İçeriğe Yönlendir

2004 Fiesta Comfort 1.4 Tdci Triptonik Vites Bağırıyor Çok Geç Geçiyor.


Kemal Murat

Recommended Posts

Kemal Murat

Merhabalar vites geçişlerinde 2500 de geçen vites deviri bazen çok yükseliyor 4bin 5bine dayanıyor. 

birkaç aydır bu sorun var bazen yapıyor 2 dk. sonra normale önüyor 5 dk sonra tekrar yapıyor bazen 2 gün yapmıyor anlamadım.

sorun neden kaynaklı olabilir?

Kayseride hangi usta çözer bu durumu bilenler yardımcı olursa minnettar olurum.

teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Kemal Murat

valla ben o konularda pek iyi değilim. tek mi çift mi bilemiyorum

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Kemal Murat yazdı:

valla ben o konularda pek iyi değilim. tek mi çift mi bilemiyorum

O yüzden Çağlar bey'i etiketleyip sormuştum zaten :) 

Yorum bağlantısı
Süleyman Can

Yarı otomatiklerin en bilinen problemi vitesi geç atma bazen hiç atmama bazen de erken atma. Sanziman beyni değişerek çözen de var yazılım ile halleden de. Bazıları sadece yağ degisiyor. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

@Çağlar Bayur bunlar çift debriyajlı sistemdi değil mi?

çift i te ki bilmem 1 adet baskı balata var.

 

Kemal Murat yazdı:

Merhabalar vites geçişlerinde 2500 de geçen vites deviri bazen çok yükseliyor 4bin 5bine dayanıyor. 

birkaç aydır bu sorun var bazen yapıyor 2 dk. sonra normale önüyor 5 dk sonra tekrar yapıyor bazen 2 gün yapmıyor anlamadım.

sorun neden kaynaklı olabilir?

Kayseride hangi usta çözer bu durumu bilenler yardımcı olursa minnettar olurum.

teşekkürler.

tek çözümünüz yetkili serviste debriyaj kalibrasyonu yaptırmak, işe önce kalibrasyon ie başlanır, baskı balatada sorun var ise o sonraki aşama. çok basit bir sistem , anlamak ta gerekmez, bağladığı cihazdaki adımları takip eden okuma yazma bilen birisi bile yapablir işlemi

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Kalibrasyon ve mutlaka çıtır haram beygir. Vites değişimi sürüş keyfi muazzam fark ediyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Uğur Kıraçbedel

İyi akşamlar, bende bu araçta benzer problemi yaşamaktayım. Araç otomatikteyken vites geçişlerinde devir yükseltmekte ve çekişi nispeten düşük durumdadır. Örneğin r veya d ya aldığımda ayağımı gazdan çekince araba kendi kendine ileri geri gidebiliyordu. Şimdi gaz vermem gerekiyor. Ayrıca araç sürekli enjektör bobinlerini yakmaktadır. Enjektör değişimi, tesisatı, beyin kontrolleri hepsi yapıldı fakat ilk başlarda güzel giderken genelde sürekli dur kalklı trafiğe girdikten sonra bu hatayı vermeye başladı. Ara ara düzeldiği oldu fakat genel olarak bu hatayı yapmaktadır. Turbodan kaynaklı bir problem olabilir mi? Bilgi verebilir misiniz?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bu modelde, bu otomatik debriyaj tipinde  ilk önce kalibrasyon, %90 vakayı bititiyor, bende de vardı bundan, sanayide anahtarı saklardım kaputu açmasınlar kurcalamsınlar diye

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)
Uğur Kıraçbedel yazdı:

enjektör bobinlerini

 

Uğur Kıraçbedel yazdı:

Turbodan kaynaklı bir problem

Biri varsa, diğeri olamıyor sizin modelde. Bu sebeple, turbonuz yok :) Ya da bobininiz yok, birileri fena kandırıyor.

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

 

Biri varsa, diğeri olamıyor sizin modelde. Bu sebeple, turbonuz yok :) Ya da bobininiz yok, birileri fena kandırıyor.

bobin denen, enjektörcülerin işi, enhejtörü sökünce iğne ve bobin diye 2 ayrı kısım var, tüketicinin konusu değil tabii, dillendirilmesi bile kafa karıştırır

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...