Tayfun Aydın 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Merhabalar arkadaşlar. Peugeot 308 aracımı bugün sattım hayırlısıyla. Focus 4.5 activex ya da bir önceki kasa 1.5 tdci titanium-st line bakıyorum. Ancak internette bir kaç tane conta sorunu duydum. Hangi motorda hatırlamıyorum ancak 1.5 dizellerde. Bu durumu duyan ya da tecrübe edinen var mıdır? Bir kaç usta contada yanma ve kırılma olabiliyor dedi. Duyan bilen var mıdır? Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Contayı bilmiyorum ama bu motorun egzantirik zinciri kırılıyormuş. 2020den sonra düzeltilmiş. Eğer 4.5 focus düşünüyorsanız düzeltilmiş olmalı ama araştırmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/U5BwUjxPGhY?si=a1xH_zTRQzcX7fNT 3 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 19 Şubat Paylaş 19 Şubat Ucube motor diye okudum. Hadi iyi geceler. 😊 1 2 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 20 Şubat Yazar Paylaş 20 Şubat Görkem Karakaş yazdı: Contayı bilmiyorum ama bu motorun egzantirik zinciri kırılıyormuş. 2020den sonra düzeltilmiş. Eğer 4.5 focus düşünüyorsanız düzeltilmiş olmalı ama araştırmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/U5BwUjxPGhY?si=a1xH_zTRQzcX7fNT anladım hocam 2019-2020 titaniumlar var güzel duruyor ancak dediğiniz önemli. teşekkürler.. Eyüp Çetin yazdı: Ucube motor diye okudum. Hadi iyi geceler. 😊 neden öyle dediler acaba ? teşekkürler hocam Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 20 Şubat Paylaş 20 Şubat 2020 nin 2. Yarısından sonra gelen adblue olan modellerin egzantirik zinciri 8 mm olarak güncellenmiş bide şanzıman yağı mevzusu var servis değişmez değişmez diye diye 100 bin olan otomatikler şanzımanı yedi akıllandılar şimdi değiştiriyorlar, servis bakımlı olanlarında cüzi bi ücret karşılığı revize ediyorlar, bide eski tip egzantirik zinciri 7 mm eğer onu alırsanızda hemen zincir setini yeni tip ile değiştirtin. Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 21 Şubat Yazar Paylaş 21 Şubat Adem Kazıl yazdı: 2020 nin 2. Yarısından sonra gelen adblue olan modellerin egzantirik zinciri 8 mm olarak güncellenmiş bide şanzıman yağı mevzusu var servis değişmez değişmez diye diye 100 bin olan otomatikler şanzımanı yedi akıllandılar şimdi değiştiriyorlar, servis bakımlı olanlarında cüzi bi ücret karşılığı revize ediyorlar, bide eski tip egzantirik zinciri 7 mm eğer onu alırsanızda hemen zincir setini yeni tip ile değiştirtin. Adem hocam internette kronik olarak şanzıman sarsıntılı geçişinden, conta sıkıntılarından bahsedilmiş. Ben 1.6 dizeline 2012 de ailemde sahip oldum. Çok iyi ve sorunsuz bir motordu. 1.5 lerde bu sıkıntı bana garip geldi. Özellikle conta sorunu sıkıntı. Malum İstanbul trafiği. Araba illa ki ısınacak. Yani aklımda soru işareti oluşturdu... Yorum bağlantısı
Mertol Kip 21 Şubat Paylaş 21 Şubat Bu motoru epey bir km dir iki ayrı kuga da kullandım, conta sorununu ilk kez duydum. Gerçi benim her ikisi de 202 sonrası modeller ama egzantrik zinciri olayını bilmiyorum hiç o kadar uzun kalmadı arabalar bende ama bu sefer değiştirtirim herhalde. Şanzıman mevzusu doğru, benim de şanzımanım garantiden değişti. Alınca yağını değiştirtin. Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 22 Şubat Paylaş 22 Şubat Tayfun Aydın yazdı: Adem hocam internette kronik olarak şanzıman sarsıntılı geçişinden, conta sıkıntılarından bahsedilmiş. Ben 1.6 dizeline 2012 de ailemde sahip oldum. Çok iyi ve sorunsuz bir motordu. 1.5 lerde bu sıkıntı bana garip geldi. Özellikle conta sorunu sıkıntı. Malum İstanbul trafiği. Araba illa ki ısınacak. Yani aklımda soru işareti oluşturdu... Conta sorununu hiç duymadım Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 22 Şubat Yazar Paylaş 22 Şubat Adem Kazıl yazdı: Conta sorununu hiç duymadım TDCİ lerde değil hocam ecoblue lerde varmış bu sorun.. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 23 Şubat Paylaş 23 Şubat Tayfun Aydın yazdı: TDCİ lerde değil hocam ecoblue lerde varmış bu sorun.. Ford Ecoboost benzinli motorda diye biliyorum bu sorunu ama dizel ecoblue motorda duymadım hiç. İsim karışıklığı olabilir mi? Yorum bağlantısı
Adem Kazıl 23 Şubat Paylaş 23 Şubat Tayfun Aydın yazdı: TDCİ lerde değil hocam ecoblue lerde varmış bu sorun.. Ecoblue için söylemiştim 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Aydın 23 Şubat Yazar Paylaş 23 Şubat İnan Çınar yazdı: Ford Ecoboost benzinli motorda diye biliyorum bu sorunu ama dizel ecoblue motorda duymadım hiç. İsim karışıklığı olabilir mi? Ford Focus 1.5 EcoBlue Kronik Sorunları ve Kullanıcı Yorumları ? - KronikSorunlar.Net İnan hocam youtube de bir usta da anlatmıştı ama bulamıyorum onu.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Şubat Paylaş 24 Şubat bu pazarlamanın taktığı isim takıları karmakarışık... ayudide yok mesela böyle bir şey, hatta modeller bile tek. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Mart Paylaş 1 Mart Ecoblu motorlar sırayla patlıyor sanırım.. https://x.com/kemanist_kopek/status/1895833168185606314?t=P9n0uVhZQStJLQ1_-E6dIw&s=19 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mart Paylaş 1 Mart Ali Darbaz yazdı: sırayla patlıyor sanırım.. şase sırası mı motor no sırası mı Yorum bağlantısı
Mertol Kip 6 Mart Paylaş 6 Mart Mertol Kip yazdı: egzantrik zinciri olayını bilmiyorum hiç o kadar uzun kalmadı arabalar bende ama bu sefer değiştirtirim herhalde. Büyük konuşmuşum. Ali Darbaz yazdı: Ecoblu motorlar sırayla patlıyor sanırım.. https://x.com/kemanist_kopek/status/1895833168185606314?t=P9n0uVhZQStJLQ1_-E6dIw&s=19 Gönderdiğiniz araba ford değil. O iki motorun mekanik dışında benzer tarafı yok. İkisi çok farklı sistemlere sahipler. PSA ların adblu deposunda şamandıra sorunumu ne vardı, bittiğinde haber mi vermiyordu neydi öyle bir karın ağrısı vardı, fordta hiç duymadım öyle bir şey. Ama nedendir bilmiyorum Ford çok fazla adblue sıvısı tüketiyor. Kugalar arasında kullandığım Grandland 1.5 dizelde çok daha seyrek adblue zamazingosu koyarken kugaların her ikisinde de zırt pırt adblue koyuyordum. Bezmiştim artık. Yorum bağlantısı
Recommended Posts