Gökhan Türk 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Merhaba 0.9 2019 43000 renault clio 4 stft değerleri normalmi obd ile takip ediyorum boğaz yakarcasına çiğ kokusu var ve yakıt aşırı yüksek ( istanbul 11 - 12 lt ) Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) Havalar soğuk ama 10 dakika sürüşe rağmen -75 bana çok ama çok fazla geldi. enjektörün birtanesi yakıt kaçırıyor olabilir. enjektörleri ucuz bu arabanın çok uğraşmadan 3 tane al tak bence. 6 Şubat tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Şubat Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) grafik değil de rakam olarak veri var mı , ltft motor çalıştıktan sonra % olarak geri mi çekiliyor. vesile ile tek bir grafik ile yorum yapan da hata yı zaten baştan yapar. bu değerleri yorumlayabilcek teknisyen çok azdır 6 Şubat tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 6 Şubat Paylaş 6 Şubat enjektörlerde sorun olduğunu sanmıyorum öyle olsa stft düzeltemez ltftnin de ucu kaçardı. stft + değerlerede çıkarabildiğine göre sorun belki sensörün kendinde olabilir. Yorum bağlantısı
Gökhan Türk 6 Şubat Yazar Paylaş 6 Şubat (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: grafik değil de rakam olarak veri var mı , ltft motor çalıştıktan sonra % olarak geri mi çekiliyor. vesile ile tek bir grafik ile yorum yapan da hata yı zaten baştan yapar. bu değerleri yorumlayabilcek teknisyen çok azdır Rakam olarak yok ama o şekilde bilgi toplarım Mehmet Cihat yazdı: enjektörlerde sorun olduğunu sanmıyorum öyle olsa stft düzeltemez ltftnin de ucu kaçardı. stft + değerlerede çıkarabildiğine göre sorun belki sensörün kendinde olabilir. Hangi sersör bu dediğiniz oksijen sensörümü yaz mevsimindede 9-10-11 lt altına düşmüyor 6 Şubat tarihinde Gökhan Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Koç 6 Şubat Paylaş 6 Şubat Hocam LTFT normal gözüküyor ama STFT de oynaklık çok fazla,+- 25 aralığında dalgalansa normal sayılabilir ama -75 e kadar gitmiş. Eğer ilk çalıştırma anına ait ise bu grafik yani motor suyu sıcaklığı 80 C civarına gelmedi ve açık çevrim çalışıyorsa beslemeyi ayarlayan şey Hava akış metredir. Eğer LTFT de dengesiz olsa idi kapalı çevrim sonrası oksijen sensörüne baktığı için o veya yakıt besleme hattında sıkıntı var denebilirdi. Eğer enjektörlerde bozukluk olsa idi bu LTFT değerinin de yuksek bir rakamda olmasını gerektiridi. LTFT bozuk olduğunda da ilk çalışmada yanmamış çiğ yakıt kokusu gelebilirdi. Benim görüşüm hava akış metreden yana. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Şubat Paylaş 6 Şubat vesile ile yine yazayım da bu 2 değer de düzeltme katsayısıdır, ve sadece bu değerlere bakılmaz + - lerden yola çıkıp diğer veriler ile anlam kazanır. temelde karbüratörllü de avans ayarını yapmaya benzer 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 7 Şubat Paylaş 7 Şubat STFT yi çok fazla kaale almayın. Aldığınız yakıtın kalitesinden sürüş güzergahına kadar onu hoplatabilecek çok şey var. LTFT de çok farklılık varsa ona bakmak gerekir. Ama olsa zaten MIL yakardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts