Sani Gerşon Cumartesi 20:26 Paylaş Cumartesi 20:26 Koray Demir yazdı: Noluyor bu motora ki o zaman? Tasarımı mı hatalı? Evet, Fiat yağ eksiltme için normal diyor. Tabi bu kendi normali. Başka hiç bir markada yok bu olay sonuçta. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Ali Darbaz yazdı: Bu şekilde kullanımda da çok fazla karbon birikim olmaz mı karbon nerede birikir bir motorda? Ali Darbaz yazdı: Ben yağ kurumundan bahsediyorum. Araba yağ yaktığı için yağ içindeki çözünen katkılar vaporizasyon ile çökelti yapıp yağ kanallarına tıkıyor devirli kullanmazsan motoru bu çökeltileri yağ filtresi nde toplaman zorlaşır sektöre katkın olur yeni teoriler ile Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 saat önce Paylaş 11 saat önce Çağlar Bayur yazdı: karbon nerede birikir bir motorda? sektöre katkın olur yeni teoriler ile Bu resimde aşırı abartılı hali var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 10 saat önce Paylaş 10 saat önce Sani Gerşon yazdı: Evet, Fiat yağ eksiltme için normal diyor. Tabi bu kendi normali. Başka hiç bir markada yok bu olay sonuçta. su eksiltene ford ve reno da normal diyor. Kitapçığa yazınca her şey normal oluyor valla Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 10 saat önce Paylaş 10 saat önce (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: su eksiltene ford ve reno da normal diyor. Kitapçığa yazınca her şey normal oluyor valla En azından bir sensör filan bişi koyarlar ama. Su eksildi su, yağ eksildi yağ koy desin. Citroene koymuş adam, her kontak açtığımda oil level OK yazıyor. 10 saat önce tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ali Darbaz yazdı: Bu resimde aşırı abartılı hali var. sıradışı 100bin de bir olabilecek fotoya bakıp bunu kurum mu sanacağız? burası yutub değil Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 dakika önce Paylaş 1 dakika önce PSA arabalarındaki yağ sensörü Bu hem yağ seviyesi hemde yağ sıcaklığını ölçer. Şöyle bir sıkıntı var. Yağ sıcaklığını karterde ölçer. Üst kapakda yağ çok daha sıcak olabilir. İşbu sebeble çokta güvenmemek lazım. Yağ karterinde yağ ısısı 120 derece çıkarsa egzantrikleri yağlayan yağında 120 derecelerde olması pek olası değil. Bahse varım +20 derece daha sıcaktır. Dv5 motorların operasyonel çalışma sıcaklığı 110 derece , üst kapak egzantrik zinciri olduğu kesin nasıl bir cehennemi yaşıyor bilemeyiz. Belkide egzantrik zincir koparmasında yağ sıcaklığının etkisinde vardır kimbilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts