Ali Darbaz Dün saat 12:18 Yazar Paylaş Dün saat 12:18 Yalova’da işimi bitirdim en yakın Opet 19 km uzaklıkta 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk Dün saat 12:28 Paylaş Dün saat 12:28 Ali Darbaz yazdı: Yalova’da işimi bitirdim en yakın Opet 19 km uzaklıkta ana boynum tutuldu 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 13:00 Yazar Paylaş Dün saat 13:00 Telefonda düz gösteriyor form atınca dönek gözüküyor anlamadım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 14:29 Yazar Paylaş Dün saat 14:29 (düzenlendi) Giderken 2,5 litre Dönerken 3,8 litre. Dönüş çok zor oldu, trafikte kaldım ve hava bir hayli sıcaktı Dün saat 14:30 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ümit Türk Dün saat 14:31 Paylaş Dün saat 14:31 Ali Darbaz yazdı: hava bir hayli sıcaktı klima? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 15:35 Yazar Paylaş Dün saat 15:35 Ümit Türk yazdı: klima? Klima kapatmıyorum ki. Yorum bağlantısı
Ümit Türk Dün saat 17:33 Paylaş Dün saat 17:33 Ali Darbaz yazdı: Klima kapatmıyorum ki. Ee çok iyi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz Dün saat 18:14 Yazar Paylaş Dün saat 18:14 Japonyada Citroen yorumları Elbette, Japon kullanıcıların EP6 motorlarda yağ tüketimini paylaştığı bazı kaynaklar var. İşte doğrudan yorumlara ulaşabileceğin bağlantılar: 🇯🇵 Japon Blog Yorumları Ameblo blog (Ma vie en Citroën C5 et C6) – EP6 motorun doğal olarak yağ tükettiğini ve bu durumun tamamen “tasarım karakteristiği” olduğunu belirtiyor; kullanıcı deneyimleri ve çözümler paylaşılıyor (örneğin, 2‑parçalı piston yuvar halkalarının 3‑parçalıya değiştirilmesi gerektiği gibi): → “EP6エンジンの過大なオイル消費は他のオイル漏れ症状と違って、故障というよりは特性です。” (アメーバブログ(アメブロ)) Aynı blogda bir başka yazıda, kullanıcılar “1.000 km’de 1 litre” yağ tükettiğini ve çeşitli çözümler denediklerini anlatıyor: → “1,000 km走行でオイルが1リットル減るという末期症状となりました.” (アメーバブログ(アメブロ)) Red Point (Japon servis/blog) – EP6 motorlarında sık karşılaşılan bir durum olarak, daha çok valf kök contalarının (stem seal) sertleşmesine bağlı yağ tüketimi vurgulanıyor: → “EP6エンジンにはアルアルな話です... ステムシールの硬化と疑い...” (RED POINT/レッドポイント) Daha yakın tarihli (6 ay önce) bir blog yazısında, kişiler EP6 motorunda 2‑parçalı halkayı 3‑parçalı ile değiştirerek yağ tüketimini çözdüklerini rapor etmiş: → “2ピースのオイルリングを3ピースのオイルリングに交換し、オイル上がりの問題を根本的に解決...” (アメーバブログ(アメブロ)) 📱 Japon Forum – Minkara (Carview.jp) Citroën C4 Picasso kullanıcıları arasında yağ tüketimiyle ilgili deneyimler paylaşılıyor: "yaklaşık 8.000 km’de bir yağ doldurmanız gerekiyor" gibi yorumlar var (minkara.carview.co.jp). Özellikle yağ tüketimine karşı ek bir katkı maddesi (additive) kullandıklarını belirten yorumlar var: "オイル食いの激しいEP6ということもあり…4,000km走行で1L程オイルが減り補充" (minkara.carview.co.jp) Özet & Kaynaklar Kaynak İçerik Ameblo blog EP6 motorun yağ tüketimi karakteristik, 1 000 km’de 1 lt yaygın Red Point servisi Stem seal sertleşmesiyle yağ yakımı Minkara forum Kullanıcılar yaklaşık 7–8 000 km'de yağ ekliyor, 4 000 km’de 1 lt eksilme 3‑parçalı halkayla tamir Bazıları bu çözümle sorunu giderdiğini rapor etmiş Bu yorumların hepsi Japonca kaynaklardır. Dilersen okuyabileceğin sayfaların direkt URL’lerini sağlayabilirim ya da belirli bir yorumu detaylı çeviririm. Hangi formatta istersin? Psa motorlarından ensorunlusu olarrak kabul edilen Ep6 Turbo TPH 150 beygir motorun meşhur karbon birikmesi. Ayrıca bu motor 1000 kmde 1 litre yağ yakıyormuş. https://ameblo.jp/hobbyandlife/entry-12822744533.html?utm_source=chatgpt.com Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Yazar Paylaş 10 saat önce Mesai bitmeden önceki son görevler Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 saat önce Yazar Paylaş 3 saat önce (düzenlendi) Millet Tesla almak için çabalarken Osmanlı torunu Eski İngiltere başkanı 1997 model Toyota ile geziyor. https://x.com/ZamHaberAjans/status/1948741998254362981?t=91tyOVNAlUGmsrrXOJEu3Q&s=19 3 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts