İçeriğe Yönlendir

20. Yıl Vesilesi İle Gebze Cumaköy Mesire Alanı Toplantısı (1 Eylül)


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Cem Işık
Emin Önal yazdı:

 

Planda bir değişiklik olmaz ise çocukları almaya gideceğim gibi görünüyor, katılamayabilirim :(

 

Yolluk sucuk ekmeğini alır devam edersin 🥳

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

Alinin i10 daki sorun akü boşalmasıydı.  
Araç güce ihtiyacı olduğu zaman şarjı kesiyordu. 
Uzun bir tırmanış olunca da tepeye çıkana kadar aküden harcamıştı. 
 

 

Bak yaaaa... Adam biliyoda unutmuyoda.. 

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Mehmet Ozyurek yazdı:

Alinin i10 daki sorun akü boşalmasıydı.  
Araç güce ihtiyacı olduğu zaman şarjı kesiyordu. 
Uzun bir tırmanış olunca da tepeye çıkana kadar aküden harcamıştı. 
 

Akü zaten bitik miydi acaba?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

Akü zaten bitik miydi acaba?


çıkarken bitmişti galiba

Yorum bağlantısı
Tamer Topaç
Sani Gerşon yazdı:

Sanırım bu toplantıya katılamayacağım, son dakika belli olacak :(

Dislayklanmışsın. 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:


çıkarken bitmişti galiba

Bu aracın yapısı mı yoksa, araçta arıza mı vardı?

  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Tamer Topaç yazdı:

Dislayklanmışsın. 

Bu aracın yapısı mı yoksa, araçta arıza mı vardı?


rampa çıkarken güç yetmezliğinden alternatör aküyü doldurmamıştı galiba. Yanlış da hatırlıyor olabilirim 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Servet Aydın yazdı:

Tasarım hatası işte. Belirli voltaj altında alternatör şarj yapabilmeli. 

Biz gibi forumlara imkan verilsin akıllara ziyan araç üretiriz

 

 

Tabi ki.. tepeye çıkınca yürüyemeyecek araba neye yarar.. Hayati bir işlemi yapmaması çok saçma.. Ölç voltajı.. 12 nin altına indiyse gücü kıs, aküyü de doldur.. 

C5 mükemmel yapıyordu bu işi.. Qashqai de aynı mantıkla çalışıyor.. akü yeterli seviyeye gelene kadr 14.5 voltu dayıyor. Akü iyi ise 13.2 veriyor.. 

 

 

Tamer Topaç yazdı:

 

Bu aracın yapısı mı yoksa, araçta arıza mı vardı?

 

Karakteri böyle.. 

 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Tabi ki.. tepeye çıkınca yürüyemeyecek araba neye yarar.. Hayati bir işlemi yapmaması çok saçma.. Ölç voltajı.. 12 nin altına indiyse gücü kıs, aküyü de doldur.. 

C5 mükemmel yapıyordu bu işi.. Qashqai de aynı mantıkla çalışıyor.. akü yeterli seviyeye gelene kadr 14.5 voltu dayıyor. Akü iyi ise 13.2 veriyor.. 

 

 

 

Ne kadar gücü var ki? Gücü kısınca gideyemecekse?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Ne kadar gücü var ki? Gücü kısınca gideyemecekse?


yavaş da olsa giderdi. Ama tepeye çıkıp, gezi dönüşü yalnızken, akü bitik demesi hayati olurdu. Araba şehir dışı ve dağlık yerler için tasarlanmamış. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tamer Topaç yazdı:

Dislayklanmışsın. 

Bu aracın yapısı mı yoksa, araçta arıza mı vardı?

 

Voltaj belli bir akımın altına düşünce Gaz pedalı sensör hatası veriyordu 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Ne kadar gücü var ki? Gücü kısınca gideyemecekse?

 

O zaman gitmeyecek..

Hyundai tucson şanzıman ısınınca ne diyor. Isındım, bekle soğumam gerek diyor.. :)

Bu da, aküm boşalıyor sağa çek bekle.. motoru stop etme desin :)

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ali Darbaz yazdı:

 

Voltaj belli bir akımın altına düşünce Gaz pedalı sensör hatası veriyordu 

 

Akü yolculuk öncesinde de bitmeye yakın mıydı?

Yorum bağlantısı
Cem Işık
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

En yakın rota 5 saat 50 dakika ücretli geçişle... :s

Tahiri engini falan da al hocam, güle oynaya gelirsiniz işte :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Cem Işık yazdı:

Tahiri engini falan da al hocam, güle oynaya gelirsiniz işte :)

Gelirler mi bilmem? :unsure2:

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Bizim Kıbrıscıkda Yayla evi olan hocaya ne oldu sesi soluğu çıkmıyor.  Passatlı Abiyi soruyom. 

