Ferit Gür 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Merhaba herkese, aracım rölantideyken torpido arkasındaki panelden bir kere çıt sesi duyuyorum o an devrin düştüğünü görüyorum sonra geri toparlıyor, o an mesela direksiyon çeviriyorsam stop ettiği de oluyor. Bunu her zaman yapmıyor, röle açıklamalarına baktım ama pek bir şey anlamadım orda rölantiyi düşürecek hatta stop ettirecek ne rölesi var veya bu sıkıntının kaynağı röle mi yoksa başka bir sebebten dolayı mı röle ses yapıyor. Sebebi ne olabilir yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat motor soğukken mi sıcakken mi, kalorifer açık kapalı? Yorum bağlantısı
Ferit Gür 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: motor soğukken mi sıcakken mi, kalorifer açık kapalı? Abi kalorifer kapalı motor sıcakken farkettim yaptığını rölanti 0.40’lara kadar düşüp toparlıyor bazen de (o an direksiyon çeviryorsam) toparlayamayıp stop ediyor. Peş peşe gelen çıt çıt sesi değil sadece tek bir çıt sesi duyuyorum 26 Şubat tarihinde Ferit Gür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat motor radyatör fanı açıyordur o sırada, normalde rölantiyi çok az etkiler ancak diğer eskime faktörleri ile bir de direksiyon pompası güç çekince rölanti ile baş edemyirdur, basit bir buji değişimi de işe yarayabilir, veya bir kurum temizliği, güzel bir yağ bile etki eder bu duruma Yorum bağlantısı
Ferit Gür 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat Çağlar Bayur yazdı: motor radyatör fanı açıyordur o sırada, normalde rölantiyi çok az etkiler ancak diğer eskime faktörleri ile bir de direksiyon pompası güç çekince rölanti ile baş edemyirdur, basit bir buji değişimi de işe yarayabilir, veya bir kurum temizliği, güzel bir yağ bile etki eder bu duruma Ateşleme elemanlarını 2 ay kadar önce değiştirdim buji ve kablolarını bobine baktı usta sorun yok dedi, yağ değişimi yaklaşıyor, kurum temizliği derken katalitikteki mi ustalara söylediğimde benzinli araçlarda kurum birikmez diyorlar. Ben röle arızasından da şüpheleniyordum. Direksiyon pompa ve kutusu yan sanayi 2 yıl önce takıldı çok hafif uğuldama yapıyor. Yapan usta da orjinal olmadığı için uğultu yapar demişti Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Ferit Gür yazdı: i ustalara söylediğimde benzinli araçlarda kurum birikmez diyorlar. ne ustası bilemedim? marangoz ise mümkün Ferit Gür yazdı: Ben röle arızasından da şüpheleniyordum. röle arıza yaparsa ilgili elektriksel parça çalışmaz, dolayısı ile elektrik gücü çekmez, yani rölanti bozulmaz ama mesela motor conta yakar yani olmaz o Yorum bağlantısı
İnan Çınar 26 Şubat Paylaş 26 Şubat Klima kompresörü devreye girip çıkıyor olabilir mi? Yorum bağlantısı
Ferit Gür 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat İnan Çınar yazdı: Klima kompresörü devreye girip çıkıyor olabilir mi? Klima kapalı ama bir de o kompresör sesini biliyorum yazın gayet net ben burdayım diyor arkadaş. Bu rölenin açılıp kapanması gibi çıt diye bir ses Yorum bağlantısı
Ferit Gür 26 Şubat Yazar Paylaş 26 Şubat (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: ne ustası bilemedim? marangoz ise mümkün Ben zaman zaman uzun yolda 4. viteste 3500 devir üstünde 70-80km yol yapıyorum ancak başka yöntemi varsa onu da yapabilirim dediğim gibi ustalar malesef bakmıyorlar bile. Abi bir de eklemeyi unuttum temmuz ayında motor yaptırdım dolayısıyla içi temizdir ama katalitğin durumunu bilmiyorum 26 Şubat tarihinde Ferit Gür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Celal Aydın 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Fiesta'nın hakkı dizel. İki tane dizel eskittim, bana mısın demedi, sorunsuz bindim. Güncel aracım beni mahvetti. Çok keyifli araç, lpg çok iyi, az yakıyor vs ama, sorunları bitmiyor belli bir yaştan sonra. 3 yıl önceye dönsem, benzinli almazdım. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 27 Şubat Paylaş 27 Şubat Celal Aydın yazdı: Fiesta'nın hakkı dizel. İki tane dizel eskittim, bana mısın demedi, sorunsuz bindim. Güncel aracım beni mahvetti. Çok keyifli araç, lpg çok iyi, az yakıyor vs ama, sorunları bitmiyor belli bir yaştan sonra. 3 yıl önceye dönsem, benzinli almazdım. Dizel ve mümkünse adblue dpf vs olmadan. En azından adblue olmaması şart. Bu olmayınca en fazla dpf ve egr kalıyor geriye. Onu da temizlik ile o da işe yaramazsa iptal ile çözülüyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts