Ali Darbaz 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos (düzenlendi) Bahadır TÜFEKCİ yazdı: BMW minicooper larda bahsettiğimiğz PSA motorunu 2006 yılında kullanmaya başlamış. Motorun üretimi Ford ve PSA tarafından 1998 de gerçekleştirilmiş. Sizin bilgilerde eksiklikler var. Ben benzinli ilk ürün n14 motoruyla başlayan Prince motor ailesini kastediyorum. Dizel motorlar ailesinde bir bilgim yok. PDF dokümanı yukarda paylaştım. Orda 2008 başlangıç yılı olarak görünüyor. İlk iki motorun prototipler turbosuz 115 beygir , turbolu 145 beygir olarak lanse edilse de sonradan 120 ile 170 olarak güncellenecek. Bu motor 4 yıl üst üste yılın motoru ödülü alacak. 22 Ağustos tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Ben benzinli ilk ürün n14 motoruyla başlayan Prince motor ailesini kastediyorum. Dizel motorlar ailesinde bir bilgim yok. PDF dokümanı yukarda paylaştım. Orda 2008 başlangıç yılı olarak görünüyor. İlk iki motorun prototipler turbosuz 115 beygir , turbolu 145 beygir olarak lanse edilse de sonradan 120 ile 170 olarak güncellenecek. Bu motor 4 yıl üst üste yılın motoru ödülü alacak. Benzinlilerde de vardi. Peugeot 207gt nin 150 lik motoru BMW lerde de kullanildi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Mertol Kip yazdı: Benzinlilerde de vardi. Peugeot 207gt nin 150 lik motoru BMW lerde de kullanildi. Hocam n12b4 benim Citroen C3 de bulunan motoru ilk jenerasyonu. Ailenin en küçüğü. N12 n13. Ep6 ep3 Ep6DT böyle gider... Şimdi gitsen bir 1.6 motorlu henhangi bir PSA arabası almak istesem ep6 Gen3 ile alır. Benim arabada ep6 gen2 ailesi üyesi ep3c. Krankdan piston stroklu kısaltılmış modeli. Bu motorun tüm sülalesini kendi arabamdan dolayı araştırdım. Hepsi 114 kilo , turbo krank yazılım farkları ile 250 beygir crz bile kullanıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Hocam n12b4 benim Citroen C3 de bulunan motoru ilk jenerasyonu. Ailenin en küçüğü. N12 n13. Ep6 ep3 Ep6DT böyle gider... Bende seni ! 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Hocam n12b4 benim Citroen C3 de bulunan motoru ilk jenerasyonu. Ailenin en küçüğü. N12 n13. Ep6 ep3 Ep6DT böyle gider... Şimdi gitsen bir 1.6 motorlu henhangi bir PSA arabası almak istesem ep6 Gen3 ile alır. Benim arabada ep6 gen2 ailesi üyesi ep3c. Krankdan piston stroklu kısaltılmış modeli. Bu motorun tüm sülalesini kendi arabamdan dolayı araştırdım. Hepsi 114 kilo , turbo krank yazılım farkları ile 250 beygir crz bile kullanıyor. Aliii, bas gaza keyfine bak. bu kadar derine inme. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Jagermeiter bile yapmıyor bu kafayı. Selülozik tiner yapar mı acaba? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Dci mercedes kaputu altında iken reno dci ile alakasız idi. Enjektör farklı turbo farklı yazılım ve bağlantı hatları farklı. Aynı motor 10 yıl sonra reno kaputu altında çalışmaya başkadı 90bg olarak 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Ali Darbaz yazdı: turbo krank yazılım farkları ile motorda başka ne kaldı ki? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 22 Ağustos Paylaş 22 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: motorda başka ne kaldı ki? Karteri büyüttüler. Eskiden 4,2 litre idi şimdi 5 litre yağ alıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts