini hepsi yapmıyor.Çünki test cihazını bağlayamazlar sanırım. 15 Temmuz 2013 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 16 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 16 Temmuz 2013 Araç çalışırken akü ölçülürse bu şarj dinamosunun durumunu gösterir..Voltaj dalgalanması var mı, voltaj yüksek mi görülür.Bazı elektirikciler sadece akü testi yapıyor.Araç çalışmaz iken far yakıyorlara yada direk test cihazı ile bakıyorlar.Aracı çalıştırıp bakma işlemini hepsi yapmıyor.Çünki test cihazını bağlayamazlar sanırım.Aküyü aracı çalıştırıpta test etti elektrikçi bir sorun yoktu.Ampüle dokundun mu diye sorunca sorun ordan çözüldü. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 17 Temmuz 2013 Paylaş 17 Temmuz 2013 (düzenlendi) Ampule dokununca hemen telin kopması gibisinden yorumlar beni çok tatmin etmemiştir.Ben evde bu ampulleri defalarca dokunurum masada cirit atar ve hala testlerimde kullanırım.Ampulü silseniz sonrasında pırıl pırıl olur.Ampul yerine oturmadıysa yanarken akkor olan tel sarsıntıdan kopar 14.50 volt üzerinde beslenince kısa süreli yanar sonra hata verebilir,başka seçenek benim aklıma gelmez.Ha şu gerçektir ampul camına dokunarak eldeki yagın bulaşmasıyla ve oluşan ısı ile bu camın üzerindeki yağ kötü şekilde buharlaşma sonrasında yavaştan is yapar ve tası kesinlikle islendirir bu durum gerçekten çok uzun sürelerce devam eder.Ama teli kestirmez diye kendimce kabullenmediğim için böyle düşünüyorum. 17 Temmuz 2013 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 17 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 17 Temmuz 2013 Ampule dokununca hemen telin kopması gibisinden yorumlar beni çok tatmin etmemiştir.Ben evde bu ampulleri defalarca dokunurum masada cirit atar ve hala testlerimde kullanırım.Ampulü silseniz sonrasında pırıl pırıl olur.Ampul yerine oturmadıysa yanarken akkor olan tel sarsıntıdan kopar 14.50 volt üzerinde beslenince kısa süreli yanar sonra hata verebilir,başka seçenek benim aklıma gelmez.Ha şu gerçektir ampul camına dokunarak eldeki yagın bulaşmasıyla ve oluşan ısı ile bu camın üzerindeki yağ kötü şekilde buharlaşma sonrasında yavaştan is yapar ve tası kesinlikle islendirir bu durum gerçekten çok uzun sürelerce devam eder.Ama teli kestirmez diye kendimce kabullenmediğim için böyle düşünüyorum.Elektrikçi eldeki yağın bulaşması sonucu aşırı ısınmadan dolayı kesmiş demişti.Geniş çaplı bir araştırma yapmadı.Ama şimdiye kadar bir sorun olmadı.Eğer olursa daha geniş çaplı bir araştırma yaptırırım. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 Ampule dokununca hemen telin kopması gibisinden yorumlar beni çok tatmin etmemiştir.Ben evde bu ampulleri defalarca dokunurum masada cirit atar ve hala testlerimde kullanırım.Ampulü silseniz sonrasında pırıl pırıl olur.Ampul yerine oturmadıysa yanarken akkor olan tel sarsıntıdan kopar 14.50 volt üzerinde beslenince kısa süreli yanar sonra hata verebilir,başka seçenek benim aklıma gelmez.Ha şu gerçektir ampul camına dokunarak eldeki yagın bulaşmasıyla ve oluşan ısı ile bu camın üzerindeki yağ kötü şekilde buharlaşma sonrasında yavaştan is yapar ve tası kesinlikle islendirir bu durum gerçekten çok uzun sürelerce devam eder.Ama teli kestirmez diye kendimce kabullenmediğim için böyle düşünüyorum.Dokunmayla ampulün bozulacağını ben de sanmıyorum. Elektriksel bir sorundur ya da ampulün ömrü o kadardır. 2 Yorum bağlantısı
Hami Hacısalihoğlu 20 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2013 Dokunmayla ampulün bozulacağını ben de sanmıyorum. Elektriksel bir sorundur ya da ampulün ömrü o kadardır.Dokunmayla değil eldeki yağın bulaşmasıyla.Ama geçen günde sis farlarım kesti.Onlarıda kesmeden 1 hafta filan önce sökmüştüm ama dikkatli olarak söküp cam kısmına tutmamıştım.Ama sonuç olarak kesti.Sorun yine bende heralde.Bu sis farı ampülünün yerine norlam far ampülümü taksam olur mu?.Elimde kısa farı kesmiş uzun farı çalışcan 4 ampül varda ondan soruyorum.Bir zararı olur mu? Yorum bağlantısı
Mahmut Akbulut 20 Temmuz 2013 Paylaş 20 Temmuz 2013 Dokunmayla değil eldeki yağın bulaşmasıyla.Ama geçen günde sis farlarım kesti.Onlarıda kesmeden 1 hafta filan önce sökmüştüm ama dikkatli olarak söküp cam kısmına tutmamıştım.Ama sonuç olarak kesti.Sorun yine bende heralde.Bu sis farı ampülünün yerine norlam far ampülümü taksam olur mu?.Elimde kısa farı kesmiş uzun farı çalışcan 4 ampül varda ondan soruyorum.Bir zararı olur mu?Sis farına H4 ampul olmaz , ayrıca bu ampul kesme olayı benim kafama hiç yatmadı iyi kötü 15 seneden beri araç elektrik aksamı ile uğraşırım henüz başıma böyle bir şey gelmedi , bu sanki sizin şanssızlığınız gibi geldi bana.... 1 Yorum bağlantısı
Adem Albayram 6 Aralık 2018 Paylaş 6 Aralık 2018 BENİM 2013 C ELYSEE EXULUSİVE ARACIMIN SAĞ FARI YANMIYOR ARKA PARK YANMIYOR VE İÇ TAVAN LAMBASI YANMIYOR. ELEKTRİKÇİYE GİTTİM SİGORTALARDA HERHANGİ BİR PROBLEM OLMADIĞINI SÖYLEDİ BIS SORUNU VAR DEDİ. BEYİNCİYE GİTMESİ LAZIM DEDİ. BEYİNCİYE GİTTİM 2 GÜN UĞRAŞTI BIS'TE SORUN OLMADIĞINI SÖYLEDİ. BAŞINA BÖYLE BİR OLAY GELEN OLDUMU. YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM. Yorum bağlantısı
Oktay Toker 6 Aralık 2018 Paylaş 6 Aralık 2018 Hoş geldiniz. 3 farklı şekilde kontrol edilen bir aydınlatma sorunu.Lakin aynı vakitte hepsi hataya düştü ise tek bir noktadan dolayı hata oluşmuş görünüyor.Bu 3 aydınlatma grubunu kontrol eden bir modul olduğu açık bu modul tespit edilip bakılmalı.BIS dediğiniz modul bunalara degilde klasik bir oto ecu sistemi ise yanlış bakılmış diyebilirim. Pc ye baglanıpta bütün kodlar silindimi?yada resetleme varsa yapıldımı ,öncelik bu işlemler olmalı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts