İçeriğe Yönlendir

Tesla 2025 1.9 Milyon %10 ile Satışa Sunuldu


Mehmet Göktürk

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu
Mehmet Göktürk yazdı:

Ali tesla mı aldın? Sen reno yapıştır. 

valla yenisinin fiyatı baya güzel, B sınıf almazsam ilk tercihim olurdu, reno 5 daha ortada yok, sordum cevapta yok, sanırım gecikecek zira üretimi kısıyorlar...

Araba almaya gelince, ben geleceği iyi görmüyorum, o yüzden zorunlu ihtiyaç dışında ve azıcık keyfi yeme içme dışında hiçbirşey almam ve satmam, mevcut durumu koruyarak beklemedeyim,...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Koray Demir

EV araçlar ile rekabet edebilmek gerçekten zor. En az %20 Pazar payına sahip olacaklar gibi gözüküyor.

 

Güncel Tesla Parça Fiyatları kendi sitelerinde şeffaf bir şekilde herkese açıktır. 

Kaput : 34 bin TL
Tampon 26
Arka Kapı: 34
Ön Kapı : 38 

Mobil servis gelip kapında takıyor. Veya kaputu sipariş et eve gelsin tak kendi kendine DIY... Hangi firma boyalı kaputu gönderiyor?

 

Tesla 220 bg komple arka motoru 117.000 TL 

💰İçten yanmalı iyi bir aracın Yetkili servis 60.000km ağır bakımı 75.000 TL oldu

Yarım motor yaptırmak 200 bin 
Sandık motor değiştirmek 400 bin

 

Satış şekli, yedek parça, daha az servis ihtiyacı, teknoloji, yazılım, otonom sürüş, uygun maliyet vs. Ayak uyduramayan markalar ya çok zarar eder, ya batar ya da başka markalarla birleşmek durumunda kalır. Yoksa gerçekten tarih olacaklar…

 

Arabaları yatırım aracı olmaktan çıkartıp sahiden ARAÇ olmasını sağlayacak, tüketici odaklı harika bir üretim stratejisi.

IMG_8582.jpeg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Koray Demir yazdı:

Mobil servis gelip kapında takıyor.

kasko kabul ediyor mu evde tamiratı

Koray Demir yazdı:

Veya kaputu sipariş et eve gelsin tak kendi kendine DIY

bunu denedim, sigorta dosyayı ev otoparkından açmayı red etti, sonra serviste açıldı, işler bittikten 1 hafta sonra kontrol eksperi haber vermeden otoparka baskına geldi, iç çamaşırı hazırladık evle helallleştik ne olur ne olmaz dedik...

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Çağlar Bayur yazdı:

kasko kabul ediyor mu evde tamiratı

Meşhur kaskocuya soralım bi. Ama yaygınlaşacaksa kronik müşterisi kendi servisinden caymaz. Şu an her ilde Tesla bayisi yok kaza durumunda tamirat nasıl oluyor?  Bu araçlarda planlı eskitme var mı? Batarya fiyatları düşer mi mesela 5 sene sonra sıfır bataryaya 200 bin verip 800 km menzil gidilebilir mi? İçten yanmalıların tarafında mı olmalıyız yoksa EV’lerin mi?

Son olarak bu değişen takıntısını ülkenin bilinçaltı ve belleğinden nasıl silebiliriz? 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Koray Demir yazdı:

 

içten yanmalı normal kullanıldığında 10 yılda sadece yağ ve filtre değişirsin, (örnek ben, 3. aracım bu, önceki 2 aracımda 10 seneden fazla kullanıldı, sıfır arıza sadece rutin bakım, bakım dediğimde yağ ve filtre değişmek o kadar, başka şeye gerek yok) 10 yıl dikkat et, hem ne ağır bakımı, iş makinasımı bu :) 200 binde anca balata değişirim belki ki bu km hiçbirşey, sonrası zaten önemsiz, gider yenisini alırım baştan başlar herşey :D

elektriklinin 10 yılda elektronik donanım yada pili bozulsa emin ol benzinliyi ararsın ki bozulmaya programlıdır muhtemelen, hem adamlar para kazanacaklar bakımsız arabadan ne kazanacaklar, sadece kaporta vs. diye bakmayın, daha birşey görmedik, ne kazanacaklara dönelim; yakın gelecekte bu aletler tamamen abonelik üzerine kullanılacak, abone ol çalışsın, abone ol oto pilot olsun, abone ol güncelleme olsun gibi, zaten tam kontrol merkezde kaçarın yok sürekli bağlı olacak ineternetten, çok sakat ve araba kendi başına yada bir komutla seni hapseder yada istenileni yapar, şuan bile tüm teslalarda mesela bu olabilir...

unutmadan kimse şu hayalede kapılmasın, yarın yeni pil teknolojisi çıkar, bende arabamın pilini değişirim devam ederim... ı ıhhh olmayacak, pil uymayacak ve izin vermeyecekler, git yeni araba al diyecekler, şu kısa zamanda  alanlar keyfini sürsün sonra arayacağız düz içten yanmalıları, düzen böyle gider, ahanda buraya yazıyorum. :)

elektriklinin 2. elide normal arabadan daha zarar yazacakki şuan bile böyle, bunuda göreceğiz yazın bunuda, ilerde muhtemelen daha ucuzlayacaklar kullan ata dönecek iş ama daha çoook zaman var, bunun olması için devrimsel piller ve %99 verimli güneş panelleri yada yep yeni bir teknoloji ile elektrik üretimi lazım, bu ilkel pillerle olmaz şimdilik rahatız...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Azad Mirzade

valla ben de isterim bi tane teslam olsun.

acayip EV merakım var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Azad Mirzade yazdı:

valla ben de isterim bi tane teslam olsun.

acayip EV merakım var.

çok istiyorsan imkan varsa henüz devran dönmeden al kullan, evde şarj imkanın varsa özellikle, yoksa biraz planlı olmak zorundasın ve çokta ucuza gelmiyor haberin olsun, o da şimdilik!

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Cihangiroğlu yazdı:

içten yanmalı normal kullanıldığında 10 yılda sadece yağ ve filtre değişirsin, (örnek ben, 3. aracım bu, önceki 2 aracımda 10 seneden fazla kullanıldı, sıfır arıza sadece rutin bakım, bakım dediğimde yağ ve filtre değişmek o kadar, başka şeye gerek yok) 10 yıl dikkat et, hem ne ağır bakımı, iş makinasımı bu :) 200 binde anca balata değişirim belki ki bu km hiçbirşey, sonrası zaten önemsiz, gider yenisini alırım baştan başlar herşey :D

elektriklinin 10 yılda elektronik donanım yada pili bozulsa emin ol benzinliyi ararsın ki bozulmaya programlıdır muhtemelen, hem adamlar para kazanacaklar bakımsız arabadan ne kazanacaklar, sadece kaporta vs. diye bakmayın, daha birşey görmedik, ne kazanacaklara dönelim; yakın gelecekte bu aletler tamamen abonelik üzerine kullanılacak, abone ol çalışsın, abone ol oto pilot olsun, abone ol güncelleme olsun gibi, zaten tam kontrol merkezde kaçarın yok sürekli bağlı olacak ineternetten, çok sakat ve araba kendi başına yada bir komutla seni hapseder yada istenileni yapar, şuan bile tüm teslalarda mesela bu olabilir...

unutmadan kimse şu hayalede kapılmasın, yarın yeni pil teknolojisi çıkar, bende arabamın pilini değişirim devam ederim... ı ıhhh olmayacak, pil uymayacak ve izin vermeyecekler, git yeni araba al diyecekler, şu kısa zamanda  alanlar keyfini sürsün sonra arayacağız düz içten yanmalıları, düzen böyle gider, ahanda buraya yazıyorum. :)

elektriklinin 2. elide normal arabadan daha zarar yazacakki şuan bile böyle, bunuda göreceğiz yazın bunuda, ilerde muhtemelen daha ucuzlayacaklar kullan ata dönecek iş ama daha çoook zaman var, bunun olması için devrimsel piller ve %99 verimli güneş panelleri yada yep yeni bir teknoloji ile elektrik üretimi lazım, bu ilkel pillerle olmaz şimdilik rahatız...

 

Aldık oynuyoruz memnunuz. Muhtemelen araç çöp olduğunda zaten kendini amorti etmiş oluyor. Olaya maliyet olarak bakmamak lazım. Maliyet olarak bakınca benim 2000 model bora ya binmem en doğrusu idi. şimdi 1 milyon km yapmıştım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mehmet Göktürk yazdı:

 

Aldık oynuyoruz memnunuz. Muhtemelen araç çöp olduğunda zaten kendini amorti etmiş oluyor. Olaya maliyet olarak bakmamak lazım. Maliyet olarak bakınca benim 2000 model bora ya binmem en doğrusu idi. şimdi 1 milyon km yapmıştım. 

araba zaten ya ihtiyaçtan yada keyiften alınır, burada maliyete bakılmaz zaten zarardır aslında, işimizi görsün yeter, 10 yıl kullanınca isterse çöp olsun dert değil, koca 10 sene işimizi görmüş olur, ben abartılmasın diyorum, kıyaslama yaptıkları şeyler böyle gitmeyecek çünki, sonuçta araba işte, öyle yada böyle cebimizden aynı parayı alacaklar, ilerde zaten arabayı bırak her yönden, nasıl diyim sömürüleceğiz diyim bari, düzen böyle, geliştikçe sömürüde artıyor ne yazıkki, sonuç olarak ne kullanırsan kullan değişen birşey olmayacak, geçiş zamanları farklar olur, şuan yaşananda bu diyorum, yoksa içten yanmalı-benzinli kavgasında değilim ...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mertol Kip
Ali Cihangiroğlu yazdı:

içten yanmalı normal kullanıldığında 10 yılda sadece yağ ve filtre değişirsin, (örnek ben, 3. aracım bu, önceki 2 aracımda 10 seneden fazla kullanıldı, sıfır arıza sadece rutin bakım, bakım dediğimde yağ ve filtre değişmek o kadar, başka şeye gerek yok) 10 yıl dikkat et, hem ne ağır bakımı, iş makinasımı bu :) 200 binde anca balata değişirim belki ki bu km hiçbirşey, sonrası zaten önemsiz, gider yenisini alırım baştan başlar herşey :D

elektriklinin 10 yılda elektronik donanım yada pili bozulsa emin ol benzinliyi ararsın ki bozulmaya programlıdır muhtemelen, hem adamlar para kazanacaklar bakımsız arabadan ne kazanacaklar, sadece kaporta vs. diye bakmayın, daha birşey görmedik, ne kazanacaklara dönelim; yakın gelecekte bu aletler tamamen abonelik üzerine kullanılacak, abone ol çalışsın, abone ol oto pilot olsun, abone ol güncelleme olsun gibi, zaten tam kontrol merkezde kaçarın yok sürekli bağlı olacak ineternetten, çok sakat ve araba kendi başına yada bir komutla seni hapseder yada istenileni yapar, şuan bile tüm teslalarda mesela bu olabilir...

unutmadan kimse şu hayalede kapılmasın, yarın yeni pil teknolojisi çıkar, bende arabamın pilini değişirim devam ederim... ı ıhhh olmayacak, pil uymayacak ve izin vermeyecekler, git yeni araba al diyecekler, şu kısa zamanda  alanlar keyfini sürsün sonra arayacağız düz içten yanmalıları, düzen böyle gider, ahanda buraya yazıyorum. :)

elektriklinin 2. elide normal arabadan daha zarar yazacakki şuan bile böyle, bunuda göreceğiz yazın bunuda, ilerde muhtemelen daha ucuzlayacaklar kullan ata dönecek iş ama daha çoook zaman var, bunun olması için devrimsel piller ve %99 verimli güneş panelleri yada yep yeni bir teknoloji ile elektrik üretimi lazım, bu ilkel pillerle olmaz şimdilik rahatız...

Ali ne zaman "yiğenim çıhar bakiim telefonunu" diyeceksin diye sonuna kadar okudum da telefondan tek tek cevap yazasım yok. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)
Mertol Kip yazdı:

Ali ne zaman "yiğenim çıhar bakiim telefonunu" diyeceksin diye sonuna kadar okudum da telefondan tek tek cevap yazasım yok. 

alakasız bir örnek olmuş kardeş, ben o sorunun sorulduğu tarafım.....

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mertol Kip

Bu arada valla kimse kusura bakmasın, yerli ve milli tatavasına hiçbir çıkar grubunu finanse etmek gibi bir misyonum yok. TOGG koltuklari falan gayet guzel araba, zirt pirt yazilim sorunu cikartmayan, rakipleri ile rekabet edebilecek teknik özelliklere sahip, güven veren bir ürün yapsinlar belki risk alinabilir. Ama onun yerli ve milli olmadigini hepimiz biliyoruz sanirim. Kaldı ki daha kendini ispatlamamış, ncap test sonucu olmayan, devletin bile güvenip elindeki envanterine katmakta istekli olmadığı bir ürünü para veripte almadım diye beni yargılayabileceğini düşünen biri varsa önce wisc-r skorunu paylaşsın. Ben BYDye neden güvenmiyorsam TOGGa da ondan güvenmiyorum. Tesla da cok farklı değil benim gözümde. 

Ali Cihangiroğlu yazdı:

alakasız bir örnek olmuş kardeş, ben o sorunun sorulduğu tarafım.....

Politik bir yargi degildi, sana boomer muamelesi yaptim :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Mertol Kip yazdı:

 

Politik bir yargi degildi, sana boomer muamelesi yaptim :)

ben daha ilericiyim düşünce olarak ama teknoloji geride :)

diğer yazdıklarına katılıyorum, Togg a özel birşeyler demek gerekirse, byd yi izleyelim diyim yeter, gerisini zaten anlamıştır herkes...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Yılda 5000 km yapan adam 1.9 milyona tesla alırsa her sene arabanın ikinci el değerinden 100 bin tl, Vadeli mevduat Faiz gelirinden 850 bin tl para kaybediyor. benim için finansal olarak feci yüksek rakamlar. Tesla sahibi olmak için neredeyse her sene 1 milyon parayı gözden çıkarmak gerekiyor .

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Elektrikli araçlarda pil devrimi olmayacak gibi. Gelişim aynı cep telefonları gibi olacak. Yani sonuçta çok büyük kapasiteli pil yerine çok hızlı şarj gelecek. Zeekr 1,2 mw şarj cihazını tanıttı. Eğer tutarsa tuvalet molasında şarja taktığın araç ile 300-500 km daha yol yapabilecek durumdayken kimse aracında ekstra ağırlık yapsın diye çok büyük piller istemez. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Yılda 5000 km yapan adam 1.9 milyona tesla alırsa her sene arabanın ikinci el değerinden 100 bin tl, Vadeli mevduat Faiz gelirinden 850 bin tl para kaybediyor. benim için finansal olarak feci yüksek rakamlar. Tesla sahibi olmak için neredeyse her sene 1 milyon parayı gözden çıkarmak gerekiyor .

2026 mayıs 2 de buraya dönüp bir daha hesap yapalım mı

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Ali Darbaz yazdı:

Yılda 5000 km yapan adam 1.9 milyona tesla alırsa her sene arabanın ikinci el değerinden 100 bin tl, Vadeli mevduat Faiz gelirinden 850 bin tl para kaybediyor. benim için finansal olarak feci yüksek rakamlar. Tesla sahibi olmak için neredeyse her sene 1 milyon parayı gözden çıkarmak gerekiyor .

Bu faiz çarkı böyle döner mi sanıyorsun? Dönerse o araba da 1 milyon koyar. değişen birşey olmaz. Şu anda reel faiz kaç sence?

Sizi Gidi Faizcileeer !!

 

image.png.fda0828441a3cb9490b49de158345010.png

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

2026 mayıs 2 de buraya dönüp bir daha hesap yapalım mı

 

Mehmet Göktürk yazdı:

Bu faiz çarkı böyle döner mi sanıyorsun? Dönerse o araba da 1 milyon koyar. değişen birşey olmaz. Şu anda reel faiz kaç sence?

Sizi Gidi Faizcileeer !!

 

image.png.fda0828441a3cb9490b49de158345010.png


gün sonunda teslada olsa torosda olsa Kadiköyde sahil isparka park edeceksin. Asıl olay eşin Beyaz fırında beğendi çikolata kaplı fındıkları cebindeki parayla alabiliyonmu alamıyonmu , alırken düşünüyonmu bunun yarattığı psikolojik süreç. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Çağlar Bayur yazdı:

2026 mayıs 2 de buraya dönüp bir daha hesap yapalım mı

dönebilirsek yapalım :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Koray Demir yazdı:

EV araçlar ile rekabet edebilmek gerçekten zor. En az %20 Pazar payına sahip olacaklar gibi gözüküyor.

 

Güncel Tesla Parça Fiyatları kendi sitelerinde şeffaf bir şekilde herkese açıktır. 

Kaput : 34 bin TL
Tampon 26
Arka Kapı: 34
Ön Kapı : 38 

Mobil servis gelip kapında takıyor. Veya kaputu sipariş et eve gelsin tak kendi kendine DIY... Hangi firma boyalı kaputu gönderiyor?

 

Tesla 220 bg komple arka motoru 117.000 TL 

💰İçten yanmalı iyi bir aracın Yetkili servis 60.000km ağır bakımı 75.000 TL oldu

Yarım motor yaptırmak 200 bin 
Sandık motor değiştirmek 400 bin

 

 

 

 

Ki bunları çoğu bilmiyor.. Tesla bir de reklam yaparsa, rakiplerin işi daha zor.. 

Çağlar Bayur yazdı:

kasko kabul ediyor mu evde tamiratı

 

 

Tamirci bünyesinde açar dosyayı, sonra gider istediği yerde onarır.. Sorun olmaz. 

Ama günümüz kuralları ile ev adresine dosya açılmaz..

 

Koray Demir yazdı:

Şu an her ilde Tesla bayisi yok kaza durumunda tamirat nasıl oluyor?  

RS servisler anlaşmalı.. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Beyaz fırında

oradan alış veriş yaparsan tatile bile birikm falan kalmaz, biz evde yapıoz kurabiyeleri

Koray Demir yazdı:

bu değişen takıntısını ülkenin bilinçaltı ve belleğinden nasıl silebiliriz? 

imkansız

Mehmet Ozyurek yazdı:

Tamirci bünyesinde açar dosyayı, sonra gider istediği yerde onarır.. Sorun olmaz. 

Ama günümüz kuralları ile ev adresine dosya açılmaz..

ödemeyi evdeki ruhsat sahibine yapıyor ama, ben evde yapacam lem tamiratimı

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
Ali Darbaz yazdı:

Yılda 5000 km yapan adam 1.9 milyona tesla alırsa her sene arabanın ikinci el değerinden 100 bin tl, Vadeli mevduat Faiz gelirinden 850 bin tl para kaybediyor. benim için finansal olarak feci yüksek rakamlar. Tesla sahibi olmak için neredeyse her sene 1 milyon parayı gözden çıkarmak gerekiyor .

Tesla varsa 5bin yapmazsın. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Evren Erakçora yazdı:

Tesla varsa 5bin yapmazsın. 

Ben Tesla alırsam babam suratıma tükürür. Adam senelik250.000 emekli maaşıyla geçinmeye çalışıyor. Ben burada yıllık 1 milyon TL’lik faiz gelirini hiç etmekten söz ediyorum

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Azad Mirzade yazdı:

valla ben de isterim bi tane teslam olsun.

acayip EV merakım var.

Ev alma komsu al demişler... :/

Yorum bağlantısı
Ali Gülmez
Ali Darbaz yazdı:

Ben Tesla alırsam babam suratıma tükürür. Adam senelik250.000 emekli maaşıyla geçinmeye çalışıyor. Ben burada yıllık 1 milyon TL’lik faiz gelirini hiç etmekten söz ediyorum

O babanın problemi senin yaptığın şeylerin babanı ilgilendirmemesi lazım hatta tesla alırsan babanın gururlanması lazım

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...