İçeriğe Yönlendir

Volkswagen ID. 4 / İlk Elektriklimiz 🧿


H.Cenk Bayrakçı

Recommended Posts

İlkay Başaran
Mehmet Yeter yazdı:

Bence spartalilar ile tarihte aralarında nasıl bir husumet gectiyce. Bir de altı üstü 300 kişi.

Bizim işyerinde 11 şoför var 9 u birbiriyle konuşmuyor 2 si dilsiz zaten onlar da öyle konuşmuyor. Acaip bir dinginlik ve sessizlik var

  • Mutlu 10
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Bizim işyerinde 11 şoför var 9 u birbiriyle konuşmuyor 2 si dilsiz zaten onlar da öyle konuşmuyor. Acaip bir dinginlik ve sessizlik var

9 seninle konuşuyorsa taş sebebi olabilir, konuşmasan iyi olur.

  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
H.Cenk Bayrakçı

İlk yıllık bakımı yaptırdım ID 4’e. 14733 km olmuştu. Km 15.000’e varmak üzereydi, önce 1 yıl doldu.
Fatura şöyle:

2800 tl Bakım
470,55 TL arka silecek lastiği
1866,04 TL Polen Filtresi
400 TL polen filtresi sökme takma
221,01 TL cam suyu (antifrizli)


5757,60 TL + KDV (1151,52) = 6909,12 TL

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Mehmet Göktürk yazdı:

İd4 gelmiyor akıllarında ne var vw nin bilgi var mı?

Yok hocam. Küçük bataryalı ID 7 gelebilir belki diyorlardı.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Kerim Bilge

Hocam biz de ikinci araç olarak düşünmeye başladık tüketim ve menzil ne durumda? Yaşadığım yer soğuk bir yer 250 km görür müyüz tek depo ile?

Yorum bağlantısı
Emin Önal
Mehmet Göktürk yazdı:

İd4 gelmiyor akıllarında ne var vw nin bilgi var mı?

 

H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Yok hocam. Küçük bataryalı ID 7 gelebilir belki diyorlardı.

 

Aynı platformda üretilip makyajla ID.Tiguan diye geleceğinin haberini okudum dün.

 

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Kerim Bilge yazdı:

Hocam biz de ikinci araç olarak düşünmeye başladık tüketim ve menzil ne durumda? Yaşadığım yer soğuk bir yer 250 km görür müyüz tek depo ile?

%100 şarj ile görülür, çok soğuk olursa 200 km olur.  Isparta'da çok soğuklarda (-8 C) 180 km yapıyorum. (%80'e kadar şarj ile %20'ye düştüğünde). Ama tabi daha da soğuklarda 150km olur bu rakam.

Emin Önal yazdı:

 

 

Aynı platformda üretilip makyajla ID.Tiguan diye geleceğinin haberini okudum dün.

 

Evet ama o haber 6 aydır var, dönüp dolaşıp yazıyorlar sosyal medyada. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Emin Önal
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

%100 şarj ile görülür, çok soğuk olursa 200 km olur.  Isparta'da çok soğuklarda (-8 C) 180 km yapıyorum. (%80'e kadar şarj ile %20'ye düştüğünde). Ama tabi daha da soğuklarda 150km olur bu rakam.

Evet ama o haber 6 aydır var, dönüp dolaşıp yazıyorlar sosyal medyada. 

 

Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda :D

Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile :)

 

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Emin Önal yazdı:

 

Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda :D

Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile :)

 

Kışın hepsi kötü, menzil yarıya iniyor. Yazın 380 km şehiriçi, 300 km karma. (benim kullanım tecrübem) Yoksa WLTP'ye göre 456km şehiriçi, 354 km karma.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Emin Önal yazdı:

 

Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda :D

Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile :)

 

volvö gelecek dertler bitecek 800 km 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
H.Cenk Bayrakçı

Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. 
IMG_2191.jpeg.644642a46541e36cb155f8ec4119a9b5.jpeg

Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı.

Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi.

Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW.

  

 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. 
IMG_2191.jpeg.644642a46541e36cb155f8ec4119a9b5.jpeg

Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı.

Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi.

Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW.

  

 

geri dönüşümü abarttı avrupalılar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. 
IMG_2191.jpeg.644642a46541e36cb155f8ec4119a9b5.jpeg

Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı.

Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi.

Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW.

  

 

hocam artık vw elekrikli araçların bakım periyodu 2 yılda bir sınırsız km olarak düzenledi en iyi iyileştirme bu şekilde

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı
Ali Gülmez yazdı:

hocam artık vw elekrikli araçların bakım periyodu 2 yılda bir sınırsız km olarak düzenledi en iyi iyileştirme bu şekilde

Ha evet yeni bülten yayınlamışlar. Artık bakım 2 yılda bir VW’de de…Ve dediğiniz gibi km sınırı kalkmış. 15.000’de bir değil yani.

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
H.Cenk Bayrakçı yazdı:

Ha evet yeni bülten yayınlamışlar. Artık bakım 2 yılda bir VW’de de…

Elektrikli bakimda candir 😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur
Mehmet Göktürk yazdı:

geri dönüşümü abarttı avrupalılar. 

Korelilerde geri kalmamış hocam.

Arka kapı fitilleri bu hale gelmiş tesadüfen fark ettim. Bir kapı kopmuş diğer kapı çok yıpranmış.

Ben bu zamana kadar böyle kapı fitili kopan araç görmedim. kapı kapatırken sürtüyor gibi duruyor.

 

image.png.6108ce947db8854bf3de181c70fb8bc2.png

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Emre Şimşek
×
×
  • Yeni Oluştur...