Ali Darbaz 12 saat önce Yazar Paylaş 12 saat önce Onur Demir yazdı: bir dönem Rüzgar santralleri için kullandım iş için. 1000km sonunda sol kapı kapanmıyordu kronik menteşe kayma gibi bir sorunu vardı sanırım. yollar çok bozuktu çok sık rüzgar santrallerine gidiyordum. belim ve dizlerim ağrımıştı. Focusla devam ettim sonra sıkıntısız. 2018 model olanı 4 yıl 120k km kullandım periyodik bakım harici masrafı olmamıştı. 2020 modelini finans merkezinin inşasında intikal için çok kullandım. Tabii yolcu olarak. Hoşuma gitmişti ama tabi uzun vadede sen kullandığın için daha iyi yorum yapabilirsin. Benim kul bindikleri hep şantiye modeliiydi. 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 12 saat önce Paylaş 12 saat önce Ali Darbaz yazdı: 2020 modelini finans merkezinin inşasında intikal için çok kullandım. Tabii yolcu olarak. Hoşuma gitmişti ama tabi uzun vadede sen kullandığın için daha iyi yorum yapabilirsin. Benim kul bindikleri hep şantiye modeliiydi. 10 senedir kullanıyoruz 15 tane kadar var. Tam görev adamı. Hiç battığım, çıkamadığım yer olmadı. Yolda bırakmadı. Hep şantiyelerde ve rüzgar gülü güzergahlarında kullanıldı en az yarısı halen 2021 modelini kullanıyorum iş aracı olarak. Şimdi gelip içine 5 kişi binince kapıları açılmıyor falan yazanlar olacak ben askıdayken sağa sola yatırıp arabanın içini yıkıyorum hortumla. Şunu da yazayım, şahsi kullanıma alır mıyım? Almam. İç aksam berbat aynı yoğurt kovası gibi plastik kalitesi var ama şunu da yazayım daha biz bu yollarda ön takım yaptırmadık 120 130 k o yollarda o kmyi yapmak her babayiğidin harcı değil. Ailede öldüremezsin bunun motor ve yürüyenini. Şirketlerde bile ölmüyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce (düzenlendi) İlkay Başaran yazdı: 10 senedir kullanıyoruz 15 tane kadar var. Tam görev adamı. Hiç battığım, çıkamadığım yer olmadı. Yolda bırakmadı. Hep şantiyelerde ve rüzgar gülü güzergahlarında kullanıldı en az yarısı halen 2021 modelini kullanıyorum iş aracı olarak. Şimdi gelip içine 5 kişi binince kapıları açılmıyor falan yazanlar olacak ben askıdayken sağa sola yatırıp arabanın içini yıkıyorum hortumla. Şunu da yazayım, şahsi kullanıma alır mıyım? Almam. İç aksam berbat aynı yoğurt kovası gibi plastik kalitesi var ama şunu da yazayım daha biz bu yollarda ön takım yaptırmadık 120 130 k o yollarda o kmyi yapmak her babayiğidin harcı değil. Ailede öldüremezsin bunun motor ve yürüyenini. Şirketlerde bile ölmüyor. Arka koltukta ben rahat ettiysem ailem içinde yeterli olacaktır. Taşradaki İlçe Nufüs müdürlüklerine destek vermek için talep ettim. Egeadan fazla tükettiği için kabul görmedi. Egea için iç dış 450 TL istediler. Oto yıkamacılar Özbekistan uyruklu. Arabayı öyle bir temizlediler ki hiç bu kadar özenle çalışan oto yıkamacı görmedim ama en çok şaşırtan şey IBAN yerine kredi kartı ile POS cihazı kullanarak ödeme almaları. Arabayı çok güzel temizlediler içini çok güzel pırpır yaptılar. 4 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 3 saat önce Paylaş 3 saat önce İlkay Başaran yazdı: 10 senedir kullanıyoruz 15 tane kadar var. Tam görev adamı. Hiç battığım, çıkamadığım yer olmadı. Yolda bırakmadı. Hep şantiyelerde ve rüzgar gülü güzergahlarında kullanıldı en az yarısı daha biz bu yollarda ön takım yaptırmadık 120 130 k o yollarda o kmyi yapmak her babayiğidin harcı değil. Ailede öldüremezsin bunun motor ve yürüyenini. Şirketlerde bile ölmüyor. Şantiye ve kiralık Duster dediğin ortam böyle olacak yoksa ölmez tabi. 😊 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 saat önce Yazar Paylaş 2 saat önce Koray Demir yazdı: Şantiye ve kiralık Duster dediğin ortam böyle olacak yoksa ölmez tabi. 😊 Facebook’ta ve Twitter’da F 30 kasa en 13 motorlu BMW’ler için planlı piyasa hareketi var. Fiyatlarini aşağı çekmeye çalışıyorlar. 2010 2012 arası f-30 lar için kötü algısı yapıyorlar. Alıp saate 90 km hızla kullanırsak masraf çıkartırmı sence. Saate 120 km hızı gecmeyece ve trafiğede sokmuyacam. Yorum bağlantısı
Koray Demir 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ali Darbaz yazdı: Facebook’ta ve Twitter’da F 30 kasa en 13 motorlu BMW’ler için planlı piyasa hareketi var. Fiyatlarini aşağı çekmeye çalışıyorlar. 2010 2012 arası f-30 lar için kötü algısı yapıyorlar. Alıp saate 90 km hızla kullanırsak masraf çıkartırmı sence. Saate 120 km hızı gecmeyece ve trafiğede sokmuyacam. 2015 gibi güncel N13’lerde sorunlar biraz daha nadir. 90’la gidince muhtemelen hiçbir araç bozulmaz karbüratörlü Şahinle bile en az 500 bin km yol yapılır. Üstelik sadece 6.0 lt/100 km benzin tüketir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Koray Demir yazdı: 2015 gibi güncel N13’lerde sorunlar biraz daha nadir. 90’la gidince muhtemelen hiçbir araç bozulmaz karbüratörlü Şahinle bile en az 500 bin km yol yapılır. Üstelik sadece 6.0 lt/100 km benzin tüketir. N13'ler 2012 de son diye biliyorum sonrası 3 silindirli b38 denen bir motorla devam etmiş. adını tam hatırlamıyorum. Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 dakika önce Paylaş 28 dakika önce Ali Darbaz yazdı: N13'ler 2012 de son diye biliyorum sonrası 3 silindirli b38 denen bir motorla devam etmiş. adını tam hatırlamıyorum. N13 PSA grubuyla birlikte geliştirilen bir motor. Prince engine diye de bir adı var. BMW'nin N13'ü kullandığı araçlar: N13B16K0-104 BG F20 114i (ülkemizde yok) N13B16U0-136 BG F20 116i F21 116i F20 LCI 116i F30 316i F31 316i N13B16M0- 170 BG F30 320i Efficient Dynamics Edition N13B16M0- 177 BG F20 120i BMW 320i ED versiyonunu sadece Türkiye ve Singapur için üretiyor. 170 beygirlik N13 motoru ise her yerde var. Zaten ana olay 114i, 116, ve 118i (sırasıyla 75, 100, 125 kW) olarak ayırmaktı. Bildiğim kadarıyla 1.6 litrelik 520i'ler sadece Türkiye ve Yunanistan pazarında satılıyor. Ki onun da 1.6 olduğu tartışmalı (2.0 litrelik motor küçültülerek yapılmış) Benim bahsettiğim makyaj öncesi son seri (Temmuz 2014 sonrası üretilen) güncel 116i’ler. (Yani F20 116i-118i ve F30 316i-320i ed modellerinde kullanılmakta olup 136 ve 170 hp güç üretmektedirler.) Kimi rivayetlere ve dyno sonuçlarına göre -ki kesinlikle doğru- 150-180 hp gerçekte stock olarak verdiği güçlerdir. Ayrıca bu motorun temeli peugeot dan alınmıştır. Zamanla değişik varyasyonlarda değişik otomobillerde değişik kodlarla yer bulmuştur kendine. Peugeot da THP adı altında geçen motorla kardeştirler. 170’lik motora 300 hp yükleyip sıfır sorunla binenler mevcut. Yorum bağlantısı
Recommended Posts