Yusuf Karagöz 29 Ağustos 2024 Paylaş 29 Ağustos 2024 (düzenlendi) Merhaba abiler araçta 2. yaz mevsimini yaşıyorum ve bu sorun aldığımdan beri varki başka focuslarda da olduğunu duydum hatta üst kasada da var, ama bir çözüm yok yani internette konu ile ilgili bir çözüm varmı yokmu belirtmemişler Araç sıcak yaz güneşi altında 3 saat civarı ve üstü bir zamanda bekleyince ilk marşta çalışıyor 2 saniye sonra stop ediyor sonra ya uzun marş yapmak gerekiyor 4-5 saniye yada kısa kısa 3-4 marş yapınca 3 yada 4 marşta çalışıyor başka bir problem yok yada bugün güneş altında beklediğinde akşam çalıştırmaya çalıştığında yine sorun oluyor ama sabah güneş gelmeden çalıştırdığı da normal kısacık marşta alıyor normal çalışıyor araç çalıştıktan sonra tekleme , rölanti düşüklüğü , titreme vs hiç birşey yok , kışın ve bahar mevsimlerinde yarım marşta alıyor. Yaptığım araştırmalar neticesinde bu sorunun kanister valfinden kaynaklanabileceği yazılmış valf bozulup açık kaldığında manifolda benzin buharı dolmasından dolayı olduğundan bu sorunu yaşayan başka araçlar olmuş bende kanister valfini söktüm üfleyerek test ediyorlar kaçırıp kaçırmadığını denedim bir kaçakta yok , LPG den olsa kışın yada baharda da yapar diye düşündüm benzin pompası yada varsa geri dönüş valfi(göremedim ama) bunlar sorun olsa yine yaz kış dinlemez sanırım o yüzden o parçalardan hiç şüphelenmedim , sizin bu konularda bir fikriniz var mı , yada çözümü bilen 29 Ağustos 2024 tarihinde Yusuf Karagöz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Celal Aydın 29 Ağustos 2024 Paylaş 29 Ağustos 2024 Üflemekten ziyade elektronik olarak kontrol ediyorlar, siz ona bakmalısınız. Açık kalıyor ya da açılması gereken yerde kapalı kalabiliyor. Direkt değiştirip deneyin derim. Yorum bağlantısı
Yusuf Karagöz 29 Ağustos 2024 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2024 Celal Aydın yazdı: Üflemekten ziyade elektronik olarak kontrol ediyorlar, siz ona bakmalısınız. Açık kalıyor ya da açılması gereken yerde kapalı kalabiliyor. Direkt değiştirip deneyin derim. Açık kaldığında üflediğimde hava geçerse ürün bozuk derdim ya da araçta bir tuhaflık, benzin kokusu, depoda şişme vs. olsa ürün bozuk derdim ama bunlar yok. Bu kısımda bana kanister valfini sağlam olduğunu düşündürüyor ki zaten arıza ışığı yada dtc kodu da düşmüyor zaten piyasada 0 da yok mecbur çıkma almam lazım. Yorum bağlantısı
Emre Sunaner 16 Mart Paylaş 16 Mart Yusuf Karagöz yazdı: Açık kaldığında üflediğimde hava geçerse ürün bozuk derdim ya da araçta bir tuhaflık, benzin kokusu, depoda şişme vs. olsa ürün bozuk derdim ama bunlar yok. Bu kısımda bana kanister valfini sağlam olduğunu düşündürüyor ki zaten arıza ışığı yada dtc kodu da düşmüyor zaten piyasada 0 da yok mecbur çıkma almam lazım. Merhaba problemi çözebildiniz mi? Yorum bağlantısı
Yusuf Karagöz 6 Nisan Yazar Paylaş 6 Nisan (düzenlendi) Emre Sunaner yazdı: Merhaba problemi çözebildiniz mi? Yok üstünde durmadım aslen , kuvvetle muhtemel bana benzin geri dönüş valfi ile ilgili gibi geliyor araştırmalarım da da bu parçanın böyle durumlarda sıkıntı yaptığını söyleyenler var ve araştırmalarım neticesinde benzin şamandırasına entegre yani şamandıra değişimi gerekli havalar serin ve güneşsiz yaşadığım yerde şimdilik aracı da çok sık kullanan biri değilim bu yüzden bu şekilde kullanıyorum şu an , sizde demi aynı sorun var ? 6 Nisan tarihinde Yusuf Karagöz tarafından düzenlendi Yazım hatası Yorum bağlantısı
Emre Sunaner 22 Nisan Paylaş 22 Nisan Merhaba evet bende de aynı problemler var sabah gayet iyi 30 dk gez 3 dk bekle marş uzuyor kanister valfi ( benzin geri dönüş valfi) değiştirdim sonuç aynı enjektörlerden önce valf taktırdım aynı değişen olmadı arızayı çözen de yok sanırsam araştırmaya devam Yorum bağlantısı
Recommended Posts