İçeriğe Yönlendir

Susuz Motor Soğutma Sıvısı


Emre Demir

Recommended Posts

Emre Demir

Tam da bu değil sanırım ürün tek başına su ile seyreltilmeden başka antifiriz ile de karışmadan kullanılıyormuş ,

  • Tüm modern, klasik ve vintage benzinli araçlar, hafif hizmet dizelleri, LP ve CNG araçları için özel olarak tasarlanmıştır
  • 375 Derece Fahrenheit kaynama noktasına sahiptir ve buharlaşmayacak, kaynatma ve kaynatma sonrası ortadan kaldırılacaktır. Ayrıca düşük buhar basınçları üretir, soğutma sıvısı kaybını önler ve soğutma sistemi bileşenleri üzerindeki gerilimi azaltır
  • Su içermez, korozyon, astar ve su pompası kavitasyon erozyonunu etkili bir şekilde ortadan kaldırır Korozyon ve elektroliz sorunlarının potansiyelini en aza indirir ve bakım maliyetlerini azaltır
  • Aşırı ısınmanın neden olduğu ateşleme öncesi ve motor vuruşunu ortadan kaldırır, daha fazla güç sağlamak için yanma verimliliğini artırır ve yakıt ekonomisini iyileştirir
  • Kurulum sırasında, bu ürünü kurmadan önce tüm eski su bazlı soğutma sıvısı ve suyun çıkarılmasını sağlayın
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç

Sistemde bir sorun yok ise, boşa para harcamazdım. Sorun var ise de, sorunun çözümüne bakardım.

Bu tarz ürünlerin nerede ne yapacağı belli olmaz. Örneğin. soğutma siteminde ufak bir kaçak var ve sızıntı önleyici bir katkı koydunuz. Kaçak durdu her şey yolunda. Bir yıl sonra bir bakmışsınız, kalorifer peteği değiştiriyorsunuz. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Tamer Topaç yazdı:

Sistemde bir sorun yok ise, boşa para harcamazdım. Sorun var ise de, sorunun çözümüne bakardım.

Bu tarz ürünlerin nerede ne yapacağı belli olmaz. Örneğin. soğutma siteminde ufak bir kaçak var ve sızıntı önleyici bir katkı koydunuz. Kaçak durdu her şey yolunda. Bir yıl sonra bir bakmışsınız, kalorifer peteği değiştiriyorsunuz. 

evdeki kombide tam olarak bu olmuştu. kombi bitti.

  • Beğen 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

rakamını görünce kimsenin koydurmadığı H2O içermeyen bir sıvı.çok eski bir firmadır bizde satmaz

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Bu ne için, yarış arabası mı

mazdalar da moda idi bir ara

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

mazdalar da moda idi bir ara


Binekler için çözmüştük. Total oyak bünyesine geçmeden silikatsız boratsız falan antifriz getiriyordu. Mazda mz 121 mi ne uygunluğu vardı. 
 

Ama rx8’e orijinal antifriz koymayınca rotary üst kapak yakıyordu. Üst kapağı da nerede bilemem. :) 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

rotary üst kapak yakıyordu

fabrikasyon yanık o

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ersen şahin

Şimdi ben bunu 26 yaşındaki arabama koysam bütün kaçaklar meydana çıkacak içindeki pasları söküp radyatörü tıkayacak radyatörü değiştir kaçakları tamir et falan aboooo bi sürü iş çıktı başıma ben almayım😊

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ersen şahin yazdı:

Şimdi ben bunu 26 yaşındaki arabama koysam bütün kaçaklar meydana çıkacak içindeki pasları söküp radyatörü tıkayacak radyatörü değiştir kaçakları tamir et falan aboooo bi sürü iş çıktı başıma ben almayım😊

onu organik antifriz yapıyor, bu sıvı tam olarak da klasiklere konur, ayrı dert açar ama zaten çok kullanımıyor, ustanın biri gelip suyu tamamladık ağbi demesi de ayrı dert.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...