Galip Kul 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Merhaba, Aküyü takmadan önce 12 ölçtü, aküyü taktık yine 12 ölçtü ama usta dediki tamamdır şuan daha iyi, bir kaç gün araba zımba gibiydi, bi 3 gün kullanmadık, biraz sersemleşti alternatörden olabilir mi, eğer öyle ise şimdi bu sıfır akü çöp mü oldu ? Aküye bi zarar vermiş midir? yeni akü çok pahalı ama doğrusunu öğrenmek istiyorum :))) şimdiden çok teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Araç çalışırken voltaj kaçtı, onu tam anlamadım. Yorum bağlantısı
Galip Kul 11 Ağustos 2023 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2023 Sani Gerşon yazdı: Araç çalışırken voltaj kaçtı, onu tam anlamadım. Abi araç çalışırken ölçmedi, 2. Yi ölçerken bak gördün mi dedi, içimden dedim ulan aynısı xD , taktıktan sonra cam çok güzel ve seri açılıp kapanıyordu, ses vardı o gitmişti yine geri geldi o ses, aküyü ölçtürücem yarın, ama korkum tekrar akü almam gerekir mi kötü ihtimalde ? Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 *Aslına bakarsanız bir akü ölmüş diyecek olsak; sabah ilk marşta voltaj ölçülmeli, marş esnasında eğer 8-9 voltlara düşüyorsa bu akü ölüdür. Şarj dinamosu ve marş motoru sağlam olarak ele aldık. * Şarj dinamosu sağlam mı bilmek istiyorsak: araç çalışırken bütün elektriksel yükler devreye sokulmalı(uzun far , cam rezistans çakmak vs.) Voltaj rölantide 13,5 13,8v altına inmemeli iniyorsa sarjda sıkıntı olabilir derim. Aynı şekilde yüksek devirlerde max 14.4v civarı sarj sağlamalı (Şahsi yöntemim bu olurdu) Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Alternatör bozuk olsa akü ışığınız sönmez, sürekli yanar. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Nihat Palolu yazdı: Alternatör bozuk olsa akü ışığınız sönmez, sürekli yanar. Kısmen. Diod grubu içinde patlak olup lambayı söndürecek kadar gerilim üreten olur arada bir 1 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ağustos 2023 Paylaş 11 Ağustos 2023 Aşırı şarj yoksa akü bozulmaz da düşük şarj aküyü çabuk bitirir. 13.6 14.6 arası galiba araca göre şarj. 12 civarı akü çıkmalı. Mars esnasında 8 9 çıkıyor sa akü çöküyor büyük ihtimalle Yorum bağlantısı
Hamit inan 18 Ağustos 2023 Paylaş 18 Ağustos 2023 Servet Aydın yazdı: Kısmen. Diod grubu içinde patlak olup lambayı söndürecek kadar gerilim üreten olur arada bir Nokta atışı. Fiesta da başıma gelmişti Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Ağustos 2023 Paylaş 18 Ağustos 2023 Cam açma sesiyle akü testi yapılmaz.. Voltajı ölçülür. Şarjı ölçülür. Yorum bağlantısı
Recommended Posts