Köksal Yılmaz yazdı:

 

Akü yolculuk öncesinde de bitmeye yakın mıydı?

 

Araba kriz anında full şarja yapıyor ama Ecu 12,2 veya 12,3 volta inince gaz pedalı sesnsör hatası veriyor. Arabayı stop edip tekrar marş basıp yaklaşık 30 km yol yapmak gerekiyorki arıza geçsin. Arızadan kasıt bu. Yoksa tabiki motor marş basmıyacak kadar akü yemiyor. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Ali Darbaz yazdı:

Bizim Kıbrıscıkda Yayla evi olan hocaya ne oldu sesi soluğu çıkmıyor.  Passatlı Abiyi soruyom. 

 

Araba kriz anında full şarja yapıyor ama Ecu 12,2 veya 12,3 volta inince gaz pedalı sesnsör hatası veriyor. Arabayı stop edip tekrar marş basıp yaklaşık 30 km yol yapmak gerekiyorki arıza geçsin. Arızadan kasıt bu. Yoksa tabiki motor marş basmıyacak kadar akü yemiyor. 

 

Bu mesaja kadar ben böyle sanıyordum.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

O zaman gitmeyecek..

Hyundai tucson şanzıman ısınınca ne diyor. Isındım, bekle soğumam gerek diyor.. :)

Bu da, aküm boşalıyor sağa çek bekle.. motoru stop etme desin :)

 

Hepi topu 500watt gücü karşılayamayan içten yanmalı motor yansın kül olsun

Ali Darbaz yazdı:

Bizim Kıbrıscıkda Yayla evi olan hocaya ne oldu sesi soluğu çıkmıyor.  Passatlı Abiyi soruyom. 

 

Araba kriz anında full şarja yapıyor ama Ecu 12,2 veya 12,3 volta inince gaz pedalı sesnsör hatası veriyor. Arabayı stop edip tekrar marş basıp yaklaşık 30 km yol yapmak gerekiyorki arıza geçsin. Arızadan kasıt bu. Yoksa tabiki motor marş basmıyacak kadar akü yemiyor. 

Pedal ve diğer sensörler 5Volt ile besleniyor. Araçta asli arıza pedal değildir o anda. Aküye paralel yüksek farat kondansatör konsa arıza kaybolacaktır. Alternatör'den gelen Dc parazit ecu da saçmalık yapıyor belli ki

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Servet Aydın yazdı:

Aküye paralel yüksek farat kondansatör konsa arıza kaybolacaktır. Alternatör'den gelen Dc parazit ecu da saçmalık yapıyor belli ki

Kondansatörün nasıl patladığını ben bile biliyorum.. patlarsa Ali korkar :)

 

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Tabi ki.. tepeye çıkınca yürüyemeyecek araba neye yarar.. Hayati bir işlemi yapmaması çok saçma.. Ölç voltajı.. 12 nin altına indiyse gücü kıs, aküyü de doldur.. 

C5 mükemmel yapıyordu bu işi.. Qashqai de aynı mantıkla çalışıyor.. akü yeterli seviyeye gelene kadr 14.5 voltu dayıyor. Akü iyi ise 13.2 veriyor.. 

 

 

 

Karakteri böyle.. 

 

bakbak ölçümlere bak, hayatımda ölçmedim, b,ner gazlarım marş yapmazsa değişirim, akü ile ne yaşıon lem

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

bakbak ölçümlere bak, hayatımda ölçmedim, b,ner gazlarım marş yapmazsa değişirim, akü ile ne yaşıon lem

 

Biz sıkı bir birliktelik yaşıyoruz.. Görmezsem duramam, illa o voltajı göreceğim.. 

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Biz sıkı bir birliktelik yaşıyoruz.. Görmezsem duramam, illa o voltajı göreceğim.. 

kaşkay mild hiybrit için obd aldın mı ? mazgallara da 3 ekran?

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Çağlar Bayur yazdı:

kaşkay mild hiybrit için obd aldın mı ? mazgallara da 3 ekran?

 

O kadar da demedim :P

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

O kadar da demedim :P

 

ben kipriti çaktım artık .. :bomb: düşün bi 3 ekrandan enerji akışiları, kapasitörlerin dolması frende yükselen kabaran şeyler

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Çağlar Bayur yazdı:

bakbak ölçümlere bak, hayatımda ölçmedim, b,ner gazlarım marş yapmazsa değişirim, akü ile ne yaşıon lem

Ya işi gücü övsün, arablarını övsün.

Bizimkiler şarj etmiyo emmi, buhar kazanıyla gidiyoruz biz.

  • Beğen 2
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...