Koray Demir 15 Ağustos Paylaş 15 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: 1.2 ler 2.5 olur hesaplarsan 3.5, bi bakmşsın 5, az gün geçsin 7..... şanzımansız günlerden sorunsuz şanzımana gelmek te bir başarı coğrafya adına. sonra planet sistemi öğrenince faturayı da görürüz Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Ağustos Paylaş 15 Ağustos Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. araba kaç paraydı. neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ağustos Paylaş 15 Ağustos Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 Koray Demir yazdı: indirimli haliyle 240 bin tl cik. vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Ağustos Paylaş 15 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 3 yıl/45 bin km aralıklarla periyodik olarak şanzıman yağı değişmezse haliyle bozulur. Sanayinin piri olsam kesin giderdim. Sahi yetkililer neden var ki ? Japonya’da araç şasisi yedek parça olarak satılıyormuş bu arada düzeltme doğrultma işlemi yerine söküp yenisini monte ediyorlar. Yorum bağlantısı
Koray Demir 15 Ağustos Paylaş 15 Ağustos Ali Darbaz yazdı: neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yarı otomatikler gerçek manada sıkıntılı aslında yığılma olur, vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın ? . Ama az yakar ve tamiri kolaydır. Takata hava yastığı için servis geri çağırmaya girmiş miydin bu araçta? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Koray Demir yazdı: vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın ? . yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Ali Darbaz yazdı: yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Elinin altındaki araç en iyi araçtır her zaman. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Mahmutbey’den terkos’a geldik. Eski su arıtmayı müze yapmışlar. Bahçesi çok güzel. Sessiz sakin. Eski binayı müze yapmışlar. yollarda eds var. Kurala uyarak geldim. başka Hiç dikkat etmedim 2 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Ben ilk cvt kullanınca manuelden gelen alışkanlıklarım vardı ama 1 haftada alıştım,dik yokuşlarda manuel e alıyorum tek vites çıkıyorum düze gelince yine D ye alıp devam. Yorum bağlantısı
Koray Demir 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Kimse de demiyor ki neden gaz pedalı ve el freni ile kontrol etmek zaruretinde kalıyoruz? Huyu böyle. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hiç dikkat etmedim 3,6lt/*100 kmö gibi hoyratça tüketmiş dip gaz sanırım 2 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: 3,6lt/*100 kmö gibi hoyratça tüketmiş dip gaz sanırım bütün benzin tasarrufum sapağı kaçırıp kmo’ya girmem sonucu havaya karıştı. Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Kmo ne Kullanmasan da Meblağ Ortaklığı Kuzey Marmara Otoyolu 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Mehmet Yeter yazdı: Kullanmasan da Meblağ Ortaklığı Kuzey Marmara Otoyolu Yanlış hatırlamıyor insan boydan boya 145 TL mi 150 TL mi bir rakam . Yorum bağlantısı
Mertol Kip 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Koray Demir yazdı: Kimse de demiyor ki neden gaz pedalı ve el freni ile kontrol etmek zaruretinde kalıyoruz? Huyu böyle. O ben8m aliskanligim, frene basmayi seven.biri degilimdir, dizelde de kompresyonla yavaslardim. El freni kullanmayali cok oldu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Mertol Kip yazdı: O ben8m aliskanligim, frene basmayi seven.biri degilimdir, dizelde de kompresyonla yavaslardim. Ben de inişlerde en az 2 vites küçültüyorum.. İlerde duracağım bir yer varsa da duruma göre yaparım bunu. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Mehmet Ozyurek yazdı: Ben de inişlerde en az 2 vites küçültüyorum.. İlerde duracağım bir yer varsa da duruma göre yaparım bunu. Ağır araba kullanmamış olanlar freni çok sever. Normaldir. Git G ile frene bas ta bak bakalım duruyor mu Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: o değil ö kuzey marmara öpücüğü mü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: kuzey marmara öpücüğü mü 68 papatya kuşağı zamanları bitti 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts