Tansu Kalafatoğlu Dün saat 11:41 Paylaş Dün saat 11:41 Çağlar Bayur yazdı: genelde garanti bitince şikayetler de azalaır, müşteriler çok şımardı müşteriden gelen şikayet dinlenir. cevap olarak "sınırlar içerisinde" denir. ama sonradan ufaktan geri bildirimlere bakılır müşteriye çaktırmadan Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek Dün saat 20:39 Paylaş Dün saat 20:39 Nee Toyotaların freni de mi kötüymüş. 🙈 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Nee Toyotaların freni de mi kötüymüş. 🙈 bağırıyormuş 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Nee Toyotaların freni de mi kötüymüş. 🙈 basa bas gitsen 100 bilemdin 110 a çıkar, frene ne oara harcayacaklar zaten, ayağını yere koysan yavaşlar zaten yavaş bir tasarım 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Çağlar Bayur yazdı: basa bas gitsen 100 bilemdin 110 a çıkar, frene ne oara harcayacaklar zaten, ayağını yere koysan yavaşlar zaten yavaş bir tasarım Haklısın gereksiz bir kaygı imiş.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts