İçeriğe Yönlendir

Symbol 1.5 DCI 65 BG Yazılım Ve Intercooler


Ömer Lütfi ÜLKER

Recommended Posts

Ömer Lütfi ÜLKER

Arkadaşlar merhaba 2011 model 65bg Symbol Exp. aracım var . bu modellerde turbo ıntercooler maalesef yo ben de kendım sonradan takmayı düşündüm ama herhangi bir bilgi vs de bulamadım. Yazılım yaptırmayı düşünüyordum ancak intercooler olmadığı için riskli olabileceğinden dolayı vazgeçtim . Aracımın KMsinden kaynaklı artık 270 bine geldi enjektörler de 1200-1800 devir arasında şakırdama var . enjektör temizliğine gerek varmıdır yazılım için? Intercooler olmadan da yazılım yaptırmak mantıklı mı ?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bende 65'lik Clio vardı ve intercooler vardı diye hatırlıyorum. @Servet Aydın kesin daha iyi bilir.

 

Enjektörler için acil bakım yaptırın zira işeme varsa, motoru elinize alabilirsiniz. Piston deler, öyle diyeyim.

Yorum bağlantısı
Ömer Lütfi ÜLKER
Sani Gerşon yazdı:

Bende 65'lik Clio vardı ve intercooler vardı diye hatırlıyorum. @Servet Aydın kesin daha iyi bilir.

 

Enjektörler için acil bakım yaptırın zira işeme varsa, motoru elinize alabilirsiniz. Piston deler, öyle diyeyim.

aman aman abartı bir durmla karşılasmadım . aracı alalı 5 ayda 9bin km yol yaptım yakıt konusu olsun gaz tepkimeleri olsun problem gözükmedi . motor ustası baktı enjektör temizlesen iyi olur dedi o an da vakit ve nakit den ziyade yaptırmamıstım

Yorum bağlantısı
Emrah Korkmazz

65lik Cliolarda intercooler yoktu bi önceki kasada, muhtemelen bunlarda da yokmuştur.

Sani Gerşon yazdı:

Bende 65'lik Clio vardı ve intercooler vardı diye hatırlıyorum. @Servet Aydın kesin daha iyi bilir.

 

Enjektörler için acil bakım yaptırın zira işeme varsa, motoru elinize alabilirsiniz. Piston deler, öyle diyeyim.

65lik Cliolarda intercooler yoktu bi önceki kasada, muhtemelen bunlarda da yokmuştur

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ömer Lütfi ÜLKER yazdı:

aman aman abartı bir durmla karşılasmadım . aracı alalı 5 ayda 9bin km yol yaptım yakıt konusu olsun gaz tepkimeleri olsun problem gözükmedi . motor ustası baktı enjektör temizlesen iyi olur dedi o an da vakit ve nakit den ziyade yaptırmamıstım

Abartı bir durum, teknik gereği bir anda geliyor zaten. Piston delinince anlıyorsunuz.

O enjektörler acil temizlenmeli. Zaten uyarısı şakırdayarak veriyor size.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Sani Gerşon yazdı:

Bende 65'lik Clio vardı ve intercooler vardı diye hatırlıyorum. @Servet Aydın kesin daha iyi bilir.

 

Enjektörler için acil bakım yaptırın zira işeme varsa, motoru elinize alabilirsiniz. Piston deler, öyle diyeyim.

65dci intercooler olmayan, 75-80-82-85-100-102-110 dci’ler ise intercooler ile sürüldü. 65 dci sadece intercooler ile dahi çok keyifli hale geliyor. Yazın sıkışma sorunu kalkıyor

Ömer Lütfi ÜLKER yazdı:

Arkadaşlar merhaba 2011 model 65bg Symbol Exp. aracım var . bu modellerde turbo ıntercooler maalesef yo ben de kendım sonradan takmayı düşündüm ama herhangi bir bilgi vs de bulamadım. Yazılım yaptırmayı düşünüyordum ancak intercooler olmadığı için riskli olabileceğinden dolayı vazgeçtim . Aracımın KMsinden kaynaklı artık 270 bine geldi enjektörler de 1200-1800 devir arasında şakırdama var . enjektör temizliğine gerek varmıdır yazılım için? Intercooler olmadan da yazılım yaptırmak mantıklı mı ?

Turbo var. 270.k olana kadar nasıl kullanıldı bilinmez. Yazılımı unutun. İntercooler takıp biraz arada bir devir çevirin manifold temizliği için. Şakırtıyı kızdırma bujileri de yapar

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

 

Servet Aydın yazdı:

65dci intercooler olmayan, 75-80-82-85-100-102-110 dci’ler ise intercooler ile sürüldü. 65 dci sadece intercooler ile dahi çok keyifli hale geliyor. Yazın sıkışma sorunu kalkıyor

Turbo var. 270.k olana kadar nasıl kullanıldı bilinmez. Yazılımı unutun. İntercooler takıp biraz arada bir devir çevirin manifold temizliği için. Şakırtıyı kızdırma bujileri de yapar

 

Egr kapalı geliyor fabrikadan, yine de kurum birikmiş midir manifoldda?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Köksal Yılmaz yazdı:

 

 

Egr kapalı geliyor fabrikadan, yine de kurum birikmiş midir manifoldda?

Mutlaka. Egr değil manifold havalandırma tıkar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Lütfi ÜLKER
Servet Aydın yazdı:

65dci intercooler olmayan, 75-80-82-85-100-102-110 dci’ler ise intercooler ile sürüldü. 65 dci sadece intercooler ile dahi çok keyifli hale geliyor. Yazın sıkışma sorunu kalkıyor

Turbo var. 270.k olana kadar nasıl kullanıldı bilinmez. Yazılımı unutun. İntercooler takıp biraz arada bir devir çevirin manifold temizliği için. Şakırtıyı kızdırma bujileri de yapar

mesela bazen şakırdama yapıyor bazen o ses neredeyse yok denecek kadar azalıyor. motor ustası bir abim hata kdlarında enjektörler le ilgli bir hata vermiş dedi onu sildi ses azalmıştı. sorun enjektörler de demek mi oluyor bu. soğukta ve sabahları çalışırken zorlanma olmuyor direk marş alıyor

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Şakırdama enjektör depilde pompa üstündeki sensörden yapar ekseri. Enjektör olsa beyaz duman atar, geç marş alır ve hata verir

Bir de motorin filtresi oem olmalı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Doğan Arşiray yazdı:

intercooler yapıp sonrada 130 hp yapmak lazım onu. 

İnternet vergi dairesinde radar cezası ararken bulmayalım kendimizi :crazy:

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

hız sınırı düşük... 3 şeritli eskişehir bursa yolu, yol sözde şehir içi ama değil, 82 km hız sınırı var. olacak şey değil. ben olsam yemezdim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...