Cem Işık Cuma 15:21 Paylaş Cuma 15:21 Mertol Kip yazdı: onların isimleride küfür kısaltması gibi yaw Öreke geliyor insanın aklına🥳 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Cuma 15:37 Yazar Paylaş Cuma 15:37 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hemen de şey yapıyorsunuz Valla iftira, tanımam etmem ben bişi yapmadım. Cem Işık yazdı: Öreke geliyor insanın aklına🥳 anasının mı ebesinin mi? 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Cuma 15:39 Paylaş Cuma 15:39 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Hemen de şey yapıyorsunuz yazılımlıyız hızlıyız 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık Cuma 15:45 Paylaş Cuma 15:45 Mertol Kip yazdı: Valla iftira, tanımam etmem ben bişi yapmadım. anasının mı ebesinin mi? Rtük kapatsın sonra, bi forumumuz var onu da kaptırmayız😜 1 1 Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar Cumartesi 17:06 Paylaş Cumartesi 17:06 Mertol ... Anca gördüm...Güzel günlerde kullan . 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 12:50 Yazar Paylaş Dün saat 12:50 Benim arabada anlayamadığım bir şey var. Şimdi bu araba satılırken 73kw kullanılabilir brütte ise 77 kw batarya diye satılıyor. buraya kadar tamam. Zaten öyle aldık. Ama şarj ederken hesapladığımda ister evden olsun isterse dışarıdan hep 82 kw civarı bir kapasite çıkıyor. Aradaki farkın nereden kaynaklandığını bulamadım. Başkalarına da sordum onlarda da durum aynı. Bunların yurtdışında 82 kw LFP bataryaya sahip bir modeli daha var ama o bize hiç gelmedi zaten. (230hp 169kw motor gücü 160 kw tan büyük olduğu ve %40 lık vergi dilimine girdiği için hiç ithal edilmedi. Ya da biz öyle biliyoruz.) Sadece dışarıdakilerden olsa hadi ölçüm hatası falan diyeceğimde benim smartMeter dan ölçtüğüm de aynı. Diğer elektriklilerde de böyle bir fark var mı? Aşağıdaki örnek mesela. 50.11 kw almışım, %61 dolmuş. %100 de 82kw yapar. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur Dün saat 12:54 Paylaş Dün saat 12:54 tamam gelmiş işte demek ki bu modeli... vesile ile bu vw olsa, gizli şarj özelliği diye konu açılabilirdi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk Dün saat 13:29 Paylaş Dün saat 13:29 İnverter kaybı ve akü kaybı şarj sırasında 1c ile şarj veriyorsun 0.9 içinde kalıyor Yorum bağlantısı
Mertol Kip Dün saat 13:33 Yazar Paylaş Dün saat 13:33 Mehmet Göktürk yazdı: İnverter kaybı ve akü kaybı şarj sırasında 1c ile şarj veriyorsun 0.9 içinde kalıyor Hangi inverter? Evden şarj ederken inverter var 11kw lık OBC var da dışarıdan DC ile şarj ederken inverterle ne alakası var ki? (Bu arada ikisinde de hesap aynı tutuyor.) Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 saat önce Paylaş 23 saat önce Akü.. dc de evet sadece akü Dc de akü daha çok ısınıyor akü şarj verimi daha düşük Yorum bağlantısı
Mertol Kip 21 saat önce Yazar Paylaş 21 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Akü.. dc de evet sadece akü Dc de akü daha çok ısınıyor akü şarj verimi daha düşük DC de sarj ederken isi pompasi calisiyor benimkinde. Batarya isisini dengeliyor muhtemelen. (Klima kapaliyken oluyor bu. Fanin srsini duyuyorum) %12 buyuk fark, sarj verimi dusuklugu ile aciklanabilir mi emin degilim. Opel e e-mail attim bakalim, anlariz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 saat önce Paylaş 19 saat önce Mertol Kip yazdı: DC de sarj ederken isi pompasi calisiyor benimkinde. Batarya isisini dengeliyor muhtemelen. (Klima kapaliyken oluyor bu. Fanin srsini duyuyorum) %12 buyuk fark, sarj verimi dusuklugu ile aciklanabilir mi emin degilim. Opel e e-mail attim bakalim, anlariz. opel bilmez onu. internette ara. düz aküyü şarj etsen bile kayıp var. kurşun aküyü.. yay değil ki bu yüzde yüz geri alacaksın... Yorum bağlantısı
Mertol Kip 19 saat önce Yazar Paylaş 19 saat önce Ureten onlar, onlar bilmeyecekse kim bilecek? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 saat önce Paylaş 18 saat önce Mertol Kip yazdı: Ureten onlar, onlar bilmeyecekse kim bilecek? Üreten mühendise ulaşamazsın ki. Müşteri hizmetlerine ulaşırsın. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 18 saat önce Yazar Paylaş 18 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Üreten mühendise ulaşamazsın ki. Müşteri hizmetlerine ulaşırsın. Ben sansimi denedim. Bakalim anlariz. Musteri hizmetleri sonucta mabadindan uydurmayacak, birine soracak elbet. Ki opel in musteri hizmetleri iyi calisiyor gercekten. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 saat önce Paylaş 17 saat önce Merakla bekliyorum. Cevap şu olmalı: " NMC batteries have a charging efficiency of about 85%. This means that 85-watt hours go into the battery for every 100-watt-hours taken out" LiFePO4 batteries have a charging efficiency of about 95% https://bigbattery.com/2022/05/31/lifepo4-batteries-vs-nmc-batteries-which-is-better/#:~:text=NMC batteries have a charging,-watt-hours taken out. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Merakla bekliyorum. Cevap şu olmalı: " NMC batteries have a charging efficiency of about 85%. This means that 85-watt hours go into the battery for every 100-watt-hours taken out" LiFePO4 batteries have a charging efficiency of about 95% https://bigbattery.com/2022/05/31/lifepo4-batteries-vs-nmc-batteries-which-is-better/#:~:text=NMC batteries have a charging,-watt-hours taken out. bu durumda tüketime %15 eklemeliler bence. cepten çıkan paraya bakarım ben. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Şarj ve Deşarjda kayıplar olacağı muhakkak.. Ancak Ekrana yansıyan Yüzdelik oran da hatalı olabilir. İmkanlar dahilinde dibini sıyırıp, tam boşaltıp tam doldurup denemek lazım. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 6 saat önce Yazar Paylaş 6 saat önce Mehmet Ozyurek yazdı: Ancak Ekrana yansıyan Yüzdelik oran da hatalı olabilir. Onu arabadan çekiyor. Bataryayı yönetebiliyorlardır o kadar da değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 saat önce Paylaş 6 saat önce Adam misal 50KWH batarya koydum demiş. harcanan eneryiye 60kwh demez.. Yorum bağlantısı
Mertol Kip 5 saat önce Yazar Paylaş 5 saat önce Mehmet Göktürk yazdı: Adam misal 50KWH batarya koydum demiş. harcanan eneryiye 60kwh demez.. Demiyor zaten de etik değil işte. Bu vakti zamanında Toyota ce renault un yaptığı çakallığa benzer. Onlar da Corollalara JIS normunda 116 hp diyordu. Oysa makine 105 hp (DIN). Renualt ta R9/11 lerde yaptıydı. 83 hp (SAE) diye sattı broadwayleri oysa 72 hp (DIN) idi. Benzinlilerde çiğ karışımı hesaptan çıkartıp ben bu kadar yaktım desin o zaman 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 saat önce Paylaş 5 saat önce Mertol Kip yazdı: 83 hp (SAE) diye sattı broadwayleri oysa 72 hp (DIN) idi. bu biraz başka ama. tamam reklamlar aldatıcı idi, beygiri hangi normda yazdılar kullanıcı bilemezdi. corolla daki ayrı çakallık idi, normdaki rakam ile oynamışlardı o sahte reklamdı..,i hunday da kendisine plaka çıkartıp satış rekortmeni olmuştu, sonra pazarlama şefi kovuldu tabii 1 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 4 saat önce Yazar Paylaş 4 saat önce Nesi başka, ikisi de dümdüz aldatma. Teknik olarak doğru olması doğru olmasına yetmez. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 saat önce Paylaş 4 saat önce Mertol Kip yazdı: Güle güle kullan. Mokka stop lambasında dizayn hatası var, fren ve sinyal yanyana dikey çubuk şeklinde ve stop yanarken sinyal farkedilmiyor. Neyse ki bunda aynı hatayı yapmamışlar. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts