İçeriğe Yönlendir

Peugeot 407 Turbo Revizyonu Sonrası Yağ Kaçağı


Mikail Gerek

Recommended Posts

Mikail Gerek

Merhaba arkadaşlar, aracım 2011 peugeot 407 ve turbo revizyonu sonrası fotoğraftaki yerde aracı sıkıştırınca yağ kaçağı oluyor terleme şeklinde. 

 

Başka ustaya sordum o hortum orjinal değil ondan oluyor dedi ama bana soldaki vida gevşek aradaki boşluktan atıyor gibi geldi. 

 

O boşluğu vidayı sıkarak ben alsam olur mu? 

 

Foruma yüklenen resimlerin netliği azalıyor, net halinin fotoğrafı

IMG-20230827-121927.jpg

 

IMG_20230827_121927.jpg

Yorum bağlantısı
Oğuzkan Erışık

Sıkabilirsiniz bence. Hiç bir zararı olmaz. Sadece yalama yapmayın çok sıkarak

Yorum bağlantısı
Yücel Metin

İki parça arasında basınç contası olması gerekmiyor mu, takılmamış veye yerine tam basmıyor olabilir mi?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mikail Gerek
Yücel Metin yazdı:

İki parça arasında basınç contası olması gerekmiyor mu, takılmamış veye yerine tam basmıyor olabilir mi?

Arasında herhangi bir conta gördüğüm kadarıyla yok hocam. 

Oğuzkan Erışık yazdı:

Sıkabilirsiniz bence. Hiç bir zararı olmaz. Sadece yalama yapmayın çok sıkarak

Burayla uğraşırken hava alma gibi sorun olur mu peki hocam? 

Yorum bağlantısı
Yücel Metin
Mikail Gerek yazdı:

Arasında herhangi bir conta gördüğüm kadarıyla yok hocam. 

Burayla uğraşırken hava alma gibi sorun olur mu peki hocam? 

Plastik parça, çok sıkmaya dayanıklılığı ne kadardır

Yorum bağlantısı
Fikret Özsoy

Araya conta koymayı unutmuş olabilirler mi? Çok küçük bir olasılık ama yinde sökülüp bakılabilir. Çok zor değil aslında.

Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Benzer midir bilmem ama benim araçta da tam işaretlediğin kısımda oring vardı. Yağ kaçağı için söktürdüm yenisiyle değiştik yine kaçırdı. Deneme yanılma ile 6. seferde beğendirdik. Milim büyük küçük olsa veya hamuru yumuşak sert olsa yine kaçırıyor. Tam ayarında oring istiyor.

Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Plastik boru turboya yaslanmıyor içine giriyor. Plastik borunun turboya girdiği iç kısmında o-ring olması gerekir. Ya o-ring yok ya da ezilmiş bozulmuştur. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

buradaki değişen oring kesiyor. Ama o boru yan sanayi ise evet o yağı kesmiyorsunuz.

 

Ama asıl sorun oraya yağın gelmesi. Yani turbo emise yağ veriyor, bu kurburotorden gelen yağ buharı mi yoksa turbo milinden mi kaynaklı, eski yağı temizleyip revizyonlu turbonu iyice gözlemlenen lazım 

 

 

İşaretledigin cıvata sıktikca boru büküyor yani fazla sıkma ile değil doğru sıkma ile sabitleyebilirsiniz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...