İlkay Başaran 9 Temmuz 2025 Paylaş 9 Temmuz 2025 Mehmet Yeter yazdı: Bence spartalilar ile tarihte aralarında nasıl bir husumet gectiyce. Bir de altı üstü 300 kişi. Bizim işyerinde 11 şoför var 9 u birbiriyle konuşmuyor 2 si dilsiz zaten onlar da öyle konuşmuyor. Acaip bir dinginlik ve sessizlik var 10 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 9 Temmuz 2025 Paylaş 9 Temmuz 2025 İlkay Başaran yazdı: Bizim işyerinde 11 şoför var 9 u birbiriyle konuşmuyor 2 si dilsiz zaten onlar da öyle konuşmuyor. Acaip bir dinginlik ve sessizlik var 9 seninle konuşuyorsa taş sebebi olabilir, konuşmasan iyi olur. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 1 Aralık 2025 Yazar Paylaş 1 Aralık 2025 İlk yıllık bakımı yaptırdım ID 4’e. 14733 km olmuştu. Km 15.000’e varmak üzereydi, önce 1 yıl doldu. Fatura şöyle: 2800 tl Bakım 470,55 TL arka silecek lastiği 1866,04 TL Polen Filtresi 400 TL polen filtresi sökme takma 221,01 TL cam suyu (antifrizli) 5757,60 TL + KDV (1151,52) = 6909,12 TL 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 1 Aralık 2025 Paylaş 1 Aralık 2025 İd4 gelmiyor akıllarında ne var vw nin bilgi var mı? 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 2 Aralık 2025 Yazar Paylaş 2 Aralık 2025 Mehmet Göktürk yazdı: İd4 gelmiyor akıllarında ne var vw nin bilgi var mı? Yok hocam. Küçük bataryalı ID 7 gelebilir belki diyorlardı. Yorum bağlantısı
Kerim Bilge 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Hocam biz de ikinci araç olarak düşünmeye başladık tüketim ve menzil ne durumda? Yaşadığım yer soğuk bir yer 250 km görür müyüz tek depo ile? Yorum bağlantısı
Emin Önal 25 Ocak Paylaş 25 Ocak Mehmet Göktürk yazdı: İd4 gelmiyor akıllarında ne var vw nin bilgi var mı? H.Cenk Bayrakçı yazdı: Yok hocam. Küçük bataryalı ID 7 gelebilir belki diyorlardı. Aynı platformda üretilip makyajla ID.Tiguan diye geleceğinin haberini okudum dün. Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 26 Ocak Yazar Paylaş 26 Ocak Kerim Bilge yazdı: Hocam biz de ikinci araç olarak düşünmeye başladık tüketim ve menzil ne durumda? Yaşadığım yer soğuk bir yer 250 km görür müyüz tek depo ile? %100 şarj ile görülür, çok soğuk olursa 200 km olur. Isparta'da çok soğuklarda (-8 C) 180 km yapıyorum. (%80'e kadar şarj ile %20'ye düştüğünde). Ama tabi daha da soğuklarda 150km olur bu rakam. Emin Önal yazdı: Aynı platformda üretilip makyajla ID.Tiguan diye geleceğinin haberini okudum dün. Evet ama o haber 6 aydır var, dönüp dolaşıp yazıyorlar sosyal medyada. 2 Yorum bağlantısı
Emin Önal 26 Ocak Paylaş 26 Ocak H.Cenk Bayrakçı yazdı: %100 şarj ile görülür, çok soğuk olursa 200 km olur. Isparta'da çok soğuklarda (-8 C) 180 km yapıyorum. (%80'e kadar şarj ile %20'ye düştüğünde). Ama tabi daha da soğuklarda 150km olur bu rakam. Evet ama o haber 6 aydır var, dönüp dolaşıp yazıyorlar sosyal medyada. Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 26 Ocak Yazar Paylaş 26 Ocak Emin Önal yazdı: Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile Kışın hepsi kötü, menzil yarıya iniyor. Yazın 380 km şehiriçi, 300 km karma. (benim kullanım tecrübem) Yoksa WLTP'ye göre 456km şehiriçi, 354 km karma.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ocak Paylaş 26 Ocak Emin Önal yazdı: Menzil yerlerdeymiş ya hocam bunda Emminin minnak corsa bile o kadar, hatta belki fazlasını gider 50 kw pil ile volvö gelecek dertler bitecek 800 km 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW. 8 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 saat önce Paylaş 19 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW. geri dönüşümü abarttı avrupalılar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 18 saat önce Paylaş 18 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Aracı cuma günü servise vermiştim. Arka kelebek camların fitilleri çatlamıştı. Yenisi ile değişti. Levha okuma ile ilgili yazılım geldi, artık meşhur ünlem işareti kalktı. Levha okuma başladı. Camlar, belli mesafeden sonra camı kapatmak isterken önünde bir engel varmış gibi geri iniyordu. Kararsızlık giderildi yazılımla düzeldi. Kapı kilitleri elektrikli motorla açılıyordu önce, sonra mekanik olarak açıyorduk ama bazen tutukluk yapıyordu, beni çok rahatsız etmiyordu ama, problem giderildi. Velhasılı kelam iyi oldu. Yaz gelince menzil %80 'den % 20'ye kadar 260 - 280 km, % 100'den % 20'ye 350-380 km'ye çıktı. Batarya 52 kW. hocam artık vw elekrikli araçların bakım periyodu 2 yılda bir sınırsız km olarak düzenledi en iyi iyileştirme bu şekilde 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Ali Gülmez yazdı: hocam artık vw elekrikli araçların bakım periyodu 2 yılda bir sınırsız km olarak düzenledi en iyi iyileştirme bu şekilde Ha evet yeni bülten yayınlamışlar. Artık bakım 2 yılda bir VW’de de…Ve dediğiniz gibi km sınırı kalkmış. 15.000’de bir değil yani. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 16 saat önce Paylaş 16 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Ha evet yeni bülten yayınlamışlar. Artık bakım 2 yılda bir VW’de de… Elektrikli bakimda candir 😁 1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: geri dönüşümü abarttı avrupalılar. Korelilerde geri kalmamış hocam. Arka kapı fitilleri bu hale gelmiş tesadüfen fark ettim. Bir kapı kopmuş diğer kapı çok yıpranmış. Ben bu zamana kadar böyle kapı fitili kopan araç görmedim. kapı kapatırken sürtüyor gibi duruyor. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 3 saat önce Paylaş 3 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Elektrikli bakimda candir 😁 hiç te değil geçen hafta zoe 60 bin bakımına girdi periyod yıl veya 20 bin km tutan rakam 32 bin tl neymiş normal 12v akü değişecekmiş değişmezse ve ana batarya da sorun olursa garanti dışı kalırmış kim kimi öpebilirse tesla nın gözünü seveyim 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Fatih Keskin yazdı: hiç te değil geçen hafta zoe 60 bin bakımına girdi periyod yıl veya 20 bin km tutan rakam 32 bin tl neymiş normal 12v akü değişecekmiş değişmezse ve ana batarya da sorun olursa garanti dışı kalırmış kim kimi öpebilirse tesla nın gözünü seveyim Ben zoeyi varligini bile unutmusum elden cikarman lazimdi abi simdiye kadar 😁 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Sinan Akgöl yazdı: Ben zoeyi varligini bile unutmusum elden cikarman lazimdi abi simdiye kadar 😁 Şirket aracı galiba... Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce H.Cenk Bayrakçı yazdı: Şirket aracı galiba... O zaman uzulmesin baskanim pil degisimine 🙂 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 50 dakika önce Paylaş 50 dakika önce Sinan Akgöl yazdı: O zaman uzulmesin baskanim pil degisimine 🙂 bu tip nedenlerle ama markette domatesin fiyatı 100 lirayı geçiyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts