Hasan Molla 23 Ekim 2024 Yazar Paylaş 23 Ekim 2024 (düzenlendi) Tekrar konuyu hareketlendirmiş gibi oldum ama, gelişmelerden de haberdar etmek istedim. 2022 üzerinde benzinli otomatik bir araç bakarken ,hatta; biraz da suv modellere yönelmişken , ani bir kararla 2017 model 100 bin km de BMW 1.18i aldık. Temiz kullanılmış , yıpranmamış bir araca denk gelmemiz de etkili oldu. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. 23 Ekim 2024 tarihinde Hasan Molla tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ekim 2024 Paylaş 23 Ekim 2024 ikinci el tesadüftür ben manuel diesel mondeo almak için girip, otomatik benzinli focusla çıkmıştım mesela 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Ceviz 27 Nisan Paylaş 27 Nisan bende şu sıralar 3. defa bir ford araç bakıyorum. konuyu hortlatayım bari bir milyon TL üzerinde bir fiyata 2015 model 1,5 TDCİ otomatik 44binde titanyum focus hacback almaya yakınken arkadaşlarım üzerine 80-90 bin tl koyup 30-40 binlerde 2021-2022 ford puma almayı tavsiye ediyorlar. siz ne tavsiye edersiniz? Yorum bağlantısı
Yunus Gökhan Ay 27 Nisan Paylaş 27 Nisan Mustafa Ceviz yazdı: bende şu sıralar 3. defa bir ford araç bakıyorum. konuyu hortlatayım bari bir milyon TL üzerinde bir fiyata 2015 model 1,5 TDCİ otomatik 44binde titanyum focus hacback almaya yakınken arkadaşlarım üzerine 80-90 bin tl koyup 30-40 binlerde 2021-2022 ford puma almayı tavsiye ediyorlar. siz ne tavsiye edersiniz? O fiyatlara mk4 focus bulanabilir gibi geliyor bana , baktınız mı hiç ? mk3 focus için fiyat yüksek geldi. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 27 Nisan Paylaş 27 Nisan Mustafa Ceviz yazdı: bende şu sıralar 3. defa bir ford araç bakıyorum. konuyu hortlatayım bari bir milyon TL üzerinde bir fiyata 2015 model 1,5 TDCİ otomatik 44binde titanyum focus hacback almaya yakınken arkadaşlarım üzerine 80-90 bin tl koyup 30-40 binlerde 2021-2022 ford puma almayı tavsiye ediyorlar. siz ne tavsiye edersiniz? Bayide Pumayı bir sürün , sonra karar verin. O fiyata daha üst segment bir araç alınabilir. misal; https://shbd.io/s/3CQVTDZL benzinli de olabilir. Az yakıyor zati. Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Nisan Paylaş 27 Nisan Mustafa Ceviz yazdı: bende şu sıralar 3. defa bir ford araç bakıyorum. konuyu hortlatayım bari bir milyon TL üzerinde bir fiyata 2015 model 1,5 TDCİ otomatik 44binde titanyum focus hacback almaya yakınken arkadaşlarım üzerine 80-90 bin tl koyup 30-40 binlerde 2021-2022 ford puma almayı tavsiye ediyorlar. siz ne tavsiye edersiniz? 2015 model 10 yaşında 3.5 kasa Focusa 1 milyon verilmez. Yeni model düşük kilometre derim. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Koray Demir yazdı: 2015 model 10 yaşında 3.5 kasa Focusa 1 milyon verilmez. Yeni model düşük kilometre derim. Ben 1 ay önce 2015 c Max a verdim valla 1 milyon. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 28 Nisan Paylaş 28 Nisan İnan Çınar yazdı: Ben 1 ay önce 2015 c Max a verdim valla 1 milyon. Gözümle görmeden inanmam, hani konusu Yorum bağlantısı
İnan Çınar 28 Nisan Paylaş 28 Nisan Köksal Yılmaz yazdı: Gözümle görmeden inanmam, hani konusu Çok heves ediyorum ama bir fırsat olmadı valla. foto çekmem lazım öncelikle. Bir Kayseri C maxı yakalamışım, kafayı yersin diyecem Bilal dayı gibi. Tr de tek iddialı olur da sınırlı sayıda desem yeri...😄 2 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Nisan Paylaş 28 Nisan İnan Çınar yazdı: Ben 1 ay önce 2015 c Max a verdim valla 1 milyon. Keyif olarak iyi de bu yaşta max fiyat fayda verimini tüketmiş oluyor. Düşüşe geçer haliyle. Yorum bağlantısı
Mustafa Ceviz Çarşamba 11:29 Paylaş Çarşamba 11:29 Mustafa Ceviz yazdı: bende şu sıralar 3. defa bir ford araç bakıyorum. konuyu hortlatayım bari bir milyon TL üzerinde bir fiyata 2015 model 1,5 TDCİ otomatik 44binde titanyum focus hacback almaya yakınken arkadaşlarım üzerine 80-90 bin tl koyup 30-40 binlerde 2021-2022 ford puma almayı tavsiye ediyorlar. siz ne tavsiye edersiniz? Araştırmalarım sonucu 29binde 2020 model otomatik 1.0 ford puma aldım. ford 2019 yılında gerçekleştirdiği 1.0 ecobost revizyonu ile birlikte tüm pumalar trigeri zincire dönüştürülmüş. Ancak, yağ pompası tahrikini yağ içinde çalışan kayıştan almaya devam ediyormuş.(öyle ki piyasada konuya yeteri kadar vakıf olmayan bazı servis danışmanları bile "pumaların trigeri yağlı kayıştır " şeklinde bilgiler vermeye devam etmiş/etmekte) Bugüne kadar tüm dünyada veya ülkemizde pumaların yağ pompasıyla alakalı kronik olarak adlandırılabilecek bir geri dönüş raporlanmamış. Ford bu yağ içinde çalışan kayışın bakım aralığını 10 yıl veya 160 bin km olarak belirtmekte. Bununla birlikte ford pumalarda Getrag üretimi 7DCT300 olarak adlandırılan ve BMW, Renault, Mercedes-Benz ve bazı Mini modellerinde kullanılan şanzıman kullanmakta. 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Çarşamba 20:36 Paylaş Çarşamba 20:36 (düzenlendi) Mustafa Ceviz yazdı: Araştırmalarım sonucu 29binde 2020 model otomatik 1.0 ford puma aldım. ford 2019 yılında gerçekleştirdiği 1.0 ecobost revizyonu ile birlikte tüm pumalar trigeri zincire dönüştürülmüş. Ancak, yağ pompası tahrikini yağ içinde çalışan kayıştan almaya devam ediyormuş.(öyle ki piyasada konuya yeteri kadar vakıf olmayan bazı servis danışmanları bile "pumaların trigeri yağlı kayıştır " şeklinde bilgiler vermeye devam etmiş/etmekte) Bugüne kadar tüm dünyada veya ülkemizde pumaların yağ pompasıyla alakalı kronik olarak adlandırılabilecek bir geri dönüş raporlanmamış. Ford bu yağ içinde çalışan kayışın bakım aralığını 10 yıl veya 160 bin km olarak belirtmekte. Bununla birlikte ford pumalarda Getrag üretimi 7DCT300 olarak adlandırılan ve BMW, Renault, Mercedes-Benz ve bazı Mini modellerinde kullanılan şanzıman kullanmakta. hayırlı olsun, şanzımada kafan rahat, yağını 60 bini geçmeden yada 3 senede bir değiştir keyfine bak, ben 40 bin/3 yıl hangisi önce dolarsa şeklinde değişiyorum, tam garanti mod, motorda zincire geçiş iyi olmuş, yağ pompa kayışlı olsada çokta riskli değil, hem hemen bişey olmuyor, olsada triger gibi zarar vermez, lamba yanar stop edersin olur biter. Çarşamba 20:37 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts