Koray Demir Cuma 20:19 Paylaş Cuma 20:19 Çağlar Bayur yazdı: 1.2 ler 2.5 olur hesaplarsan 3.5, bi bakmşsın 5, az gün geçsin 7..... şanzımansız günlerden sorunsuz şanzımana gelmek te bir başarı coğrafya adına. sonra planet sistemi öğrenince faturayı da görürüz Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Cuma 20:23 Paylaş Cuma 20:23 Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. araba kaç paraydı. neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 20:31 Paylaş Cuma 20:31 Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 Koray Demir yazdı: indirimli haliyle 240 bin tl cik. vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir Cuma 20:52 Paylaş Cuma 20:52 Çağlar Bayur yazdı: kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 3 yıl/45 bin km aralıklarla periyodik olarak şanzıman yağı değişmezse haliyle bozulur. Sanayinin piri olsam kesin giderdim. Sahi yetkililer neden var ki 😄 Japonya’da araç şasisi yedek parça olarak satılıyormuş bu arada düzeltme doğrultma işlemi yerine söküp yenisini monte ediyorlar. Yorum bağlantısı
Koray Demir Cuma 21:04 Paylaş Cuma 21:04 Ali Darbaz yazdı: neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yarı otomatikler gerçek manada sıkıntılı aslında yığılma olur, vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın 🆚 . Ama az yakar ve tamiri kolaydır. Takata hava yastığı için servis geri çağırmaya girmiş miydin bu araçta? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Cumartesi 05:17 Paylaş Cumartesi 05:17 Koray Demir yazdı: vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın 🆚 . yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir Cumartesi 05:47 Paylaş Cumartesi 05:47 Ali Darbaz yazdı: yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Elinin altındaki araç en iyi araçtır her zaman. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cumartesi 09:14 Paylaş Cumartesi 09:14 Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 09:28 Paylaş Cumartesi 09:28 Mahmutbey’den terkos’a geldik. Eski su arıtmayı müze yapmışlar. Bahçesi çok güzel. Sessiz sakin. Eski binayı müze yapmışlar. yollarda eds var. Kurala uyarak geldim. başka Hiç dikkat etmedim 2 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun Cumartesi 09:51 Paylaş Cumartesi 09:51 Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Ben ilk cvt kullanınca manuelden gelen alışkanlıklarım vardı ama 1 haftada alıştım,dik yokuşlarda manuel e alıyorum tek vites çıkıyorum düze gelince yine D ye alıp devam. Yorum bağlantısı
Koray Demir Cumartesi 10:15 Paylaş Cumartesi 10:15 Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Kimse de demiyor ki neden gaz pedalı ve el freni ile kontrol etmek zaruretinde kalıyoruz? Huyu böyle. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cumartesi 12:21 Paylaş Cumartesi 12:21 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hiç dikkat etmedim 3,6lt/*100 kmö gibi hoyratça tüketmiş dip gaz sanırım 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cumartesi 12:30 Paylaş Cumartesi 12:30 Çağlar Bayur yazdı: 3,6lt/*100 kmö gibi hoyratça tüketmiş dip gaz sanırım bütün benzin tasarrufum sapağı kaçırıp kmo’ya girmem sonucu havaya karıştı. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter Cumartesi 12:41 Paylaş Cumartesi 12:41 Ali Darbaz yazdı: Kmo ne Kullanmasan da Meblağ Ortaklığı Kuzey Marmara Otoyolu 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Cumartesi 12:45 Paylaş Cumartesi 12:45 Mehmet Yeter yazdı: Kullanmasan da Meblağ Ortaklığı Kuzey Marmara Otoyolu Yanlış hatırlamıyor insan boydan boya 145 TL mi 150 TL mi bir rakam . Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Koray Demir yazdı: Kimse de demiyor ki neden gaz pedalı ve el freni ile kontrol etmek zaruretinde kalıyoruz? Huyu böyle. O ben8m aliskanligim, frene basmayi seven.biri degilimdir, dizelde de kompresyonla yavaslardim. El freni kullanmayali cok oldu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Mertol Kip yazdı: O ben8m aliskanligim, frene basmayi seven.biri degilimdir, dizelde de kompresyonla yavaslardim. Ben de inişlerde en az 2 vites küçültüyorum.. İlerde duracağım bir yer varsa da duruma göre yaparım bunu. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Ben de inişlerde en az 2 vites küçültüyorum.. İlerde duracağım bir yer varsa da duruma göre yaparım bunu. Ağır araba kullanmamış olanlar freni çok sever. Normaldir. Git G ile frene bas ta bak bakalım duruyor mu Yorum bağlantısı
Recommended Posts