Mustafa Ceviz 30 Mart Paylaş 30 Mart Merhabalar herkese iyi bayramlar diliyorum. 2006 Ford Fiesta aracın su tapalarindan su kaçıyor. Ustaya götürdum yapıldı. Tekrar su verdi. Tekrar yapıldı yine su verdi. O bölümde bujiler olduğu için buji ve buji kablosu bosukuyor araç tekliyor. Bu su tapalarının büyük ihtimalle kenarları yivlendi bozuldu. Bu durumu kalıcı olarak nasıl çözeriz? Yorum bağlantısı
Görkem Karakaş 30 Mart Paylaş 30 Mart (düzenlendi) Ustayı değiştirin. O tapalar 3-4 sene önce 20 liraydı. Hatırladığım yiv değil çakmalıydı. Bendeki arabada ford focus. Çokta güvenmediğim mecburiyetten bıraktığım ustam tertemiz temizledi yapıştırdı akşama kadar kuruttuk bastık marşa. Üstüne 50 binden fazla yapmışımdır sağlam Sonuca ulaştıktan sonra buji ve kabloları değişin. Gerekirse bobinde değişsin benim sıfır taktığım kablo sudan sonra bozulmuştu. 30 Mart tarihinde Görkem Karakaş tarafından düzenlendi Ekleme 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Ceviz 30 Mart Yazar Paylaş 30 Mart Üstat yivden kastım şu; o tapalari çıkartmak için ustalar kama şeklinde bir alet ile tapanin kenarına vurup tapayı çıkartıyor. Bu durumda motor blok üzerinde tapa deliğinin yanları zedeleniyor. O şekilde yeni tapa çakıldiginda haliyle sızdırmazlık sağlamıyor. Benim tahminin o deliğin ezik veya bozuk kenar bölgesi tornada bir tık genişletilerek ölçüsüne göre yeni tapa çakmak şeklinde düşünüyorum. Tabi ben usta değilim belki daha kolay bir yöntemi vardır. Yorum bağlantısı
Coşku Mert 31 Mart Paylaş 31 Mart tapalar yerine çakılırken etrafına portakal conta denilen blok yüzeylerinde kullanılan sızdırmazlık jeli uygulanabilir. (sıvı conta benzeri ama daha etkili) 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts