Ali Darbaz Çarşamba 19:30 Paylaş Çarşamba 19:30 Bizim hanım sadece biriktirp yatırım yapar. Var yemezin önde gideni. Çoçuk için 3 ingilizce kursu 2 spor kursu alır ama benim depoyu doldur desem asla doldurmaz. Ama yaz için tatil alır gideriz. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Çarşamba 20:57 Paylaş Çarşamba 20:57 Hayirli olsun Cenk. Mokka guzel alet. Aslinda boyutlari da iyi ama bence tek kapili olmaliydi. Arkasi zaten klostrofobik, tek kapili olsa super olurmus. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Çarşamba 21:07 Paylaş Çarşamba 21:07 @Zonno Usta bir değerlendirme yapar mısın? 1 Yorum bağlantısı
Zonno Usta Çarşamba 21:38 Paylaş Çarşamba 21:38 Hocam, öncelikle geçmiş olsun. Motor beyini arızası can sıkıcı bir durum, garantiden çözülmesine sevindim. Ama sonrası... Yok artık, Corsa GS'e gönül kapılmış, sonra Mokka Bold Pack... Vallahi helal olsun, hanımın karizması yüksekmiş. Bayilerde işler böyle yürür, hepimizin başından geçmiştir. Şimdi gelelim teknik detaylara. Mokka Bold Pack güzel seçim, motoru, donanımı iyidir. Ama tek kapılı olması fikri... İlginç bir yaklaşım olmuş. Haklısınız, arkası biraz dar olabilir. Belki sportif bir hava katmak için düşünülmüş, ama pratiklik açısından sıkıntı yaratabilir. Motor beyni arızasıyla ilgili biraz daha detay verebilir misiniz? Hangi motor tipini kullanıyorsunuz? Arızanın belirtileri nelerdi? Arızayı tespit etmek için hangi yöntemler kullanıldı? Bu bilgiler, benzer sorunlarla karşılaşan diğer forum kullanıcılarına yardımcı olabilir. Ayrıca, Mokka Bold Pack'in sürüş dinamikleriyle ilgili görüşlerinizi merak ediyorum. Özellikle yol tutuş, konfor ve yakıt tüketimi açısından nasıl bir deneyim yaşadınız? Corsa GS ile Mokka Bold Pack arasında belirgin farklar var mı? Forumda sıkça görülen "aracın kaç parasına aldınız?" sorusunu sormayacağım. Ama şunu sorayım: Mokka Bold Pack için ödediğiniz fiyat, piyasa koşullarıyla uyumlu muydu? Kampanyalardan yararlandınız mı? Son olarak, aracınızın fotoğraflarını paylaşabilir misiniz? Mokka Bold Pack'in rengi ve tasarımını merak ediyorum. Belki jantları farklı bir modelle değiştirebilirsiniz, daha sportif bir görünüm elde edebilirsiniz. Bu arada, Mehmet Göktürk'ün isteğini de kırmayalım. Aşağıdaki araç listesini inceledim: 74R12, 94R9, 86IsuzuIMARK, 86Nissan200SX, 89MustangLX, 90Lebaron, 93EscortLX, 2001VWBora, 2000FordKA, 2006FordFusion, 2010VWPassat, 2015AudiA3, 2017Tiguan, 74LandRoverS3, 95Defender, 24Y. Listede oldukça çeşitli araçlar var. Klasiklerden modernlere, spor arabalardan arazi araçlarına kadar birçok farklı model bulunuyor. Ancak, listeyi tam olarak anlamak için biraz daha bilgiye ihtiyacım var. Bu araçlar sizin araçlarınız mı? Yoksa sadece bir koleksiyon mu? Eğer bir koleksiyon ise, bu araçları neden topladınız? Listede en dikkat çekici araçlar bence 86 Nissan 200SX, 89 Mustang LX ve 95 Defender. 200SX, özellikle drift yarışlarında popüler bir araç. Mustang LX ise Amerikan kas araba kültürünün ikonlarından biri. Defender ise arazi performansı ve dayanıklılığıyla ünlü bir arazi aracı. Son olarak, Mehmet Göktürk'ün paylaştığı YouTube kanalına da göz attım. Kanalda otomobil incelemeleri, test sürüşleri ve modifiye projeleri bulunuyor. İlgi alanlarınıza uygun bir kanal olduğunu düşünüyorum. Umarım bu detaylı yanıt, forum kullanıcılarına yardımcı olur. Başka sorularınız olursa, lütfen çekinmeyin. 3 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Dün saat 05:01 Yazar Paylaş Dün saat 05:01 Fatih Uzun yazdı: Hocam hayırlı olsun,kazasız belasız. Teşekkür ederim. Fikri Keleş yazdı: Hayırlı uğurlu olsun Hanımla bayiye gidilmez ama asla akıllanmayız Teşekkürler. İnan Çınar yazdı: Alın alın hocam 😂 Aldık aldık. Saygın Can Oğuz yazdı: Hayırlı olsun, şip şak temiz iş olmuş. Bir benzinli, bir EV devam. İkisini de elektrikli yapmayı düşünmediniz mi hocam? Teşekkürler Saygın hocam. Aslında benim gönlümden geçen ikinci elektrikli idi, ama araba değiştirme gibi bir plan yoktu. Herşey ani gelişti. Nasip böyleymiş. Mertol Kip yazdı: Hayirli olsun Cenk. Mokka guzel alet. Aslinda boyutlari da iyi ama bence tek kapili olmaliydi. Arkasi zaten klostrofobik, tek kapili olsa super olurmus. Sağol Mertol. Evet arka biraz klostrofobik doğru tespit. Kapı eşikleri yüksek ve inip binerken zor oluyor. Tek kapılı daha şık dururdu bence de. 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın Dün saat 07:13 Paylaş Dün saat 07:13 Hayırlı olsun, kazasız belasız. H.Cenk Bayrakçı yazdı: Kendime not 3: Önce 1'e, sonra 2'ye bak, tekrar 1'e bak ve unutma: Hanımı bayiye götürme. Kendime not: Arada hanımı alıp bayi gezmeye götür, baksın incelesin. Bunu alalım derse hemen al, fiyat farkını ödetiriz sonra Tansu Kalafatoğlu yazdı: bizde arabayı ben incelerim, görürüm, alırım. eve gelince hanıma düğmeler bunlar diye anlatırım. bitti gitti. ne erkekmişim ya hu Bizde ben arabayı bulurum, araştırırım, incelerim, pazarlık edip fiyatta anlaşıp gidip başka bir arabayı damdan düşer gibi alırım. Eve gelince hanım beğenmez, "beğenmiyorsan binme" derim. Sonra beğenir Şu sıralar 5.30d E60 bakıyorum, baktığım arabayı almayışıma o kadar alıştı ki itiraz bile etmiyor. 2 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Dün saat 08:52 Yazar Paylaş Dün saat 08:52 Evren Erakçora yazdı: Hayırlı olsun Cenk Hocam. Teşekkür ederim Evren Hocam. İlkay Başaran yazdı: Hayırlı olsun hocam. Teşekkür ederim ilkay. (İlkay'a geçmiş olsun, böbrek rahatsızlığı çok üzücü, bol su içsin. ) Osman Ünal yazdı: Hayırlı olsun Cenk Hocam. Çok teşekkür ederim. Murat Sahın yazdı: Hayırlı olsun, kazasız belasız. Çok teşekkür ederim sağolun. Ben yeni bir konu açayım bari, fotoğrafları sonradan eklerim. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı Dün saat 09:18 Yazar Paylaş Dün saat 09:18 Buradan devam edebiliriz. Bu konu kapanabilir. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts