İçeriğe Yönlendir

Jetta 1.6 Tdi Çekişten Düşme ve Devir Kaybı


Onur MASALCI

Recommended Posts

Onur MASALCI

Merhabalar, 2.Adet sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim. 2011 model vw jetta 1.6 tdi dizel 5 ileri aracım var. Araçta soğuk havalar da ilk çalıştırma da 5 dakika rolante de çalıştırmadan yola çıkarsam 2000/2500 devir üzeri motor stop ediyor ta ki motor ısısı 30 derece ve üzerine gelene kadar 2bin deviri geçmediğim sürece stop etme sorunu yok.

 

2.Sorun: Araçta 5 viteste 140km/s gitmelerde ve 4000/5000 devir arası kızdırma buji ışığı yanıyor ve araç 2000 devir geçmiyor ve güçten kesiyor. Bu sorun 1,2,3,4,5 viteslerde 40 saniye aynı sabit devirde gidildiğin de bile yapabiliyor. Çok canımı sıkmaya başladı yardımcı olabilirseniz sevinirim. 4 tane usta’ya götürdüm sonuç aynı.

 


Not: 2,3,4 vitesler de 1,100 devirde sabit giderken araç ekranı vites atmamı söylemesi normal mi? Bu 5 viteste 3000 devir de vitesi 4 e küçültmemi de gösteriyor? Beyin ile alakalı da olabilir mi?

 

Şimdiden çok teşekkür ederim.

 

Yorum bağlantısı
Onur MASALCI
Onur MASALCI yazdı:

Merhabalar, 2.Adet sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim. 2011 model vw jetta 1.6 tdi dizel 5 ileri aracım var. Araçta soğuk havalar da ilk çalıştırma da 5 dakika rolante de çalıştırmadan yola çıkarsam 2000/2500 devir üzeri motor stop ediyor ta ki motor ısısı 30 derece ve üzerine gelene kadar 2bin deviri geçmediğim sürece stop etme sorunu yok.

 

2.Sorun: Araçta 5 viteste 140km/s gitmelerde ve 4000/5000 devir arası kızdırma buji ışığı yanıyor ve araç 2000 devir geçmiyor ve güçten kesiyor. Bu sorun 1,2,3,4,5 viteslerde 40 saniye aynı sabit devirde gidildiğin de bile yapabiliyor. Çok canımı sıkmaya başladı yardımcı olabilirseniz sevinirim. 4 tane usta’ya götürdüm sonuç aynı.

 


Not: 2,3,4 vitesler de 1,100 devirde sabit giderken araç ekranı vites atmamı söylemesi normal mi? Bu 5 viteste 3000 devir de vitesi 4 e küçültmemi de gösteriyor? Beyin ile alakalı da olabilir mi?

 

Şimdiden çok teşekkür ederim.

 

Bu Hatalardan dolayı arada bir motor arıza kodları yakmakta.

 

Kodlar: P0193 ve P0016

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Yakıt basınç sensörü ve manyetik kaptör arızası vermiş araç. Bunları değiştirdiğiniz halde mi sonuç alamadınız?

Yorum bağlantısı
Onur MASALCI
Oğuzkan Erışık yazdı:

Yakıt basınç sensörü ve manyetik kaptör arızası vermiş araç. Bunları değiştirdiğiniz halde mi sonuç alamadınız?

Bu parçaların içinden tek yakıt basınç sensörü değişildi. Hatta komple o hat borusu değiştirildi. 0 parça olarak avek servisi taktı.

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Öyleyse krank devir sensörünü de değiştirin bence

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal

Kızdırma bujileri ve egr de kontrol edilmeli bence. Belki manuel olarak egr takılı kaldıysa ilk çalıştırmada sorun olur

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...