Koray Demir 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Çağlar Bayur yazdı: 1.2 ler 2.5 olur hesaplarsan 3.5, bi bakmşsın 5, az gün geçsin 7..... şanzımansız günlerden sorunsuz şanzımana gelmek te bir başarı coğrafya adına. sonra planet sistemi öğrenince faturayı da görürüz Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. araba kaç paraydı. neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Koray Demir yazdı: Yandex’ten Bing’ten gelenler felan olur not edelim. Fatura denilince; Focus 3.5 Powershift şanzıman onarım bedeli 105 bin indirimli haliyle 240 bin tl cik. Çift kavramalarda maliyet şu an için oldukça yüksek. kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 Koray Demir yazdı: indirimli haliyle 240 bin tl cik. vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 1 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Çağlar Bayur yazdı: kalite tesadüf değildir maserati olsa x 10 vesile ile aynı kalite sanayide ucuza bulunma imkanına paha biçilemez 3 yıl/45 bin km aralıklarla periyodik olarak şanzıman yağı değişmezse haliyle bozulur. Sanayinin piri olsam kesin giderdim. Sahi yetkililer neden var ki 😄 Japonya’da araç şasisi yedek parça olarak satılıyormuş bu arada düzeltme doğrultma işlemi yerine söküp yenisini monte ediyorlar. Yorum bağlantısı
Koray Demir 14 saat önce Paylaş 14 saat önce Ali Darbaz yazdı: neyse ben manualden , robotlu manuale geçince çağ atladım. Bir sonraki çağı atlamam için hesapta 250 bin tl olması lazım. Yarı otomatikler gerçek manada sıkıntılı aslında yığılma olur, vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın 🆚 . Ama az yakar ve tamiri kolaydır. Takata hava yastığı için servis geri çağırmaya girmiş miydin bu araçta? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Koray Demir yazdı: vuruntu yapar, yokuşta saçmalar vites atarken ayağını gazdan çekmek durumunda kalırsın 🆚 . yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Ali Darbaz yazdı: yok öyle bişi . Baya baya normal adam gibi gibim sürüyor. Elinin altındaki araç en iyi araçtır her zaman. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mahmutbey’den terkos’a geldik. Eski su arıtmayı müze yapmışlar. Bahçesi çok güzel. Sessiz sakin. Eski binayı müze yapmışlar. yollarda eds var. Kurala uyarak geldim. başka Hiç dikkat etmedim 2 Yorum bağlantısı
Fatih Uzun 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Ben ilk cvt kullanınca manuelden gelen alışkanlıklarım vardı ama 1 haftada alıştım,dik yokuşlarda manuel e alıyorum tek vites çıkıyorum düze gelince yine D ye alıp devam. Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Mertol Kip yazdı: Ben Ali'ye katiliyorum, vitesin tepkilerine alisinca gaz pedali kontroluyle cvt ye yakin surus kabiliyeti edinebiliyorsunuz. Kimse de demiyor ki neden gaz pedalı ve el freni ile kontrol etmek zaruretinde kalıyoruz? Huyu böyle. Yorum bağlantısı
Recommended Posts