Sani Gerşon 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Koray Demir yazdı: Noluyor bu motora ki o zaman? Tasarımı mı hatalı? Evet, Fiat yağ eksiltme için normal diyor. Tabi bu kendi normali. Başka hiç bir markada yok bu olay sonuçta. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos Paylaş 17 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Bu şekilde kullanımda da çok fazla karbon birikim olmaz mı karbon nerede birikir bir motorda? Ali Darbaz yazdı: Ben yağ kurumundan bahsediyorum. Araba yağ yaktığı için yağ içindeki çözünen katkılar vaporizasyon ile çökelti yapıp yağ kanallarına tıkıyor devirli kullanmazsan motoru bu çökeltileri yağ filtresi nde toplaman zorlaşır sektöre katkın olur yeni teoriler ile Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Ağustos Paylaş 17 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: karbon nerede birikir bir motorda? sektöre katkın olur yeni teoriler ile Bu resimde aşırı abartılı hali var. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Ağustos Paylaş 17 Ağustos Sani Gerşon yazdı: Evet, Fiat yağ eksiltme için normal diyor. Tabi bu kendi normali. Başka hiç bir markada yok bu olay sonuçta. su eksiltene ford ve reno da normal diyor. Kitapçığa yazınca her şey normal oluyor valla Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Ağustos Paylaş 17 Ağustos (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: su eksiltene ford ve reno da normal diyor. Kitapçığa yazınca her şey normal oluyor valla En azından bir sensör filan bişi koyarlar ama. Su eksildi su, yağ eksildi yağ koy desin. Citroene koymuş adam, her kontak açtığımda oil level OK yazıyor. 17 Ağustos tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos Paylaş 17 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Bu resimde aşırı abartılı hali var. sıradışı 100bin de bir olabilecek fotoya bakıp bunu kurum mu sanacağız? burası yutub değil Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos PSA arabalarındaki yağ sensörü Bu hem yağ seviyesi hemde yağ sıcaklığını ölçer. Şöyle bir sıkıntı var. Yağ sıcaklığını karterde ölçer. Üst kapakda yağ çok daha sıcak olabilir. İşbu sebeble çokta güvenmemek lazım. Yağ karterinde yağ ısısı 120 derece çıkarsa egzantrikleri yağlayan yağında 120 derecelerde olması pek olası değil. Bahse varım +20 derece daha sıcaktır. Dv5 motorların operasyonel çalışma sıcaklığı 110 derece , üst kapak egzantrik zinciri olduğu kesin nasıl bir cehennemi yaşıyor bilemeyiz. Belkide egzantrik zincir koparmasında yağ sıcaklığının etkisinde vardır kimbilir. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Ali Darbaz yazdı: Bu resimde aşırı abartılı hali var. Kim çizmiş bu resmi? Fotoğraf gibi yapmış valla helal.. 2 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 18 Ağustos Yazar Paylaş 18 Ağustos (düzenlendi) Darbaz bey konuyu psadan kurumdan tuttu nereden çıkaracak acaba 18 Ağustos tarihinde Oğuzkan Işık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Oğuzkan Işık yazdı: Darbaz bey konuyu psadan kurumdan tuttu nereden çıkaracak acaba neden sadece ben…. Konunun gidişine göre cevap üretiyoz. Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 18 Ağustos Yazar Paylaş 18 Ağustos Ali Darbaz yazdı: neden sadece ben…. Konunun gidişine göre cevap üretiyoz. Seni yakın gördüm abi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Ağustos Paylaş 18 Ağustos Oğuzkan Işık yazdı: Seni yakın gördüm abi Saol içinde ves verse yapmama engel olsun. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 17 saat önce Yazar Paylaş 17 saat önce Frenlerden son zamanlarsa pek memnun değildim. Opar marka balata aldım. Bugün değiştirdim. Dibine dayanmış neredeyse. Teker başına erime eşit. Yalnız sağ tekerdeki balatalar sol tekere göre fazla aşınmış. 4 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 saat önce Paylaş 16 saat önce Dyson çekseydin daha sağlam olurdu Ben tükenmez kalemden sen Dyson dan çektin 3 Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 16 saat önce Yazar Paylaş 16 saat önce Ali Darbaz yazdı: Ekran istiyonmu hala.. Evet abi. Cenazenizden dolayı yazmamıştım. Metin Akbal yazdı: Dyson çekseydin daha sağlam olurdu Ben tükenmez kalemden sen Dyson dan çektin Dyson defterini kapattım. Hepsi pejoda gitti 1 Yorum bağlantısı
Onur Demir 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Oğuzkan Işık yazdı: Frenlerden son zamanlarsa pek memnun değildim. Opar marka balata aldım. Bugün değiştirdim. Dibine dayanmış neredeyse. Teker başına erime eşit. Yalnız sağ tekerdeki balatalar sol tekere göre fazla aşınmış. Cross wagon vardı son 70bin km dir kullanıyordum. frenleri bir türlü düzeltemedikleri için aracı Megane ile değiştirdim. Frene basınca titreşim yapıyordu. diskler değişiyor kısa süre sonra yine titreşim başlıyordu. Yetkili servisin taktığı diskler sanırım sorunluydu her seferinde. acaba fazla mı ısınıyor bilemiyorum. Sizde var mı bu sorun? Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Onur Demir yazdı: Cross wagon vardı son 70bin km dir kullanıyordum. frenleri bir türlü düzeltemedikleri için aracı Megane ile değiştirdim. Frene basınca titreşim yapıyordu. diskler değişiyor kısa süre sonra yine titreşim başlıyordu. Yetkili servisin taktığı diskler sanırım sorunluydu her seferinde. acaba fazla mı ısınıyor bilemiyorum. Sizde var mı bu sorun? Benden önce servis bakımlıydı araba. Balata da diskte orjinaliydi. Bende herhangi bir titreme sorunu yok çok şükür. Şirkette 5 farklı egea kullanıyordum. 1.3 1.4 1.6 hiç birinde frenle alakalı bir sorun yaşamadım. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Ümit Türk yazdı: Ve ona rağmen bizim milletimiz gidip alıyor. Bütçe ne olacak? Ekmek köfte ilişkisi. Sende bindin bende bindim Koray Demir yazdı: Segment lideri ve maliyette rakipsiz. Türkiye’nin en çok satan otomobillerinden biri. Kim takar sensörü. Tam manasıyla efsane. Bayon stonik otomatik olabilir mi acaba? Oğuzkan Işık yazdı: İlk bakımda bende parçacının yanlış yönlendirmesi ile 5 30 koymuştum 7 binde yarım litre yağ yaktı sadece. Bu nasıl bir yaklaşım abi ? Biz salak mıyız yani senin gözünde ? 4 litrelik yağ bidonu alıyorum diğer bakıma kadar içinde kalan yarım litre yağ bana yetiyor. Kaldı ki zamanında çok beğenilen tutulan vectra b ler hala kullanılmakta olan b7 b8 passatlar dahil bakımdan bakıma yağ eksiltiyor. Bunlar olabilen şeyler. Dsgden başı yanan çok insan var onlar içinde mi bu millet hala gidip alıyor diyorsun ? Dikkat et, 5 30'u çok hızlı eksiltebiliyor. Motor sesi kabalaşıyor yağ azalınca. Metalik sesler artıyor. Seste değişme, artış fark ediyorsan hemen yağ kontrolü. Koray Demir yazdı: Fiatın yıllardır kullandığı 1.4 atmosferik motor. Yağ soğutucu yok. Eskiden Puntolarda kullanılan 1.4 Fire 77 HP’ler vardı muhtemelen aynı alt yapıya biraz modifikasyon yapıldı. Lpgye tam uyumlu. Hala sıfır olarak alınabilir düzeyde. 15 yaşında Audi’ye tercih edilebilir mi orası tartışılır. Pratik çözüm: Çalışmadı. Yine eksiltti. Sanırım hep eksiltecek. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Yağ eksilten arkadaş sürekli yüksek devirde kullanmış olabilir mi Biz şirkette kullanıyoruz, her türlü eksiltiyor. Takip etmek gerekiyor. Bir ara takip etmedik, motorda yağ kalmamıştı. Tansu Kalafatoğlu yazdı: su eksiltene ford ve reno da normal diyor. Kitapçığa yazınca her şey normal oluyor valla Su eksilten ford ecoboost motor mu? Yorum bağlantısı
Ümit Türk 59 dakika önce Paylaş 59 dakika önce (düzenlendi) Moderatör arkadaşlar konudaki yorumlarımı siler misiniz. Sİlinip silinmediğine dair bilgilendirme rica ederim. 58 dakika önce tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzkan Işık 25 dakika önce Yazar Paylaş 25 dakika önce Murat Sahın yazdı: Dikkat et, 5 30'u çok hızlı eksiltebiliyor. Motor sesi kabalaşıyor yağ azalınca. Metalik sesler artıyor. Seste değişme, artış fark ediyorsan hemen yağ kontrolü Son bakımdan sonra yaklaşık 4 bin km oldu. 5 40 petronas koymuştum. Henüz eksiltme olmadı abi. Sakin kullanımın da etkisi vardır muhakkak. Bu hafta safa ustaya gideceğim. Tüpü taktıralı 10bin olmuş. Parasının çoğunu çıkarttık sanırım 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts