Ü.Emre Kartal 4 Şubat Paylaş 4 Şubat 1.2 puretech için kayış konusu haricinde olumsuzluk duymadım. Kayış için de şunu söyleyeyim, senede 10k-15k binen standart kullanıcı 4-5 seneden önce kayışı değiştirmez. Standart bir araçta da 5 seneden sonra zaten triger kayışsa değişmekte yarar var. 9 yıl hiç değişmeyen var evet, ama motor için önemini düşününce 5-6 sene bence makul. Kayış parçalanmadan değişirse karter vs sökülmez. Maliyet daha düşer ve kafa rahat olur. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Şubat Paylaş 4 Şubat (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: 1.2 puretech için kayış konusu haricinde olumsuzluk duymadım. Kayış için de şunu söyleyeyim, senede 10k-15k binen standart kullanıcı 4-5 seneden önce kayışı değiştirmez. Standart bir araçta da 5 seneden sonra zaten triger kayışsa değişmekte yarar var. 9 yıl hiç değişmeyen var evet, ama motor için önemini düşününce 5-6 sene bence makul. Kayış parçalanmadan değişirse karter vs sökülmez. Maliyet daha düşer ve kafa rahat olur. kullanmasanda kayış ve yağ bozulur, değişmen gerekir, V kayış olsa dert değil, anında anlarsın zarar vermez, ama trigerde riske girilmez doğal olarak, devirdaim ve termostad meselesinde ise tüm araçlarda değişim süresi vardır, ferro dahil, ama gittiği yere kadar kullanırsın, 200-300 binde gidebilir, şak diye cortlayabilirde, hiç belli olmaz... 4 Şubat tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: kullanmasanda kayış ve yağ bozulur, değişmen gerekir, V kayış olsa dert değil, anında anlarsın zarar vermez, ama trigerde riske girilmez doğal olarak, devirdam ve termostad meselesinde ise tüm araçlarda değişim süresi vardır, ferro dahil, ama gittiği yere kadar kullanırsın, 200-300 binde gidebilir, şak diye cortlayabilirde, hiç belli olmaz... 1-2 senede bozulan yok gibi bir şey. Zaten kontrolünü yapmakta zor değil, yağ kapağından ölçülebiliyor. Çok uç noktaları çıkarırsak 4-5 sene yeterli zaten Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Ü.Emre Kartal yazdı: 1-2 senede bozulan yok gibi bir şey. Zaten kontrolünü yapmakta zor değil, yağ kapağından ölçülebiliyor. Çok uç noktaları çıkarırsak 4-5 sene yeterli zaten orası öyle tabi, 1-2 senede bozulsa zaten ohoo yandık, kayışsız motor alırız bizde, pillimi alsak acep 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Ali Cihangiroğlu yazdı: orası öyle tabi, 1-2 senede bozulsa zaten ohoo yandık, kayışsız motor alırız bizde, pillimi alsak acep Kullanım da önemli değil mi Ali abi, Onno Usta motor ömrü yapılan devir sayına bağlı derdi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Şubat Paylaş 4 Şubat Evren Erakçora yazdı: Kullanım da önemli değil mi Ali abi, Onno Usta motor ömrü yapılan devir sayına bağlı derdi. elbette, oda var, hep sert kullanıp yüksek hız yüksek devride kullanırsan tüm parçaların ömründe yemiş olursun, yüksek dayanım ve uzun ömürün anahtarı, sakin nazik kullanım ve güzel bakımdır zaten. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Poyraz Pazartesi 08:54 Yazar Paylaş Pazartesi 08:54 Tekrar merhabalar. yaklaşık 3 ay önce 2024 model otomatik puma aldım, şu ana kadar sorunsuz şekilde kullanıyorum, sürüşü oldukça keyifli. Araç çok seri ve bu durum beni çok şaşırttı. Hızlanma konusundaki beklentim bu kadar yüksek değildi. Olumsuz bir durum olursa paylaşacağım. 1 Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA Cuma 14:26 Paylaş Cuma 14:26 (düzenlendi) Alıntı . merhaba, Ecobosst olayı 2021 ve üzeri için çözüldü diyorlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? Ali Cihangiroğlu yazdı: elbette, oda var, hep sert kullanıp yüksek hız yüksek devride kullanırsan tüm parçaların ömründe yemiş olursun, yüksek dayanım ve uzun ömürün anahtarı, sakin nazik kullanım ve güzel bakımdır zaten. merhaba, Ecoboost olayı 2021 ve üzeri için çözüldü diyorlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? Cuma 14:27 tarihinde Özgür ÇETİNKAYA tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Cuma 14:39 Paylaş Cuma 14:39 Özgür ÇETİNKAYA yazdı: merhaba, Ecobosst olayı 2021 ve üzeri için çözüldü diyorlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? merhaba, Ecoboost olayı 2021 ve üzeri için çözüldü diyorlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mıdır? Evet zincirli trigere geçildi, yağ pompası kayışlı, onla ilgili şimdilik sorun okumadım, 150 bin km civarı idare etmesi lazım. Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA Cuma 15:17 Paylaş Cuma 15:17 Evren Erakçora yazdı: Evet zincirli trigere geçildi, yağ pompası kayışlı, onla ilgili şimdilik sorun okumadım, 150 bin km civarı idare etmesi lazım. Hocam otomatik beni çok korkutuyor. Bakıyorum 70 80 bin masraf nerde ne zaman olacağıda belli değil. Bu konuda bir fikriniz var mı? Manuel değerlendirilir mi? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora Cuma 15:35 Paylaş Cuma 15:35 Özgür ÇETİNKAYA yazdı: Hocam otomatik beni çok korkutuyor. Bakıyorum 70 80 bin masraf nerde ne zaman olacağıda belli değil. Bu konuda bir fikriniz var mı? Manuel değerlendirilir mi? Otomatiklerde sorun olabilir evet, ben düz kullanıyorum ama İstanbul'da kullanımı zor olabilir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Cuma 16:34 Paylaş Cuma 16:34 Özgür ÇETİNKAYA yazdı: Hocam otomatik beni çok korkutuyor. Bakıyorum 70 80 bin masraf nerde ne zaman olacağıda belli değil. Bu konuda bir fikriniz var mı? Manuel değerlendirilir mi? Kardeş, 2024 sonuydu galiba, Ford şanzımanı değiştirdi, otomatik puma diyorsan mesela eskiden sorunlu şanzıman vardı sonra bu Getrag 7dct300 7 ileri ıslak kavramaya geçildi, bu şanzıman benim arabadada olan bozulmayan dct lerden diyebiliriz, mesele cheryy tiggo da kullanıyor, eğer buysa düşündüğün korkmana gerek yok, ama bu şanzımanın olduğundan emin ol, hangi yılda modelde geçtiler emin değilim... Motora gelince, 4 silindirden şaşma derim ama seçenekler sınırlı, Ford yine iyi, 1.2 puretech almada ne alırsan al Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA Cuma 18:29 Paylaş Cuma 18:29 Ali Cihangiroğlu yazdı: Kardeş, 2024 sonuydu galiba, Ford şanzımanı değiştirdi, otomatik puma diyorsan mesela eskiden sorunlu şanzıman vardı sonra bu Getrag 7dct300 7 ileri ıslak kavramaya geçildi, bu şanzıman benim arabadada olan bozulmayan dct lerden diyebiliriz, mesele cheryy tiggo da kullanıyor, eğer buysa düşündüğün korkmana gerek yok, ama bu şanzımanın olduğundan emin ol, hangi yılda modelde geçtiler emin değilim... Motora gelince, 4 silindirden şaşma derim ama seçenekler sınırlı, Ford yine iyi, 1.2 puretech almada ne alırsan al Puretech öğrendikten sonra kaçtım desem yeri var. Peki o şanzıman olayını nasıl öğrenebiliriz? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Cuma 19:54 Paylaş Cuma 19:54 Özgür ÇETİNKAYA yazdı: Puretech öğrendikten sonra kaçtım desem yeri var. Peki o şanzıman olayını nasıl öğrenebiliriz? 2020 den itibaren şanzıman değişmiş diye bilgi buldum, 7 ileri ıslak derlerse zaten bu şanzımandır. 1 Yorum bağlantısı
Özgür ÇETİNKAYA Cuma 20:33 Paylaş Cuma 20:33 Ali Cihangiroğlu yazdı: 2020 den itibaren şanzıman değişmiş diye bilgi buldum, 7 ileri ıslak derlerse zaten bu şanzımandır. Siz olsanız bu fiyatlara puma alır mısınız? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu Cuma 20:37 Paylaş Cuma 20:37 (düzenlendi) Özgür ÇETİNKAYA yazdı: Siz olsanız bu fiyatlara puma alır mısınız? Çok uzattım editledim, bana hitap etmiyor, o yüzden almam, yalnız bu kötüdür bu yüzden almıyorum demek değil tabii, beğendiyseniz sizin bileceğiniz iş, alabilirsiniz, güzel arabadır.... Cuma 20:47 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Özgür Bey yanlış anlamayın ama her araba herkese hitap etmez, bunun kararını gelen bilgilere göre birazda sizin vermeniz lazım. Alınmaz denilen araçları almayarak belki de bazı mutlulukları kaçırıyor olabilirsiniz veya alınır denilen aracı aldığınız için sizi daha fazla üzebilir. Hayat sizin kararınızı siz verirseniz daha mutlu olursunuz Yorum bağlantısı
Cem Işık 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Şimdiye dek sahip olduğum araçlardan en mutlu edenleri Alfa romeo 156 ve jeep cherokee idi. Sorsan her ikisi de sorunlu, çok yakar, elinde kalır satamazsın vs. Ama mutluluk farklı bir kavram.. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 15 saat önce Paylaş 15 saat önce Pumayı bende çok beğeniyorum. Tipi hoşuma gidiyor. Ama herkes beğenmiyor. O farlar be öyle tipsiz diyen de var, bana göre porscheyi andırıyor tasarımı. Yıllarca ford kullanmış biri olarak artık ford tercih etmeme sebebim otomatik şanzıman sorunu ve ecoboost motor sorunuydu. Otomatik vites alacaksınız arkadaşlar gerekli bilgileri yazmışlar bende öğrenmiş oldum bu sayede😊 Şu da bir gerçek artık otomatik vites daha çok talep görüyor. (Ve bayanlar duymasın ama bence de manuel artık kullanılmaz 😊) Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 saat önce Paylaş 10 saat önce (düzenlendi) Ne hissetiğini az çok tahmin edebiliyorum, eğer beğendiysen al geç, motor güzel, güncellemişlerde öyle pek sorunuda yok sanırım, şanzıman zaten malum, zor bozarsın, gerisi Ford, özelliklede yol tutuşu, seni mutlu edecekse al bak keyfine, sonuçta araba bu, ilerde değişirsin sonra hatırlamazsın bile Hatta bir ara servise uğrayayım, master şefi arkadaşımdır, bişeyler öğrenirsem yazarım... 10 saat önce tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts