Tansu Kalafatoğlu 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz grok tesla yazılımına gömülecek. arabalarınız ters ters konuşursa vurup kırmayın 1 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: grok tesla yazılımına gömülecek. arabalarınız ters ters konuşursa vurup kırmayın Mezardaki atalarımıza bile rahat vermez artık 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz İlkay Başaran yazdı: Mezardaki atalarımıza bile rahat vermez artık Yapacağın parkın … derse sıkıntı 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz (düzenlendi) Mehmet Yeter yazdı: Skecini yapmışlar. muahha, geleceğin araçları, tam kontrol o yüzden diyorumya gelecekte kimse kişisel araç almayacak (sebeblerden biri sadece).... 11 Temmuz tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Temmuz Paylaş 11 Temmuz Tansu Kalafatoğlu yazdı: grok tesla yazılımına gömülecek. arabalarınız ters ters konuşursa vurup kırmayın bizde yasak o Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Cuma 18:10 Paylaş Cuma 18:10 X’de düşük hızda duramayan ve öndekine vuran tesla gönderisinin altında aynısını ben de yaşadım diyen ve kaza yapan tesla sahipleri az sayıda değil. Yakın takip etmeyin. Yazılımda sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Rejenerasyon fren gücü ile hidrolik arasındaki alışverişte sıkıntı var gibi. 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 21:54 Paylaş Cuma 21:54 Tansu Kalafatoğlu yazdı: X’de düşük hızda duramayan ve öndekine vuran tesla gönderisinin altında aynısını ben de yaşadım diyen ve kaza yapan tesla sahipleri az sayıda değil. Yakın takip etmeyin. Yazılımda sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Rejenerasyon fren gücü ile hidrolik arasındaki alışverişte sıkıntı var gibi. Yazilimla alakasi yok. Daha once agir araba kullanmayan herkesin yasayabilecegi bir sorun o. E tabi biraz arabasina fazla guvenmeninde sonucu tabi... Bu araba denan aletin 4 tane lastik uzerinde gittigini unutan cok insan var. 2 tonluk arabayi durdurmak oyle kolay degil. Hele ki erimis asfalt uzerinde... 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Dün saat 07:41 Paylaş Dün saat 07:41 Araçlar da güçlü olduğu için hızlı olduğunu fark edemiyordur tecrübesiz ise. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 07:49 Paylaş Dün saat 07:49 Mertol Kip yazdı: Yazilimla alakasi yok. Daha once agir araba kullanmayan herkesin yasayabilecegi bir sorun o. E tabi biraz arabasina fazla guvenmeninde sonucu tabi... Bu araba denan aletin 4 tane lastik uzerinde gittigini unutan cok insan var. 2 tonluk arabayi durdurmak oyle kolay degil. Hele ki erimis asfalt uzerinde... 2 ton olsun. Mercedes s350 de 2 ton. Mercedes ile böyle kaza yapan duymadık. Durmuyor şikayeti de olmadı. konu ağırlık veya tecrübesizlik değil. Ya tesla frenleri yetersiz koydu ya da yazılımda hata var. bahsedilen hızlar 20-30km hızlar. Bu hızda giderken rejenerasyon istenilen yavaşlama ivmesini vermeyebilir. Çünkü çok yavaş. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 08:21 Paylaş Dün saat 08:21 Teslada çarpışma önleme düzgün çalışmıyor.. Bu net. Kullanıcılar dikkatli olun.. Yayayı belki görür ama duran arabayı görmüyor. Birden fazla arkadan çarpan tesla müşterim var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 08:59 Paylaş Dün saat 08:59 Mehmet Ozyurek yazdı: Teslada çarpışma önleme düzgün çalışmıyor.. Bu net. Kullanıcılar dikkatli olun.. Yayayı belki görür ama duran arabayı görmüyor. Birden fazla arkadan çarpan tesla müşterim var. yani mındar mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 09:33 Paylaş Dün saat 09:33 Tansu Kalafatoğlu yazdı: yani mındar mı? Mındar diyemem, beklentiyi düşük tutmak lazım. Corolla Cross gibi kullanırsa sorun yok, Qashqai gibi kullanmasın. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 09:40 Paylaş Dün saat 09:40 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Mercedes ile böyle kaza yapan duymadık. paslananı da duymazsın.. bu paslanmadığı anlamına gelmez ama 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 09:52 Paylaş Dün saat 09:52 Çağlar Bayur yazdı: paslananı da duymazsın.. bu paslanmadığı anlamına gelmez ama Youtube’de dolu. Artık normal karşılıyoruz mercedeslerin paslanmasını Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 10:10 Paylaş Dün saat 10:10 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Youtube’de dolu. Artık normal karşılıyoruz mercedeslerin paslanmasını ilerleme olması sevindirici 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 16:10 Paylaş Dün saat 16:10 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 2 ton olsun. Mercedes s350 de 2 ton. Mercedes ile böyle kaza yapan duymadık. Durmuyor şikayeti de olmadı. konu ağırlık veya tecrübesizlik değil. Ya tesla frenleri yetersiz koydu ya da yazılımda hata var. bahsedilen hızlar 20-30km hızlar. Bu hızda giderken rejenerasyon istenilen yavaşlama ivmesini vermeyebilir. Çünkü çok yavaş. Genc olunca susurluk kazasi falan bilmez s klasseyi kahraman ilan edersin tabi. Umarim agirligin etkisini kolay yoldan ogrenirsin Regen durma noktasina kadar calismazki. Benim arabada 8 km/h a dusunce birakiyor mesela. Bi zahmet frene basiversin o kadarcik. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu Dün saat 16:54 Paylaş Dün saat 16:54 Mertol Kip yazdı: Genc olunca susurluk kazasi falan bilmez s klasseyi kahraman ilan edersin tabi. Umarim agirligin etkisini kolay yoldan ogrenirsin Regen durma noktasina kadar calismazki. Benim arabada 8 km/h a dusunce birakiyor mesela. Bi zahmet frene basiversin o kadarcik. Abi normal değil işte. Biz E2200 ile arkası yüklü köyde neler taşıdık. Ağır araba nedir biliriz Elektriklilerde hidroliği yine elektrik pompası ayarlıyor. Pedal sertliğini de aynı sistemde aktüatör ayarlıyor. Aynı zamanda rejenerasyon ile bu sistem entegre çalışıyor. Benim araba da aynı. Ve toyota’da ilk zamanlarda frenle ilgili şikayetler aldı. Geri çağırmalar yaptı. Şimdi mükemmel çalışıyor. ama bu markalar daha yeni yeni tasarlıyorlar bu sistemi. Hatalar normal. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 21 saat önce Paylaş 21 saat önce Bence rejen’e çok güveniyorlar, fren kullanma refleksi zayıflıyor. Eğer çok tecrübeli değilse sürücü. Bu kazalarda da fren pedalına geç basılmış olabilir bence. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Tansu Kalafatoğlu yazdı: Abi normal değil işte. Biz E2200 ile arkası yüklü köyde neler taşıdık. Ağır araba nedir biliriz Elektriklilerde hidroliği yine elektrik pompası ayarlıyor. Pedal sertliğini de aynı sistemde aktüatör ayarlıyor. Aynı zamanda rejenerasyon ile bu sistem entegre çalışıyor. Benim araba da aynı. Ve toyota’da ilk zamanlarda frenle ilgili şikayetler aldı. Geri çağırmalar yaptı. Şimdi mükemmel çalışıyor. ama bu markalar daha yeni yeni tasarlıyorlar bu sistemi. Hatalar normal. Ahsjdjfjd len mazda panelvan ile taşıdığın malzemeyi bir tuttun ya, pes. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Mertol Kip yazdı: Regen durma noktasina kadar calismazki. Benim arabada 8 km/h a dusunce birakiyor mesela. Bi zahmet frene basiversin o kadarcik. Evet 308 de aynı, ilk başta noluyor ya diyorsun alışınca problem olmuyor, eğer o sırada ayak fren pedalında değilse geç kalınabilir. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 2 dakika önce Paylaş 2 dakika önce Bugün Trakya tarafında dağ tepe yokuş yollarda bayağı tempolu kullandım. Bu tür sürüşlerde rejen’in ne zaman yetip ne zaman yetmeyeceğinin refleks olarak oturması lazım. O da hıza, eğime vs. göre değişiyor. Bu olmadan akıcı ve tempolu sürüş zor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts