Selçuk Bakış 10 Mart Paylaş 10 Mart Köksal Yılmaz yazdı: @Selçuk Bakış sağol gardaşım, bugün aynen favorim 25 gb ye netten başvuru yaptım. Hayırlı olsun Gardaşım, akıllı faturayı geçtikten sonra aktif etmeyi unutma, belki direk aktif olarakta gelebilir. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Mart Paylaş 10 Mart teklifteki rakamlara bak maaşallah isviçre ye gidemedik ama daha pahalıya yaşayabiliyoruz 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 10 Mart Paylaş 10 Mart Çağlar Bayur yazdı: teklifteki rakamlara bak maaşallah isviçre ye gidemedik ama daha pahalıya yaşayabiliyoruz olumlu bakalım lütfen, paramız var ki verebiliyoruz 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız Dün saat 07:28 Paylaş Dün saat 07:28 Benim taahhüt bitiyor, yeni kampanya var mı? Turkcell tercih, tt de olur. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 08:56 Paylaş Dün saat 08:56 Benim de aynı. Mevcut turkcell. Ne yapmalı? Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 22 saat önce Paylaş 22 saat önce En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Selçuk Bakış yazdı: En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim. Bimcell'e geç, fırsat kolla diyon yani. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Selçuk Bakış yazdı: En uygun ne bulunursa geçmeli, bu ay güzel bir tarife görünmüyor, 7.ayda belki avantajlı bir şeyler gelebilir ama pek umutlu da değilim. Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 22 saat önce Paylaş 22 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi Aynısını bana 600 diyorlar 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 13 saat önce Paylaş 13 saat önce Mahmut Yıldız yazdı: Bimcell'e geç, fırsat kolla diyon yani. Yenilemede avantaj yoksa geçerdim ama 7. Aya kadar süre varsa bekleyip yenileri görür öyle karar verirdim. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Turkcell taahhütü yenilersek 40gb, 2000dk 500₺ diyor. İyi mi Torpil yapmışlar sana 😁 yenilerdim şahsen 1 Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Bende bugün yeniledim. Salla kazan kampanyası için uygulamayı açtım baktım teklifler güzel. Öğretmen arkadaşlar ile bir istişare yaptık. Hiç durma yapıştır geç dediler. O gazla bende taahhütün bitmesine 43 gün kala geçiş yaptım Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Selçuk Bakış yazdı: Yenilemede avantaj yoksa geçerdim ama 7. Ata kadar süre varsa bekleyip yenileri görür öyle karar verirdim. Torpil yapmışlar sana 😁 yenilerdim şahsen Serdar Göktaş yazdı: Bende bugün yeniledim. Salla kazan kampanyası için uygulamayı açtım baktım teklifler güzel. Öğretmen arkadaşlar ile bir istişare yaptık. Hiç durma yapıştır geç dediler. O gazla bende taahhütün bitmesine 43 gün kala geçiş yaptım Bu turkcell'in bi bana gıcığı var herhalde. Ben bimcell'e geçiyim, bakalım ne çıkar karşıma. 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Donanımhaberde bu konuyla alakalı anlık çok yorum oluyor ama kafa karışıyor. Konu çok yorum çok vs. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 49 dakika önce Paylaş 49 dakika önce 10. ayda vodafone bitiyor benimde. Şuan; 25 gb 2500 dk (vodafone sınırsız) 250 sms Sınırsız (youtube, sosyal medya, müzik uygulamaları vs) 380 TL Her ay vodafone pay ile ödüyorum 400 küsür faturanın 40 lirası iade oluyor. Her sene aynı şeyi yapıyorlar, yüksek fiyatlar veriliyor sonra taşıyacağım faturasıza geçirin deyince işler değişiyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts