Alpay Köse 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Merhaba arkadaşlar.aracim 2012 c Max LPG var.benzin pompasını 20 ayda bir değiştiriyorum.bozuluyor.benzin seviyesini yarım depoda tutuyorum.ortalama 20000 km de bir arizalaniyor.100000 km aracımı aldım şu an 187000 km de.120000 km'de orjinali bozuldu.visteon taktım.140 binde tekrar visteon taktım.160 binde Bosch taktım.180 binde hella taktım (km ortalama yazılmıştır).benzin gostrege hep ortada ama pompa dayanmıyor.bu konuda fikri olan varmı neden sürekli arıza yapıyor.en son benzin pompası rölesi taktırdım.bu defada araç benzine zor geçmeye başladı ayrıca LPG hata vermeye başladı.röleyi söktürdüm.uzun yolda benzindede kullandım.Bıktim artık desem yeridir.aracta LPG olduğu için pompa garantiye girmiyor.fikri olan varmı yada aynı araçtan kullanan. benzin filtresini ustaya sordum.deponun içinde pompada denildi.zaten pompa değişip duruyor deponun içide temiz. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Pompaya giden akımda düzensizlik olabilir. Aşırı akım ısıtıyor , ömrünü kısaltıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Alpay Köse 21 Nisan Yazar Paylaş 21 Nisan Koray Demir yazdı: Tesisat sorunu olabilir. Lpg 40 bin km takılmış 120 binde değişti orijinal pompa Erhan Doruk yazdı: Pompaya giden akımda düzensizlik olabilir. Aşırı akım ısıtıyor , ömrünü kısaltıyor olabilir. Bunu nasıl anlayabilirim bir yolu varmı.şu an pompa kablosu aracın arka kısmında LPG ustası köprü yapmıştı.benzin rölesi iptal olunca orada kaldı ölçülebilir halde Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Deponun içinde benzin filtresi çok saçma. Rutin bakım filtre değişiminde depo ele mi alınacak? Deponun etrafına iyice bakın benzin boruları üzerinde filtre olmalı filtre tikaninca hava bile zor geçiyor focusta başıma geldi. Motor zora gelip dayanmıyordur. Acilen filtreye bakın var mı? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Nisan Paylaş 21 Nisan sıfır bosch/universal pompa, 4 adet aldım biri kutudan bozuk çıktı diğeri 2-3 kullanma sonrası bozuldu bunlar da bir etken maaleef orjinalin yerini tutamıyorlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Erhan Doruk yazdı: Pompaya giden akımda düzensizlik olabilir. Aşırı akım ısıtıyor , ömrünü kısaltıyor olabilir. nasıl yani? akım kendi kendine artmaz ki? pompa zorlanırsa artar. Benim aklıma önü kapalı olunca durmuyor sanki gibi geldi. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Köse 21 Nisan Yazar Paylaş 21 Nisan Ömer Sarıgül yazdı: Deponun içinde benzin filtresi çok saçma. Rutin bakım filtre değişiminde depo ele mi alınacak? Deponun etrafına iyice bakın benzin boruları üzerinde filtre olmalı filtre tikaninca hava bile zor geçiyor focusta başıma geldi. Motor zora gelip dayanmıyordur. Acilen filtreye bakın var mı? Ben bulamadım ustanın biriside bulamadı bunlarda depo içinde demişti Çağlar Bayur yazdı: sıfır bosch/universal pompa, 4 adet aldım biri kutudan bozuk çıktı diğeri 2-3 kullanma sonrası bozuldu bunlar da bir etken maaleef orjinalin yerini tutamıyorlar. Bosch için parçacı bunların piyasada takliti çok.ben İstanbul'dan direk getiriyorum dedi oda 2 yıl dayanmadı Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: nasıl yani? akım kendi kendine artmaz ki? pompa zorlanırsa artar. Benim aklıma önü kapalı olunca durmuyor sanki gibi geldi. Tesisatla oynandığı zaman voltajlarda değişim/dalgalanma olabiliyor. Dediğinizden yola çıkarak lpg ye geçince durmayan benzin pompası ömrünü hızlı tamamlıyor olabilir. Ben olsam önce pompaya giden voltajı ölçer, sonrasında lpg ye geçince durmuyorsa , durmasını sağlardım. Yorum bağlantısı
Alpay Köse 21 Nisan Yazar Paylaş 21 Nisan Mehmet Göktürk yazdı: nasıl yani? akım kendi kendine artmaz ki? pompa zorlanırsa artar. Benim aklıma önü kapalı olunca durmuyor sanki gibi geldi. Mantık olarak gaza gecince benzin pompası durmuyor.sürekli benzini devirdaim ettiriyor.Ama bu kadar kısa zamanda bozulması kötü Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Nisan Paylaş 21 Nisan Alpay Köse yazdı: oda 2 yıl dayanmadı dayanmaz, bu pompalaraın ruhunda var, yani 1 defa değişince sık değişime hazır olunmalı Yorum bağlantısı
Alpay Köse 21 Nisan Yazar Paylaş 21 Nisan Erhan Doruk yazdı: Tesisatla oynandığı zaman voltajlarda değişim/dalgalanma olabiliyor. Dediğinizden yola çıkarak lpg ye geçince durmayan benzin pompası ömrünü hızlı tamamlıyor olabilir. Ben olsam önce pompaya giden voltajı ölçer, sonrasında lpg ye geçince durmuyorsa , durmasını sağlardım. Voltajı ölmekten anlamam.ama durmasını sağlamak için benzin röle zamanlayıcı taktirmistim.lpg geçince 45 saniye sonra pompa duruyordu.3 gün geçmedi araba LPG de hata vermeye başladı.baska bir röle taktırdım.bu defada kafasına göre LPG geçip sonra tekrar benzine geçmeye başladı.bazen 5km sonra geçti bazende 40 km sonra geçti LPG ye.arada LPG nin elektriğini de kesti.tehlikeli olmasın diye söktürdüm Çağlar Bayur yazdı: dayanmaz, bu pompalaraın ruhunda var, yani 1 defa değişince sık değişime hazır olunmalı Vizeden daha masraflı oluyor.sonunda arabayida değiştireceğim galiba.dizel courier bakıyorum uzun zamandır (otomobil ruhsatlı olanlardan) Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Benim megan2 de yaşamıştım. Bosch aldık 2 kere onlarda 2 ayda gitti. Orjinali sagem miş. Onu bulduk baya arayıp ve sorun kesilmişti. Yorum bağlantısı
Alpay Köse 22 Nisan Yazar Paylaş 22 Nisan İlkay Başaran yazdı: Benim megan2 de yaşamıştım. Bosch aldık 2 kere onlarda 2 ayda gitti. Orjinali sagem miş. Onu bulduk baya arayıp ve sorun kesilmişti. Parçacılarda orjinali yok.çok pahalı olmalı o yüzden getirmiyorlar.en pahalı olan Bosch marka idi 5900 lira onuda İstanbul'dan kargo ile getirtiriz dediler.artik böyle kullanacağım.arabayi değiştirene kadar Ömer Sarıgül yazdı: Deponun içinde benzin filtresi çok saçma. Rutin bakım filtre değişiminde depo ele mi alınacak? Deponun etrafına iyice bakın benzin boruları üzerinde filtre olmalı filtre tikaninca hava bile zor geçiyor focusta başıma geldi. Motor zora gelip dayanmıyordur. Acilen filtreye bakın var mı? Bugün servise uğradım bu araçlarda filtre yokmuş.olsa idi zaten sormadan değişim yapıyorduk dediler.fordun bazı araçlarında var bazılarında yokmuş.neden böyle onlarda bilmiyor Yorum bağlantısı
Hamit inan 22 Nisan Paylaş 22 Nisan (düzenlendi) Benzin filtresini orjinali ile değiştirin. Sadece marka olarak değil bar değeri olarak orjinali. Ömer Sarıgül yazdı: Deponun içinde benzin filtresi çok saçma. Rutin bakım filtre değişiminde depo ele mi alınacak? Deponun etrafına iyice bakın benzin boruları üzerinde filtre olmalı filtre tikaninca hava bile zor geçiyor focusta başıma geldi. Motor zora gelip dayanmıyordur. Acilen filtreye bakın var mı? Cevap yazdıktan sonra gördüm sizin mesajı.Nokta atışı Alpay Köse yazdı: Bugün servise uğradım bu araçlarda filtre yokmuş.olsa idi zaten sormadan değişim yapıyorduk dediler.fordun bazı araçlarında var bazılarında yokmuş.neden böyle onlarda bilmiyor Bu gerçek ise o araci satın hatta hiç Ford almayalım artık ama var ise çıkanı servis müdürünün suratına atın 22 Nisan tarihinde Hamit inan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 23 Nisan Paylaş 23 Nisan Benzin filtresinin olmaması bana ilginç geldi. Mutlaka bir şekilde bir benzin filtresi vardır. Mann filtrenin sitesinde uzun ömürlü filtre / WK 614/46 kodlu hat içi filtre yazıyor. Bu ifadeyi uzun ömürlü bile olsa bir yakit filtresi var diye anlıyorum. Büyük ihtimalle bulamadığınız bu uzun ömürlü filtre tıkanmış. Yorum bağlantısı
Alpay Köse 23 Nisan Yazar Paylaş 23 Nisan Mustafa Erkan yazdı: Benzin filtresinin olmaması bana ilginç geldi. Mutlaka bir şekilde bir benzin filtresi vardır. Mann filtrenin sitesinde uzun ömürlü filtre / WK 614/46 kodlu hat içi filtre yazıyor. Bu ifadeyi uzun ömürlü bile olsa bir yakit filtresi var diye anlıyorum. Büyük ihtimalle bulamadığınız bu uzun ömürlü filtre tıkanmış. Daha önceki değişimde yapan ustaya sormuştum oda bayağı aradı bulamadı gerçi o özel Ford servisi değildi.imkanim olsa lifte kaldırıp kendim arayacağım Yorum bağlantısı
Recommended Posts